Κρήτη: 23χρονη χάνει τη ζωή της σε σύγκρουση δικύκλων στα Μάλια [VIDEO]

Άλλο ένα θανατηφόρο δυστύχημα στους δρόμους του νησιού
Κρήτη: 23χρονη χάνει τη ζωή της σε σύγκρουση δικύκλων στα Μάλια [VIDEO]
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

11/9/2025

Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία στην Κρήτη, καθώς μια 23χρονη οδηγός μοτοσυκλέτας έχασε τη ζωή της σε τροχαίο που σημειώθηκε τα ξημερώματα της Πέμπτης (11/09) στην περιοχή Μάλια

Το δυστύχημα συνέβη γύρω στις 5 το πρωί στον δρόμο Σταλίδα – Μάλια, όταν η νεαρή γυναίκα, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, συγκρούστηκε με δύκικλο που οδηγούσε ένας 27χρονος Αιγύπτιος.

Η σύγκρουση ήταν σφοδρή, με αποτέλεσμα η 23χρονη να τραυματιστεί θανάσιμα. Παρά την άμεση επέμβαση ασθενοφόρου του ΕΚΑΒ, οι διασώστες δεν κατάφεραν να της προσφέρουν καμία ουσιαστική βοήθεια, καθώς είχε ήδη αφήσει την τελευταία της πνοή στο σημείο.

Οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το τροχαίο διερευνώνται από τις αρμόδιες αρχές, ενώ για άλλη μια φορά έρχεται στο προσκήνιο το σοβαρό ζήτημα της οδικής ασφάλειας όχι μόνο στην Κρήτη αλλά και σε ολόκληρη την χώρα με τις πολλαπλές αιτίες που ποτέ δεν αντιμετωπίζονται ευθέως.

Με βάση μαρτυρίες που έχουν συλλέξει τα τοπικά μέσα τα δύο δίκυκλα κινούνταν σε αντίθετη κατεύθυνση, κανείς από τους δύο δεν είχε δίπλωμα οδήγησης ενώ ο 27χρονος Αιγύπτιος ήταν και ανασφάλιστος. Αυτό δείχνει και έλλειψη αστυνόμευσης και τα κενά που η ΕΛΑΣ αφήνει με καταστροφικές συνέπειες, καθότι απαράδεκτο να κυκλοφορούν ανασφάλιστα οχήματα με κίνδυνο να εμπλακούν σε δυστυχήματα, όπως και τελικά έγινε.

UPDATE:
Με βάση νεότερο VIDEO από κάμερα ασφαλείας της περιοχής, επιβεβαιώνονται οι αρχικές πληροφορίες. Σε στενό δρόμο χωρίς κανείς από τους δύο να φορά κράνος, γίνεται η μοιραία σύγκρουση με τον 27χρονο Αιγύπτιο να φαίνεται πως χάνει τον έλεγχο και πέφτει πάνω στο δίκυκλο της άτυχης κοπέλας. Το δυστύχημα έγινε ξημερώματα στις 05:00 στην οδό Γραμματικάκη. Η άτυχη κοπέλα ήταν Ελληνίδα 23 ετών και εργαζόταν σε κέντρο διασκέδασης της περιοχής. Ο 27χρονος Αιγύπτιος έχει συλληφθεί.

Δήμος Σουλίου: Καινοτομεί επενδύοντας στον μοτοσυκλετιστικό τουρισμό για πρώτη φορά στην Ελλάδα

Ήρθε η ώρα να αποκτήσουμε και στην Ελλάδα ορεινά πάσα
souli moto tourism
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

7/5/2026

O Δήμος Σουλίου ανακοίνωσε μια δράση που επικεντρώνει στην ανάπτυξη του μοτο-τουρισμού, με προφανή στόχο να αναπτύξει το τουριστικό προϊόν της περιοχής εκμεταλλευόμενος το μοναδικό του φυσικό τοπίο και το έντονο γεωγραφικό ανάγλυφο της περιοχής.

