Καπνός από την Ινδονησία, πνίγει την Sepang και "σκοτεινιάζει" τα MotoGP!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/10/2015

Στα Μαλαισιανά ειδησεογραφικά site, κυκλοφορεί η είδηση ότι ο αγώνας MotoGP που θα γίνει την επόμενη Κυριακή, απειλείται με ακύρωση αν συνεχιστεί το φαινόμενο της ρύπανσης της ατμόσφαιρας. Αυξημένη ατμοσφαιρική ρύπανση, που γίνεται αποπνικτική λόγω της υγρασίας, είναι ένα μόνιμο πρόβλημα, ωστόσο τώρα έρχεται να προστεθεί και ο καπνός από τις τεράστιες φωτιές στη Σουμάτρα, το μεγαλύτερο νησί της Ινδονησίας, κι ένα από τα μεγαλύτερα του κόσμου. Κάθε χρόνο η Σιγκαπούρη και η Μαλαισία έχουν πρόβλημα καπνού από φωτιές στη Σουμάτρα, καθώς τεράστιες αγροτικές εκτάσεις καθαρίζονται με φωτιές, η έκταση των οποίων μετριέται σε δεκάδες χιλιόμετρα. Τώρα όμως το πρόβλημα είναι πολύ μεγαλύτερο, καθώς οι φωτιές καίνε ανεξέλεγκτες, μεγάλες εκτάσεις δάσους, με τον καπνό να απλώνεται σε ένα τεράστιο μέτωπο, καλύπτοντας τις γειτονικές χώρες.

Η είδηση ότι υπάρχει πρόβλημα καπνού, επιβεβαιώνεται τόσο από Μαλαισιανά ειδησεογραφικά site, όσο και Ινδονησιακά, και πιο συγκεκριμένα, επιβεβαιώνεται ότι υπάρχει και πρόβλημα καπνού στην Sepang, τόσο από την δήλωση των υπευθύνων της πίστας, όσο και από σημερινά μηνύματα στο Twitter, ανθρώπων των ομάδων που καταφθάνουν για τον αγώνα. Σύμφωνα με δήλωση των υπευθύνων της πίστας, σήμερα αναμένουν και τους εκπροσώπους της Dorna, για να αποφασιστεί αν είναι ασφαλές να γίνει ο αγώνας.

Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για το αν θα γίνει ματαίωση του αγώνα, πέρα από όσα αναφέρονται στη Μαλαισία, ωστόσο με το 90% των εισιτηρίων να έχουν πουληθεί και σε τόσο κρίσιμο σημείο του πρωταθλήματος, είναι αναμφίβολο αν τελικά παρθεί μια τέτοια απόφαση. Εκτός κι αν οι φωτιές συνεχίσουν αμετάβλητες την καταστροφή τους, εξαιτίας και της ξηρασίας που φέρνει το φαινόμενο El Nino. Από την άλλη, σύμφωνα με την εφημερίδα theguardian, η Ινδονησία ζήτησε την συνδρομή γειτονικών χωρών, αναμένει σποραδικές βροχές που θα περιορίσουν σημαντικά τις φωτιές, και έχει συλλάβει επτά μεγαλο-στελέχη επιχειρήσεων, ως υπεύθυνους για την τεράστια καταστροφή. Πρόβλημα λοιπόν υπάρχει, και είναι έντονο, ωστόσο είναι ακόμα άγνωστο, αν τελικά θα επηρεάσει των προσεχή αγώνα των MotoGP!

φωτό - thegurdian: Ινδονήσιος στρατιώτης παλεύει με τις φωτιές στην Σουμάτρα

 

φωτό - thegurdian: μαθητές πηγαίνουν στο σχολείο, μέσα σε πυκνό σύννεφο καπνού

φωτό: NASA

theguardian

 

UPDATE:

Μία συνέντευξη που μόλις έγινε στην πίστα, λέει ότι θα γίνει ο αγώνας την Κυριακή, αν και όπως βλέπετε θα είναι σε αποπνικτική ατμόσφαιρα!

 

See you guys this weekend, The RACE is ON. #motogpmy25 #sepangcircuit #sic

Posted by Sepang Circuit on Τρίτη, 20 Οκτωβρίου 2015

 

Ετικέτες

Μοτοσυκλετιστής σκοτώθηκε στην Αττική Οδό – Συγκρούστηκε με περιπολικό που έλεγχε φορτηγό

Τραγικό ατύχημα με μοιραία κατάληξη για έναν μοτοσυκλετιστή το μεσημέρι της Τετάρτης 20 Μαΐου
LEA
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

20/5/2026

Το θανατηφόρο τροχαίο συνέβη στο ρεύμα της Αττικής Οδού με κατεύθυνση προς Ελευσίνα και μερικές εκατοντάδες μέτρα πριν τα διόδια της Ανθούσας, όταν μοτοσυκλετιστής που κινούταν επί του αυτοκινητόδρομου χτύπησε με το τιμόνι του τον καθρέπτη περιπολικού της Αστυνομίας που ήταν σταματημένο στη ΛΕΑ (Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης) διεξάγοντας έλεγχο σε ένα φορτηγό.

Χτυπώντας στον καθρέπτη ο άτυχος μοτοσυκλετιστής έχασε τον έλεγχο του οχήματός του και έπεσε πάνω στο σταθμευμένο φορτηγό, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του.

Οι διασώστες που έσπευσαν στον σημείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ δυστυχώς δεν μπόρεσαν να κάνουν κάνουν κάτι για τον μοτοσυκλετιστή.

Για το συμβάν διενεργείται έρευνα από την Τροχαία Αττικής Οδού, προκειμένου να διαλευκανθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το μοιραίο, ενώ για αρκετή ώρα μετά καταγράφονται καθυστερήσεις της τάξης της μισής ώρας στο ρεύμα της Αττικής Οδού προς Ελευσίνα, από τον κόμβο της Παιανίας έως τον κόμβο Μαραθώνος.