MOTO-MOTUL στο Sachsenring!

Από τον

Βασίλη Καραχάλιο

29/8/2014

Ξεκινώντας με τον καλύτερο τρόπο την νέα της εποχή στην Ελλάδα, η ΜΟΤUL παρέα με το ΜΟΤΟ διοργάνωσε μια αποστολή στο MotoGP του Sachsenring. Μαζί με τον Στέλιο και τον Βασίλη, τους τυχερούς αναγνώστες του ΜΟΤΟ, ζήσαμε από κοντά την μοναδική ατμόσφαιρα του Sachsenring, φιλοξενούμενοι της MOTUL

ρεπορτάζ: Βασίλης Καραχάλιος

φωτό: Ηλίας Ντέβελι (motorsite.gr)

Πλαισιωμένοι από τους οικοδεσπότες μας της MOTUL, Χρήστο Μιλτσακάκη (αριστερά) και Θοδωρή Τσέλιο (δεξιά), οι τυχεροί αναγνώστες του ΜΟΤΟ Βασίλης Κώνστας και Στέλιος Καραμάνος, με κάποιον που φοράει μπλουζάκι MAMOUNI KILLER στη μέση... motul.gr

Χαμός στο hospitality της MOTUL, με εκατοντάδες καλεσμένους από όλη την Ευρώπη facebook.com/motul.greece

Χαμός και στην κερκίδα της MOTUL  motul.gr

To πιο φοβερό team στο ΜotoGP του Sachsenring ήταν το ελληνικό, το δικό μας!

Ήρεμη δύναμη ο Στέλιος, αλλά όταν περνάει από μπροστά του ο Rossi κάτι παθαίνει

Ο Στέλιος είναι ψηλό και γεροδεμένο παιδί... εδώ με κάτι φίλες του από το δημοτικό

ΜΟΝΟ πίσω από τα φορτηγά της ομάδας του Rossi υπήρχε πάντα κόσμος που περίμενε να τον δει, σε κανένα άλλο...

Ακούσαμε και τον στενό V6 του Horex να δουλεύει. Ωραίος ήχος, παχουλό μηχανάκι

"Γκύρος μπάι Σπύρος", τέσσερα ευρώ. Πίτα μόνο με τζατζίκι, 1,5!

Μεσημέρι λίγο πριν τον αγώνα MotoGP. Νεαροί Γερμανοί αναίσθητοι από μπύρες (!) κείτονται στην άσφαλτο

 

 

Ο steliosVR αφηγείται

 

Όλα ξεκίνησαν από ένα μήνυμα στο facebook. Ανοίγω και ο Λάζαρος Μαυράκης μου ανακοινώνει (αφού μου λέει να κάτσω), ότι είμαι ο νικητής! Πάει να μου φύγει το κινητό από τα χέρια... Λέω χωρίς σκέψη "ναι!", αφού ήταν πάντα ένα όνειρο. Η ημέρα έφτασε και ξεκινάω για Ελ Βενιζέλος, συνάντηση 5 το πρωί. Γνωρίζω τα παιδιά από την MOTUL, και όλοι μου λένε "εσύ είσαι ο πρώτος κωλόφαρδος", γέλια! Μετά γνωρίζω τα παιδιά από το MOTO, τον Βασίλη και τον Ηλία, μαζί με τον δεύτερο κωλόφαρδο, τον Βασίλη. Αφού τα λέμε, όλη η ομάδα είναι έτοιμη για να πετάξει για Γερμανία. Μετά από ώρες φτάνουμε Φρανκφούρτη, αφού έχουμε αναλύσει ιστορίες από το MOTO που έχω διαβάσει, και μετά πετάμε για Δρέσδη. Εκεί μας περιμένει πουλμανάκι και φεύγουμε για το ξενοδοχείο στο Βurgstadt. Το απόγευμα στο ξενοδοχείο είχε η ΜΟΤUL barbecue αφού φάγαμε, ήπιαμε μπύρες και γνωριστήκαμε ακόμα καλύτερα, ήμασταν έτοιμοι για την επόμενη μεγάλη μέρα στην πίστα.