Η δημιουργία τριών προτεινόμενων μοτοσυκλετιστικών διαδρομών πατά πάνω στο υφιστάμενο οδικό δίκτυο του Δήμου και στην ουσία πρόκειται για τρία ορεινά περάσματα (pass) της Πίνδου:

  • Πάσο Πλακωτής (Plakoti Pass): Διαδρομή Νεράιδα – Πολύδροσο – Βροσίνα, επί της Παλαιάς Εθνικής Οδού Ηγουμενίτσας – Ιωαννίνων,
  • Πάσο Παραμυθιάς (Paramythia Pass): Διαδρομή Νεράιδα – Παραμυθιά – Γλυκή, επί της Εθνικής Οδού 19,
  • Πάσο Σουλίου (Souli Pass): Διαδρομή Γλυκή – Σούλι (Κάστρο Κιάφας), επί της Επαρχιακής Οδού.
souli moto tourism

Η πρωτοβουλία υλοποιείται σε συνεργασία με τη Μοτοσυκλετιστική Λέσχη Θεσπρωτίας (ΜΟ.ΛΕ.ΘΕ.) και την Ομοσπονδία Μοτοσυκλετιστών Ελλάδας (ΜΟΤ.Ο.Ε.), στα πλαίσια της οποίας θα γίνουν μια σειρά παρεμβάσεων στις προτεινόμενες διαδρομές προς διευκόλυνση και εξυπηρέτηση των επισκεπτών:

  • Τοποθέτηση πινακίδων αρχής και τέλους κάθε διαδρομής, καθώς και ενημερωτικών πινακίδων με στοιχεία για το πάσο και τα σημεία ενδιαφέροντος,
  • Δημιουργία περιπτέρου (κιόσκι) θέασης, ενημέρωσης και ανάπαυσης, από ένα σε κάθε διαδρομή,
  • Ανάπτυξη εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα και εγκατάσταση μικρών πομπών Bluetooth σε σημεία στάσης και μνημεία, για την αυτόματη ενεργοποίηση ψηφιακού περιεχομένου (βίντεο, κείμενα, αφηγήσεις),
  • Διοργάνωση ενημερωτικών εκδηλώσεων και στοχευμένη προβολή στα μέσα μαζικής ενημέρωσης.
souli moto tourism

Το γεγονός πως ο Δήμος Σουλίου είναι ο πρώτος που ασχολείται θεσμικά και οργανωμένα με τον μοτοσυκλετιστικό τουρισμό στη χώρα μας εν έτει 2026 είναι μεν σπουδαίο νέο, είναι όμως και ενδεικτικό του πόσο πίσω βρισκόμαστε στο θέμα της εγχώριας τουριστικής ανάπτυξης, η οποία ακόμη πασχίζει να απογαλακτιστεί από στερεότυπα δεκαετιών – συρτάκι, κίονες και παραλίες – και να προσελκύσει εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως είναι η μοτοσυκλέτα, εκμεταλλευόμενη τα φυσικά προσόντα που χαρακτηρίζουν κάθε γωνιά της χώρας μας και όχι μόνο τα παραθαλάσσια.

Τα τελευταία χρόνια εξειδικευμένες εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες μοτοσυκλετιστικού τουρισμού στη χώρα μας – κυρίως σε εκτός δρόμου διαδρομές που στην Ελλάδα είναι εν πολλοίς ελεύθερες σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη – γνωρίζουν μεγάλη άνοδο. Η εμπλοκή επίσημων φορέων όπως ένας Δήμος μόνο καλό μπορεί να κάνει, προσθέτοντας οργάνωση σε ένα ευρύτερο πλαίσιο υπηρεσιών και γιατί όχι, μελλοντικές βελτιώσεις σε ζητήματα υποδομών, όπως η ποιότητα των δρόμων.

Μπορούμε πάντα να ονειρευόμαστε όταν κάποιοι, έστω και λίγοι, στην Ελλάδα βλέπουν λίγο πιο πέρα από τα τετριμμένα αναζητώντας πώς θα αναπτύξουν το τουριστικό προϊόν, αντί απλώς να το αρμέξουν.

Ετικέτες