Κορωνοϊός: Σταματά και η MV Agusta την παραγωγή

Από αύριο 26 Μαρτίου
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/3/2020

Τελευταία ημέρα σήμερα για το παραλίμνιο εργοστάσιο της MV Agusta που αναστέλλει την παραγωγή του, ακολουθώντας τα νέα αυστηρότερα μέτρα.

Η MV Agusta έχει γραμμές παραγωγής στις όχθες της λίμνης Varese στην Λομβαρδία, την περιοχή που έχει πληγεί περισσότερο από κάθε άλλη. Έως τώρα λειτουργούσε με προσωπικό ασφαλείας και μειωμένες βάρδιες, διατηρώντας κινητικότητα στις γραμμές παραγωγής.

Από αύριο όμως οι πόρτες κλείνουν, οι μηχανικοί παίρνουν υποχρεωτική άδεια και εντάσσονται στο ειδικό καθεστώς των εργαζομένων που αναστέλλεται η σύμβασή τους προσωρινά, ενώ τα υπόλοιπα τμήματα θα συνεχίσουν να εργάζονται απομακρυσμένα από το σπίτι, στο μέτρο που αυτό είναι δυνατό.

Κάτω από το βουνό που είναι μνημείο της Unesco, στις όχθες μίας λίμνης 60 χιλιόμετρα βόρεια του Μιλάνο, το εργοστάσιο της MV Agusta θυμίζει resort τόσο από ψηλά, όσο και πλησιάζοντας στο σημείο μιας και για γείτονες έχει ξενώνες και ξενοδοχεία που εδώ και μέρες είναι έρημα. Η απομόνωση αυτή επέτρεπε την λειτουργία χωρίς μεγάλο κίνδυνο επαφών με το προσωπικό να έχει συμφωνήσει πως θα τηρεί ευλαβικά τα μέτρα ακόμη κι όταν δεν εργάζονται. Από αύριο όμως, τα πάντα στην MV Agusta πρέπει να σταματήσουν, χωρίς να υπάρχει αυτή την στιγμή ακριβής ημερομηνία επιστροφής στην εργασία.

Η Ιταλία έχει ανακοινώσει πως θα παραμείνει σε καθεστώς έκτακτης ανάγκης έως και τον Ιούλιο.

Ο κ.Timur Sardarov CEO της MV Agusta SpA δήλωσε πως αυτή την στιγμή προτεραιότητα αποτελεί η υγεία και η ασφάλεια των εργαζομένων και η εναρμόνιση με τους κανονισμούς της κυβέρνησης. «Είμαστε σε επιφυλακή παρατηρώντας και επιβλέποντας τις συνθήκες για όλο το προσωπικό, για την ασφάλεια όλων. Κοιτάμε το μέλλον με αυτοπεποίθηση και είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε και πάλι δυναμικά, μόλις περάσει η κρίσιμη αυτή κατάσταση».

H ΕΛ.ΑΣ. παρέλαβε 431 νέες μοτοσυκλέτες! Suzuki V-Strom 800 οι περισσότερες

Παραδόθηκαν σε υπηρεσίες ανά τη χώρα
ELLAS
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

19/1/2026

Ενίσχυση του στόλου μοτοσυκλετών της Ελληνικής Αστυνομίας πραγματοποιήθηκε με την παράδοση 431 νέων υπηρεσιακών μοτοσυκλετών, στο πλαίσιο του Εθνικού Προγράμματος Πολιτικής Προστασίας "ΑΙΓΙΣ".

Συνολικά 431 νέες μοτοσυκλέτες παρέλαβε η Ελληνική Αστυνομία, οι οποίες θα κατανεμηθούν σε διάφορες υπηρεσίες σε ολόκληρη τη χώρα. Η παράδοση πραγματοποιήθηκε παρουσία του διαχρονικού Υπουργού Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, και του Αρχηγού της ΕΛ.ΑΣ., Δημητρίου Μάλλιου.ELLAS

Οι νέες μοτοσυκλέτες, Suzuki V-Strom 800 προορίζονται για υπηρεσίες, όπως η Άμεση Δράση, οι Ομάδες ΔΙ.ΑΣ., η Τροχαία και άλλες επιχειρησιακές μονάδες που καλούνται να ανταποκριθούν άμεσα σε περιστατικά σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον.

ELLAS

Η προμήθεια εντάσσεται στο Εθνικό Πρόγραμμα Πολιτικής Προστασίας "ΑΙΓΙΣ", το οποίο υλοποιείται από το Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, στο πλαίσιο Μνημονίου Συνεργασίας με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Στόχος του προγράμματος είναι η αναβάθμιση του εξοπλισμού και των μέσων των Σωμάτων Ασφαλείας και των φορέων Πολιτικής Προστασίας, ώστε να βελτιωθεί η επιχειρησιακή ετοιμότητα και η αποτελεσματικότητα σε καταστάσεις κρίσης.

ELLAS

Σύμφωνα με το Υπουργείο, η ενίσχυση του στόλου αναμένεται να συμβάλει στην καθημερινή αστυνόμευση και στην ενίσχυση της οδικής ασφάλειας, στο πλαίσιο του ευρύτερου ρόλου της Ελληνικής Αστυνομίας στον τομέα της Πολιτικής Προστασίας.

ELLAS