Ιταλικοί θρύλοι στη νέα σειρά των ηλεκτρονικών βιβλίων του Alan Cathcart

Τρεις ιταλικές μοτοσυκλέτες ιστορικής σημασίας
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

21/11/2019

Φίλος και συνεργάτης επί δεκαετίες, ο Alan Cathcart ο "sir" της παγκόσμιας μοτοσυκλέτας δεν χρειάζεται συστάσεις. Δεν είναι ένας απλός freelancer που συνεργάζεται με το MOTO, αλλά ένας συνάδελφός σε διαρκή επικοινωνία.

Είναι απ’ τα πιο γνωστά ονόματα παγκοσμίως και η εμπειρία που έχει θεωρείται μια απ’ τις μεγαλύτερες καθώς έχει βρεθεί στη σέλα πολλών μοναδικών μοτοσυκλετών, από ευφάνταστες custom, πρωτότυπες μοτοσυκλέτες μέχρι και αγωνιστικές είτε της σύγχρονης εποχής είτε προηγούμενων δεκαετιών. Με αυτά να αποτελούν τροφή για σκέψη, έχει εκδώσει τρία βιβλία σε ηλεκτρονική μορφή. αφιερωμένα σε τρεις μοτοσυκλέτες ορόσημα της ιστορίας των ιταλικών αγώνων και όχι μόνο.

Τα βιβλία έχουν εκδοθεί από την BRG Multimedia με το καθένα να κοστίζει €3.50 και είναι διαθέσιμα στο Amazon ή το Kindle Bookstore.

Η πρώτη θρυλική μοτοσυκλέτα είναι η V8 της Moto Guzzi, ενώ έπειτα σειρά έχει η Bicilindrica V-twin της ίδιας εταιρείας. Η λίστα ολοκληρώνεται με το τετρακύλινδρο 350 της MV Agusta, την τελευταία αγωνιστική μοτοσυκλέτα της εταιρείας, με την οποία συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα GP.

Στα μέσα της δεκαετίας του ’50, η Moto Guzzi ήταν κυρίαρχη δύναμη στα GP στην κατηγορία των 350cc, ενώ το V8 αποτέλεσε το “όπλο” της για να προκαλέσει τις Gilera και MV Agusta στη διεκδίκηση του τίτλου. Μέχρι και σήμερα, είναι η μοναδική οκτακύλινδρη μοτοσυκλέτα που έλαβε μέρος στο πρωτάθλημα και δεν έφτασε ποτέ στο όριο των δυνατοτήτων της καθώς στο τέλος της σεζόν του 1956, η Moto Guzzi αποσύρθηκε απ’ το πρωτάθλημα. Παρότι το V8 δεν κατάφερε ποτέ να περάσει τη γραμμή τερματισμού πρώτο στα GP, τα χαρακτηριστικά του, η νίκη του στο κορυφαίο Imola Gold Cup και το ρεκόρ ταχύτητας των 286,4km/h(!) στον αγώνα του βέλγικου GP, ήταν αρκετά για να το μετατρέψουν σε έναν θρύλο στην ιστορία της μοτοσυκλέτας. Από την άλλη, η 20ετής πορεία του Bicilindrica των 500cc με τον δικύλινδρο V ήταν γεμάτη επιτυχίες, όπου στα χέρια του Stanley Woods κέρδισε τον αγώνα του Isle Of Man TT το 1935 και μετά ακολούθησαν πολλές νίκες στα GP.

Η μοτοσυκλέτα που περιγράφεται στο δεύτερο βιβλίο αφορά την τελική μορφή της Bicilindrica και είχε κερδίσει στον αγώνα του ισπανικού GP το 1953.

Το τελευταίο βιβλίο αναφέρεται στην μοτοσυκλέτα που πραγματικά αντιπροσώπευε το τέλος μιας εποχής. Το τετρακύλινδρο κόσμημα της MV Agusta, το 350 με πλαίσιο τιτανίου. Ο Giacomo Agostini πήρε τη νίκη στο Assen προσφέροντας ένα εξαιρετικό φινάλε στην σχεδόν τριαντακονταετή και γεμάτη επιτυχίες πορεία της διάσημης ιταλικής εταιρείας στα GP.

Κάθε ηλεκτρονικό βιβλίο της σειράς περιλαμβάνει όλη την ιστορία των μοτοσυκλετών, την πληρέστατη τεχνική της ανάλυση και τη δοκιμή τους σε πίστα, μεταφέροντας την άποψη του Alan Cathcart. Συνοδεύονται, επίσης από σπάνιο υλικό και εξαιρετικής ανάλυσης φωτογραφίες, που παρουσιάζουν τις μοτοσυκλέτες χωρίς φαιρινγκ και τεχνικές λεπτομέρειες των κινητήρων και των πλαισίων τους.

Το MOTO πήγε στο Suzuki Festival 2025

Το μοτοσυκλετιστικό τριήμερο ξεκίνησε σήμερα στις Αφίδνες
suzuki
Από το

motomag

9/5/2025

Η Suzuki Moto Greece διοργανώνει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Suzuki Festival, τη μεγάλη γιορτή αφιερωμένη στη μοτοσυκλέτα και τους ανθρώπους της.

Σήμερα, αύριο και μεθαύριο, από τις 10:00 έως τις 19:00, η ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki σας περιμένει στο Riding School του Θανάση Χούντρα στις Αφίδνες για ένα μοναδικό τριήμερο γεμάτο δράση, μοτοσυκλέτες και εκπλήξεις.

Εμείς ήμασταν εκεί σήμερα και είδαμε από κοντά όλα τα νέα μοντέλα της Suzuki όπως και τα νέα DR-Z 4S και DR-Z 4SM. Καθώς επίσης και εμβληματικά αγωνιστικά, custom και ιστορικά μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας.

Η προσέλευση του κόσμου ήταν μεγάλη ακόμη και σήμερα που είναι μία εργάσιμη ημέρα, οπότε το Σαββατοκύριακο οι εγκαταστάσεις του Riding School αναμένεται να είναι γεμάτες, καθώς όλα τα test rides είναι ήδη κλεισμένα.

Πριν από κάθε test ride μάλιστα, οι εκπαιδευτές του Riding School παρέχουν στους συμμετέχοντες οδηγίες και χρήσιμες συμβουλές ασφαλείας, εξασφαλίζοντας μια ολοκληρωμένη και απολαυστική εμπειρία.

Όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες, για πρώτη φορά φέτος, στο πλαίσιο του φεστιβάλ θα δοθεί η ευκαιρία στο κοινό να δοκιμάσει τον πρώτο επίσημο προσομοιωτή αγωνιστικής οδήγησης MotoGP στην Ελλάδα, powered by MOTOKINISI.

Επιπλέον, το Σάββατο και την Κυριακή, από τις 14:00 έως τις 15:00, θα πραγματοποιηθούν σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης από την ομάδα του Riding School, ανοιχτά σε όλους τους επισκέπτες.

Μουσική, φαγητό και happenings συνοδεύουν αυτή τη μεγάλη γιορτή της μοτοσυκλέτας, αφιερωμένη στους φίλους της Suzuki – και όχι μόνο!