Κινητήρας Aprilia σε μονοθέσιο

Το RSV4 με τέσσερις τροχούς!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

11/4/2018

Ο V4 κινητήρας των 1000cc του Aprilia RSV4 με τους 201 ίππους, είναι αυτός που διαθέτει το νέο μονοθέσιο GB08 Thunder της Wolf Racing, το οποίο θα συμμετάσχει στο ιταλικό πρωτάθλημα πρωτότυπων του 2018. Η Wolf Racing θεώρησε ότι ο V4 με την περιεχόμενη γωνία των κυλίνδρων στις 65° έχει την ιδανική διάταξη για το μονοθέσιό τους, και προχώρησε σε αυτή την κίνηση προκειμένου να αποκομίσουν τα μέγιστα δυναμικά οφέλη, τόσο η Aprilia όσο και οι ίδιοι. Το ντεμπούτο του μονοθέσιου θα γίνει στις 22 Απριλίου στην πίστα της Adria για τον πρώτο αγώνα του πρωταθλήματος.
Η Aprilia συμφώνησε να προμηθεύσει τον V4 κινητήρα της μιας και η απόδοση των 201 ίππων είναι μέσα στα πλαίσια των ζητούμενων της Wolf Racing, ενώ και η σχέση τιμής/απόδοσης εκτιμήθηκε ως ιδιαίτερα συμφέρουσα και για τις δύο εταιρείες. Άλλωστε δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για τον κινητήρα που έχει φέρει πολλές διακρίσεις στην Aprilia, με τέσσερις τίτλους κατασκευαστών και αντίστοιχους αναβατών μέσα σε πέντε σεζόν στα WSBK, ενώ το 2015 έφερε και τους δύο αυτούς τίτλους στην κατηγορία των Superstock 1000. Η αναβαθμισμένη έκδοση αυτού του κινητήρα με τις πνευματικές βαλβίδες, είναι αυτή που χρησιμοποιεί η Aprilia για το παγκόσμιο πρωτάθλημα των MotoGP.
Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος κινητήρας τοποθετείται σε μονοθέσιο, καθώς είχε "φορεθεί" και σε ένα αντίστοιχο για το πρωτάθλημα Formula X στην Ιταλία, κατακτώντας τόσο την pole position στο ντεμπούτο του Varano, όσο και την νίκη.

Fantic Motor Group – Αλλαγή ηγεσίας με νέο CEO και νέο αντιπρόεδρο

Μέσα σε μία ημέρα νέος CEO και νέος αντιπρόεδρος
motomag Fantic Motor Group – Αλλαγή ηγεσίας με νέο CEO και νέο αντιπρόεδρο
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

23/4/2024

Αλλαγές στην ηγεσία της Fantic είχαμε το τελευταίο διάστημα καθώς τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας εξέλεξαν ομόφωνα τον Paolo Fontana ως νέο CEO και τον Mariano Roman ως νέο αντιπρόεδρο.

Ο Paolo Fontana, ο οποίος είχε ήδη διοριστεί ως Γενικός Διευθυντής της Fantic τον Ιανουάριο του 2024, αναλαμβάνει πλέον καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου στον Όμιλο Fantic Motor S.p.A., ο οποίος ελέγχει επίσης τις μάρκες Motori Minarelli και Bottecchia.

Από την άλλη ο Mariano Roman, νεοδιορισθείς πρόεδρος της ANCMA (Σύνδεσμος Κατασκευαστών Δικύκλων και Ποδηλάτων της Ιταλίας), αναλαμβάνει τη θέση του αντιπροέδρου της Fantic, συνεχίζοντας παράλληλα να ηγείται στους τομείς των προϊόντων, της έρευνας και ανάπτυξης και των αγώνων που αφορούν την Fantic.

Paolo Fontana: "Είναι τιμή για μένα να αναλάβω αυτόν τον ρόλο και είμαι ευγνώμων για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν το Διοικητικό Συμβούλιο και τα μέλη. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω τον Mariano Roman για τη συνεχή υποστήριξη που μου παρείχε αυτούς τους μήνες. Ξεκίνησα την καριέρα μου στον κόσμο των μοτοσυκλετών, που ήταν πάντα το μεγάλο μου πάθος, παράλληλα με την ορεινή ποδηλασία. Το να επιστρέφω τώρα σε αυτό, χάρη σε αυτή τη σημαντική θέση στη Fantic, με κάνει υπερήφανο και μου δίνει ακόμη μεγαλύτερο κίνητρο. Στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε ότι ολόκληρος ο όμιλος μπορεί να εκφράσει τις τεράστιες δυνατότητές του και, από την πλευρά μου, είμαι πλήρως αφοσιωμένος σε αυτό".

Ο Mariano Roman δήλωσε: "Ο διορισμός μου ως Προέδρου της ANCMA ήταν μια αναγνώριση για το έργο που έχω επιτελέσει καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας μου, και όχι μόνο για τα συναρπαστικά ορόσημα που πέτυχα μαζί με τη Fantic. Ο αυξανόμενος φόρτος ευθυνών και δραστηριοτήτων που σχετίζονται με το τριετές σχέδιο ανάπτυξης απαιτούσε περισσότερη υποστήριξη. Αυτό εκπληρώθηκε μέσω της συνεργασίας με τον Paolo Fontana, ο οποίος έχει ήδη αποδείξει ότι είναι ομαδικός παίκτης ερμηνεύοντας το πραγματικό πνεύμα της εταιρείας ως Γενικός Διευθυντής και αξίζει πλήρως την εμπιστοσύνη των μετόχων και του Διοικητικού Συμβουλίου".