Το νέο KTM Duke 790 θα τρέξει στο Pikes Peak

Ready to Race από κούνια!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

24/1/2018

Πέρσι ο Chris Fillmore συμμετείχε για πρώτη φορά στην ανάβαση του Pikes Peak με ένα KTM Super Duke 1290R και έσπασε το ρεκόρ για τις μοτοσυκλέτες και ταυτόχρονα κέρδισε την κατηγορία των Heavyweight. Φέτος θα είναι πάλι εκεί, μόνο που η μοτοσυκλέτα που θα οδηγεί θα έχει σχεδόν τα μισά κυβικά. Η KTM θέλει να δείξει ότι ο νέος δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας της και το νέο πλαίσιο που τον συνοδεύει, τα οποία θα αποτελέσουν βάση για μια ολόκληρη νέα γενιά μοντέλων, κρατάνε ζωντανό το πνεύμα του Ready to Race.

Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τον χρόνο που θα κάνει ο Chris Fillmore με το Duke 790 και να τον συγκρίνουμε με το ρεκόρ που πέτυχε πέρσι το Super Duke 1290 R.

Θα μπορέσει άραγε η πιο φιλική 790 να πλησιάσει το κτηνώδες 1290 στις ανηφόρες του Colorando... Το υψόμετρο της διαδρομής είναι πολύ μεγάλο και η πυκνότητα του αέρα τόσο μικρή, που η απόδοση των ατμοσφαιρικών κινητήρων πέφτει έως και 10% μετά την μέση της διαδρομής! Για τους χρόνους που πέφτουν στο τραπέζι, οι αμερικανοί πιστεύουν πως χρειάζεσαι πολλά κυβικά ή συστήματα τροφοδοσίας με υπερπλήρωση (turbo/supercharger) για να μπορέσεις να έχεις αρκετή δύναμη έως το τέλος της διαδρομής. 

Μοτοσυκλετιστική συγκέντρωση στο Λονδίνο για το βρετανικό ζευγάρι που βρίσκεται φυλακισμένο στο Ιράν

Ως μέτρο άσκησης πίεσης στη βρετανική κυβέρνηση
foreman
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/5/2026

Μοτοσυκλετιστές καλούνται σε συγκέντρωση σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους κρατούμενους Βρετανούς υπηκόους Lindsay και Craig Foreman, οι οποίοι εκτίουν επί του παρόντος ποινή δέκα ετών σε μία από τις πιο διαβόητες φυλακές του Ιράν με την κατηγορία της κατασκοπείας. 

Σας είχαμε ενημερώσει για το ζευγάρι από το Sussex που συνελήφθη τον Ιανουάριο του 2025, ενώ διέσχιζαν το Ιράν στο πλαίσιο του παγκόσμιου ταξιδιού τους και κατηγορήθηκαν για κατασκοπεία με ποινή φυλάκισης δέκα ετών. Το ζευγάρι μάλιστα βρίσκεται στη φυλακή Εβίν της Τεχεράνης, που έχει καταδικαστεί επανειλημμένα για συστηματικές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

foreman

Για τον λόγο αυτόν μοτοσυκλετιστές καλούνται να συγκεντρωθούν στο Λονδίνο, σε ένδειξη αλληλεγγύης προς το ζευγάρι. Η δράση έχει προγραμματιστεί για τις 20 Μαΐου, σηματοδοτώντας τα 500 ημέρες κράτησης στη χώρα. Οι διοργανωτές θα παραδώσουν στην κυβέρνηση και τις 67.000 υπογραφές που έχουν μαζευτεί (μέχρι στιγμής) και ζητούν την ανάληψη πιο δυναμικών ενεργειών για την απελευθέρωση του ζευγαριού.

Ο Craig Foreman μίλησε στο MCN μέσω τηλεφώνου και δήλωσε: “Ο Joe (γιος του ζευγαριού) και εγώ σκεφτήκαμε την ιδέα να ενώσουμε την κοινότητα των μοτοσυκλετιστών. Θέλουμε [η κυβέρνηση] να συνειδητοποιήσει ότι είμαστε ακόμα εδώ. Ζούμε αυτή τη ζωή, φυλακισμένοι για κάτι που δεν έχουμε κάνει. Υπάρχουν φίλοι και συγγενείς που μας στηρίζουν και η κυβέρνηση ξέρει ότι είμαστε αθώοι, αλλά έχω την αίσθηση ότι επιλέγουν να μην αναλάβουν δράση. Πιστεύω ότι μπορούν να κάνουν κάτι. Δεν πρόκειται μόνο για μένα και τη Lindsay. Μόνο στο κτίριό μου υπάρχουν 150 άτομα, συμπεριλαμβανομένων 18 ανθρώπων διαφορετικών εθνικοτήτων που βρίσκονται στην ίδια θέση με εμάς. Υπάρχει μια πολύ ευρύτερη εικόνα εδώ."

Η οικογένεια ελπίζει να δει 100 ή περισσότερες μοτοσυκλέτες να συμμετέχουν εκείνη την ημέρα και οι αναβάτες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ. Η συγκέντρωση θα γίνει στο φημισμένο Ace Cafe του Λονδίνου, θα περάσει από την Ιρανική Πρεσβεία, στη συνέχεια από το Hyde Park Corner και θα καταλήξει στο Westminster πριν από τη συνάντηση με την κυβέρνηση.

Η εκστρατεία διοργανώνει επίσης μια καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων για την κάλυψη των τρεχουσών δαπανών και μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί 14.700 λίρες.

 

Ετικέτες