Το συναίσθημα μοναδικό, μηχανάκια σχεδόν από όλη την Ευρώπη, κόσμος πολύς, μικροί μεγάλοι με μπλουζάκια και καπέλα από όλους τους οδηγούς και όλες τις εταιρίες, ξεκινάμε και πάμε στο τεράστιο και οργανωμένο hospitality της ΜΟΤUL. Αφού μας μάζεψε ο κύριος Χρήστος και μας χώρισε σε δυο γκρουπ ήμασταν έτοιμοι με τα VIP καρτελάκια μας να μπούμε στα ενδότερα του ΜotoGP. Σε λίγα λεπτά ήμασταν στα paddocks, η τρέλα η ίδια! Ό,τι έβλεπες από την τηλεόραση τα είχες όλα μπροστά στα μάτια σου, η εργοστασιακή ομάδα του Rossi, κορίτσια με ομπρέλες, μηχανάκια της Moto 2, Μoto 3 να βγαίνουν, να μπαίνουν, ένας χαμός... Μοναδικοί ήχοι, λάστιχα να πηγαίνουν και να έρχονται, μηχανάκια πάνω σε φορτηγάκια κουμπωμένα από τα δοκιμαστικά, αναβάτες πάνω σε σκούτερ, μοναδικές εικόνες! Και μέσα σε όλα αυτά να μας κυνηγάει ο κύριος Χρήστος γιατί συνέχεια εμείς κυνηγούσαμε τα κορίτσια για φωτό, σε λίγο έπρεπε να βγούμε για να μπουν οι άλλοι, ξεχυθήκαμε μετά στα περίπτερα που είχε ότι μπορείς να φανταστείς. Αφού πήγαμε πάνω-κάτω πόσες και πόσες φορές, είπαμε να δούμε και λίγο δοκιμαστικά, τα μικρά είχαν πλάκα, οι ήχοι που βγάζαν ήταν λες και περνούσαν μικρά μαχητικά, μέχρι που βγήκαν οι μεγάλοι... Όταν πέρασε από μπροστά μου ο Rossi άρχισα να φωνάζω και ‘γω δεν ξέρω τι (*), τόσα χρόνια τον παρακολουθώ και ξαφνικά περνάει από μπροστά μου, μοναδικό συναίσθημα! Στο ξενοδοχείο είχε στηθεί πάλι barbecue, αυτή τη φορά με γερμανικό τεράστιο γουρουνόπουλο να γυρνάει στην σούβλα. Αφού φάγαμε και ήπιαμε μπύρες άρχισε να βγαίνει η κούραση της ημέρας και πήγαμε σιγά σιγα όλοι για ύπνο γιατί πάλι είχε πρωινό ξύπνημα. Η μεγάλη μέρα είχε έρθει, και πρωί-πρωί φύγαμε για την πίστα μια και θα είχε περισσότερο κόσμο απο την προηγούμενη. Με λίγο ταλαιπωρία λόγω κόσμου φτάσαμε, πλέον ξέραμε τα μέρη και αφού κάποιοι πήγαν για ψώνια στα περίπτερα μαζευτήκαμε στο hospitality της MOTUL για αναμνηστικές φωτό όλοι μαζί. Χωριστήκαμε πάλι σε δυο γκρούπ για να μπούμε στα paddocks μήπως εγώ τουλάχιστον πετύχω τον Rossi! Αφού πήγαμε και είδαμε παλι τον μαγικό κόσμο των MotoGP μας περίμενε μια έκπληξη: O κύριος Xρήστος μας είπε ότι θα βλέπαμε την εργοστασιακή ομάδα Υamaha Τech 3, χωρίς σκέψη πήγαμε και αφού περιμέναμε λίγο μπήκαμε στα ενδότερα της ομάδας και τα είδαμε όλα, λάστιχα μηχανάκια, ανταλλακτικά ήταν όλα εκεί στην εντέλεια, και φάση χειρουργείου. Μας εξήγησαν τεχνικά χαρακτηριστικά για τα μηχανάκια και μας άφησαν να αγγίξουμε κάποια κομμάτια. Αφού δεν είδα τον Rossi, αποχαιρετίσαμε την ομάδα και όλο των χώρο τον paddocks και πήγαμε στην εξέδρα να δούμε τον αγώνα Moto 2 και φυσικά την μεγάλη κατηγορία. Τα συναισθήματα ήταν μοναδικά, εικόνες που θα μείνουν χαραγμένες για πάντα στο μυαλό και ιστορίες που θα λέω μέχρι να πάω πάλι.

Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο MOTO και στην MOTUL (www.motul.grπου μας έδωσαν την ευκαιρία να τα ζήσουμε όλα αυτά από κοντά! Όλη η ομάδα της MOTUL (δείτε μας εδώ) και τα παιδιά του περιοδικού ήταν φοβεροί και μορφές μοναδικές ...

Στέλιος Καραμάνος

 

(*) Eγώ άκουσα τι φώναζε κάθε φορά που πέρναγε ο Rossi, και τον δίνω στεγνά: "Έλα μωρή αρρώστια, δώσε!!!"  Β.Κ.

 

 www.motul.gr   &   facebook/motul.gr

Vespa Primavera και Sprint S 2026 - Έφτασαν στην ελληνική αγορά [Τιμές]

Με πλουσιότερο εξοπλισμό και μικρές αλλαγές στην αισθητική - Από 3.800 ευρώ, σε 50, 125 και 150 κ.εκ.
Vespa Primavera και Sprint S τιμές στην Ελλάδα 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

8/4/2026

Οι ανανεωμένες Vespa Primavera και Sprint S που πρωτοεμφανίστηκαν στην περασμένη EICMA είναι πλέον διαθέσιμες και στην ελληνική αγορά σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση της Piaggio Hellas.

Οι Vespa με το μικρό σκαρί ανανεώθηκαν στα σημεία χωρίς οι άνθρωποι της Piaggio να πειράξουν τη διαχρονική τους σχεδίαση παρά μόνο σε κάποιες λεπτομέρειες, οι οποίες αλλάζουν ελαφρώς την αισθητική τους, ενώ προσθέτουν στον εξοπλισμό και τη χρηστικότητα που προσφέρουν. 

Η πιο εμφανής αλλαγή εντοπίζεται στους τροχούς των δύο μοντέλων με το μονοκόκ πλαίσιο, με νέας σχεδίασης χυτές αλουμινένιες ζάντες με πέντε διπλά μπράτσα σε σχήμα αστεριού.

Η Vespa Sprint S αποκτά επίσης πέντε γρίλιες στο αριστερό φέρινγκ, μια αναφορά στο παρελθόν της βέσπα που δεν θα ήταν άσχημο να βλέπαμε και στην Primavera, ωστόσο κρατήθηκε μόνο για τη Sprint με τους Ιταλούς να θέλουν να τονίζουν την σπορ αισθητική της. Το έμβλημα στο φτερό της Primavera έχει επίσης αλλάξει, όπως και η "γραβάτα" και στα δύο μοντέλα, ενώ η σέλα έχει νέα επένδυση από διαφορετικό υλικό.

Vespa Primavera και Sprint S τιμές στην Ελλάδα 2026

Στις αλλαγές που προσθέτουν στην ασφάλεια έχουμε το πίσω φρένο όπου το ταμπούρο έδωσε επιτέλους -για πρώτη φορά σε βέσπα με μικρό πλαίσιο- τη θέση του σε δισκόφρενο και το ABS έγινε δικάναλο επενεργώντας και στα δύο άκρα. 

Στη χρηστικότητα, όλες οι εκδόσεις Primavera και Vespa Sprint S πάνω από 50 κ.εκ. διαθέτουν πλέον keyless σύστημα ενεργοποίησης/εκκίνησης, ενώ το ασύρματο κλειδί επιτρέπει το άνοιγμα της σέλας και ενεργοποιεί το σύστημα απομακρυσμένης αναγνώρισης της Vespa αναβοσβήνοντας τα φλας. 
Νέος πίνακας οργάνων: κλασσικές γραμμές και νέα τεχνολογία Full LCD

