Νέο σήριαλ με τα διπλώματα

Τώρα απειλούν με αποχή οι εκπαιδευτές… και καλά κάνουν!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

30/10/2018

Με μια νέα ανακοίνωσή τους - την δεύτερη μέσα σε ένα μήνα - ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής καλεί τα μέλη του να ψηφίσουν την πρόταση αποχής από τις εξετάσεις μέχρι το Υπουργείο Μεταφορών να λύσει τα προβλήματα της διεξαγωγής των εξετάσεων, που ανακυκλώνονται διαρκώς τα τελευταία τρία χρόνια. Ακολουθεί η νέα ανακοίνωση του συλλόγου και ΕΔΩ μπορείτε να διαβάσετε την προηγούμενη, μαζί με τα βασικά προβλήματα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην διεξαγωγή των εξετάσεων.

Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου του Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής:

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Θέμα: Το Μετέωρο βήμα του Υπουργού Μεταφορών και οι δύο όψεις της απαξίωσης!  

 

Η αντίδραση της Εκπαιδευτικής Κοινότητας είναι Μονόδρομος:  Αποχή από τις Εξετάσεις!

 

Για τους παρηκούντες την Ιερουσαλήμ, είναι γνωστό ότι υπάρχει κάτι πολύ  χειρότερο από το να μην γίνονται εξετάσεις. Είναι το να γίνονται με αυτό το άθλιο σύστημα που κατακρεουργεί  κάθε επαγγελματισμό και αξιοπρέπεια!

 

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής επισημαίνει για άλλη μια φορά την ανάγκη για άμεση κατάργηση του υπάρχοντος συστήματος εκπαίδευσης– εξέτασης υποψηφίων οδηγών και οδηγών  και την αντικατάστασή του με ένα νέο τρόπο πιστοποίησης, που θα στοχεύει στην ανάδειξη της πραγματικότητας. Μια μέθοδο που θα αποδεικνύει τις πραγματικές γνώσεις του υποψηφίου (και όχι τον επιτηδευμένο εξευτελισμό της προσωπικότητάς του) και που θα καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες  της σύγχρονης  Κοινωνίας της Κυκλοφορίας, όπως αυτές ορίζονται από την αναγκαιότητα της σύγχρονης Κινητικότητας και της Οδικής Ασφάλειας.

Ως έσχατο μέσο, προτείνει στους συναδέλφους εκπαιδευτές  να μην συμμετέχουν σε κανένα προγραμματισμό αποφεύγοντας την επανειλημμένη ταλαιπωρία και τον καθημερινό εξευτελισμό της αξιολόγησης των υποψηφίων οδηγών και οδηγών και, τελικώς, της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.   

Παράλληλα διοργανώνει δημοψήφισμα για όλους τους συναδέλφους αν συμφωνούν ή όχι με αυτήν του την Θέση-Δράση!

Με τιμή για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος
Άρης Ζωγράφος           

Ο  Γ. Γραμματέας
Λευτέρης Μιχελάκης

 

Yamaha XMAX 300: Δώρο αξεσουάρ αξίας 500 ευρώ με κάθε αγορά

Ισχύει για όλη τη σειρά των XMAX 300
XMAX
Από τον

Παύλο Καρατζά

24/6/2026

Η Yamaha ανακοινώνει μία νέα προσφορά για τα μοντέλα της οικογένειας XMAX 300, προσφέροντας δώρο γνήσια αξεσουάρ Yamaha αξίας 500 ευρώ με κάθε αγορά έως και 31 Αυγούστου 2026.

Πιο συγκεκριμένα, με κάθε αγορά XMAX 300, XMAX 300 Tech MAX, XMAX 300 Tech MAX+, προσφέρονται δώρο γνήσια αξεσουάρ Yamaha αξίας 500 ευρώ.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως το σκούτερ της Yamaha κουβαλά 20 χρόνια κληρονομιάς, με αξιοπιστία που υπογραμμίζεται από το γεγονός πως όλη η οικογένεια XMAX 300 συνοδεύεται από 3 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση

Η προσφορά ισχύει έως και 31/08/2026 και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων. Για περισσότερες πληροφορίες, απευθυνθείτε στο επίσημο δίκτυο συνεργατών Yamaha.

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να δείτε και όλα τα γνήσια αξεσουάρ που μπορείτε να αποκτήσετε: