Νέο R&D από την Royal Enfield

Στοχεύοντας στην παγκόσμια αγορά
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

8/11/2018

Η Royal Enfield είχε δυναμική παρουσία στην φετινή EICMA, παρουσιάζοντας όχι μόνο τα δύο νέα μοντέλα της αλλά και μια concept μοτοσυκλέτα, καθώς παράλληλα ανακοίνωσε και τα εγκαίνια του R&D τμήματός της στην Αγγλία. Οι εγκαταστάσεις βρίσκονται στο Bruntingthorpe του Ηνωμένου Βασιλείου και διαθέτουν ιδιωτική πίστα, προσφέροντας την δυνατότητα να δοκιμαστούν τα νέα μοντέλα σε ένα κλειστό και ασφαλές περιβάλλον, όπως έγινε με τα GT 650 και Interceptor 650. Ο λόγος που επέλεξε η ινδική εταιρεία την Αγγλία για τη δημιουργία του νέου της τμήματος, ήταν αφενός μεν για να τιμήσει την ιστορία της φίρμας αλλά αφετέρου γιατί ανάμεσα στο προσωπικό των  120+ ανθρώπων που στεγάζει ο 3.000τ.μ. χώρος του διόροφου τμήματος, βρίσκονται ορισμένες πολύ σημαντικές προσωπικότητες από τον κόσμο της μοτοσυκλέτας.

Αναφερόμαστε στον Simon Warburton που είναι επικεφαλής του τμήματος της Royal Enfield, ο οποίος στο παρελθόν είχε εργαστεί για την Triumph, και στον πρώην ιδιοκτήτη της Xenophya Design, Mark Wells, που είχε συνεργαστεί με την Triumph σχεδιάζοντας διάφορα μοντέλα της παλιότερα. Με την Royal Enfield να τους έχει υπό την δούλεψή της, εκμεταλλευόμενη την προϋπηρεσία τους και την εμπειρία τους, καθίσταται αρκετά ανταγωνιστική απέναντι στην Triumph και στις υπόλοιπες εταιρείες στην μάχη της neoretro κατηγορίας. Να τονίσουμε εδώ, πως λέγοντας ανταγωνιστική αναφερόμαστε στην ποιότητα κατασκευής τους και όχι στις επιδόσεις τους, καθώς βάζοντας στην συνάρτηση τον σύγχρονο εξοπλισμό του τμήματος έρευνας και εξέλιξης και την ιδιωτική πίστα που διαθέτει, τα νέα μοντέλα πριν βγουν στην παραγωγή περνάνε από πολλές εξαντλητικές δοκιμές. Το UKTC (UK Technology Centre) όπως ονομάζεται διαθέτει ειδικά τμήματα σχεδιασμού, εξέλιξης κινητήρα, κατασκευής πλαισίων, ηλεκτρικών, καθώς και έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο 470τ.μ. δοκιμής των κινητήρων με τελευταίας τεχνολογίας δυναμόμετρα.

Μέχρι τις αρχές του 2000 η ετήσια παραγωγή των μοτοσυκλετών της Royal Enfield περιοριζόταν στις μόλις 25.000 μονάδες, τις οποίες απορροφούσε η εγχώρια αγορά. Μέσα σε λιγότερο από το δύο δεκαετίες κατάφερε να αυξήσει το δυναμικό της, ενώ σκοπεύει μέχρι το τέλος του έτους να φτάσει τις 900.000 μονάδες, με το 96% να απορροφάται από την εγχώρια αγορά. Εκμεταλλευόμενη την ραγδαία εξέλιξή της και τα κέρδη που έχει, σκοπεύει να ξαναμπεί στην παγκόσμια αγορά με το λανσάρισμα των νέων δικύλινδρων μοντέλων, ενώ η δημιουργία του R&D τμήματος της προδίδει κύρος με αποτέλεσμα να τάσσεται περήφανα απέναντι στα μεγάλα ονόματα της μοτοσυκλετικής βιομηχανίας. Η πορεία της μέχρι στιγμής είχε πολύ ενδιαφέρον, ενώ η προσπάθειά της να εδραιωθεί στην παγκόσμια αγορά και τα μοντέλα που πρόκειται να παράξει πρόκειται, να έχουν ακόμα περισσότερο ενδιαφέρον.

Ετικέτες

Δεύτερη διεθνής διάκριση για την ηλεκτρική Honda WN7: Από το iF Design στο Red Dot “Best of the Best”

Η ηλεκτρική γυμνή μοτοσυκλέτα της Honda αποσπά δεύτερη σχεδιαστική βράβευση
WN7 Design Award
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

16/4/2026

Μετά το Χρυσό βραβείο στο iF Design Award 2026, η Honda WN7 επιβεβαιώνει τη σχεδιαστική της αξία κατακτώντας και μία από τις κορυφαίες διακρίσεις στα Red Dot Awards.

Η Honda απέσπασε με τη νέα WN7, το κορυφαίο βραβείο “Best of the Best” στα Red Dot Design Award, λίγες μόλις εβδομάδες μετά τη βράβευσή της με Gold Award στο iF Design Award.

Η WN7 αποτελεί την πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα παραγωγής της Honda, ενταγμένη στη φιλοσοφία FUN της εταιρείας. Με βάση το μότο “Be the Wind”, η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε για να αποτυπώνει την αίσθηση ελευθερίας και τη νέα εμπειρία μετακίνησης που φέρνει η ηλεκτροκίνηση.

WN7

Η “frameless” αρχιτεκτονική με το περίβλημα της μπαταρίας που λειτουργεί ως δομικό στοιχείο, παραμένει ένα από τα πιο καινοτόμα χαρακτηριστικά της, προσφέροντας μείωση βάρους και ακαμψία.

WN7

Αξίζει να σημειωθεί ότι η WN7 δεν ήταν το μοναδικό προϊόν της Honda που ξεχώρισε στα Red Dot Awards, καθώς το Uni-One, ένα καινοτόμο robot κινητικότητας της εταιρείας, το νέο αυτοκίνητο Prelude hybrid και τα ρομποτικά χλοοκοπτικά Miimo απέσπασαν επίσης βραβεύσεις στον ίδιο θεσμό.

WN7

Ο Toshinobu Minami, επικεφαλής του τμήματος Ερευνάς & Εξέλιξης του κέντρου σχεδιασμού της Honda, σχολίασε: "Είναι μεγάλη τιμή για εμάς να λαμβάνουμε τα βραβεία Red Dot για έβδομη συνεχόμενη χρονιά. Πιστεύουμε ότι αυτές οι διακρίσεις αντικατοπτρίζουν το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι ταυτίζονται με το πάθος της Honda να εξελίσσει την κινητικότητα και να κάνει την καθημερινότητα πιο ευχάριστη. Η Honda θα συνεχίσει να δημιουργεί νέες αξίες που εκπλήσσουν και εμπνέουν, διευρύνοντας τις δυνατότητες της ζωής των ανθρώπων."

WN7

Μαζί με τις φετινές βραβεύσεις η Honda έχει πλέον φτάσει τις 22 συνολικά στον θεσμό από το 2020.

Honda Prelude