Νέος είναι και ο LCD πίνακας πληροφοριών, συνδυάζοντας τις γραμμές από τον πίνακα οργάνων της κλασσικής Vespa με ψηφιακές ενδείξεις. Όλες οι λειτουργίες τώρα εμφανίζονται ψηφιακά: εκτός από τις πληροφορίες διαδρομής και οχήματος, η πλατφόρμα πολυμέσων Vespa MIA (στάνταρ στην Primavera Tech, διαθέσιμη ως αξεσουάρ στην υπόλοιπη γκάμα) επιτρέπει στον πίνακα οργάνων να εμφανίζει όλες τις λειτουργίες του τηλεφώνου, για τη διαχείριση κλήσεων, μηνυμάτων, μουσικής και πλοήγησης με εικονογράμματα. Η έκδοση Vespa Primavera Tech σε όλους τους κυβισμούς διαθέτει έγχρωμο πίνακα οργάνων TFT με διαγώνιο στις πέντε ίντσες.

Vespa Sprint S τιμές στην Ελλάδα 2026

Οι Vespa Primavera και Vespa Sprint S διατίθενται έκαστη με κινητήρες 50, 125 και 150 κ.εκ., όπως και πριν αλλά και με ηλεκτρικούς κινητήρες, σε έκδοση μοτοποδηλάτου με τελική 45 χλμ./ώρα αλλά και "ανοιχτή" έκδοση στην έκδοση εξοπλισμού Primavera Tech. Όλα τα ηλεκτρικά στην έκδοση Moped διαθέτουν αφαιρούμενες μπαταρίες, για μεγαλύτερη ευκολία στη φόρτιση. 

H Primavera είναι διαθέσιμη στα χρώματα λευκό (Bianco Innocente), μαύρο (Nero Convinto), πράσινο (Verde Amabile), μπλε (Blu Energico) και το νέο μπεζ (Beige Avvolgente -μόνο για τις εκδόσεις με θερμικό κινητήρα), σε συνδυασμό με κομψά φινιρίσματα χρωμίου. Η Vespa Primavera είναι επίσης διαθέσιμη στην “S” έκδοση εξοπλισμού, η οποία διαθέτει μοντέρνα χρώματα σε συνδυασμό με ειδική σέλα, φινιρίσματα και ειδικά γραφικά: λευκό (Bianco Innocente) και κίτρινο (Giallo Disinvolto). 

Η Sprint S διατίθεται σε πέντε χρωματισμούς: λευκό (Bianco Innocente), (Rosso Coraggioso), μπλε (Blu Eclettico -μόνο για τις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης), μαύρο ματ (Nero Convinto) και το νέο πράσινο (Verde Ribelle) -και για τις ηλεκτρικές εκδόσεις. Όλα τα χρώματα συνδυάζονται με ειδικά γραφικά και μαύρες λεπτομέρειες, τόσο με ματ φινίρισμα – όπως στη χαρακτηριστική “γραβάτα” της μπροστινής ποδιάς - όσο και με γυαλιστερό φινίρισμα, όπως στις ζάντες.

Η έκδοση Primavera Tech είναι διαθέσιμη ως μπλε ματ (Blu Energico) και γκρι ματ (Grigio Ottimista). 

Φυσικά οι ανανεωμένες μικρές βέσπα συνοδεύονται από κατάλογο με έξτρα αξεσουάρ, ενώ οι Primavera/Sprint 125/150 προφέρονται με δώρο πακέτο αξεσουάρ και με το αποκλειστικό πρόγραμμα χρηματοδότησης DreamRide, με 30% προκαταβολή, 0% επιτόκιο και 30 άτοκες δόσεις. Οι τιμές τους στην ελληνική αγορά έχουν ως εξής:

Μοντέλο/Έκδοση

Τιμή (ευρώ)

Primavera 50

3.800

Primavera 50 S

3.900

Primavera 50 Tech

4.300

Primavera 125

4.900

Primavera 125 S

5.000

Primavera 125 Tech

4.800

Primavera 150

5.000

Primavera 150 S

5.100

Primavera 150 Tech

4.900

Primavera Elettrica 45

5.250

Primavera Elettrica 70 Tech

7.550

Sprint 50 S

4.000

Sprint 125 S

5.100

Sprint 150 S

5.200

Sprint Elettrica 45 S

5.350