Νέο σήριαλ με τα διπλώματα

Τώρα απειλούν με αποχή οι εκπαιδευτές… και καλά κάνουν!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

30/10/2018

Με μια νέα ανακοίνωσή τους - την δεύτερη μέσα σε ένα μήνα - ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής καλεί τα μέλη του να ψηφίσουν την πρόταση αποχής από τις εξετάσεις μέχρι το Υπουργείο Μεταφορών να λύσει τα προβλήματα της διεξαγωγής των εξετάσεων, που ανακυκλώνονται διαρκώς τα τελευταία τρία χρόνια. Ακολουθεί η νέα ανακοίνωση του συλλόγου και ΕΔΩ μπορείτε να διαβάσετε την προηγούμενη, μαζί με τα βασικά προβλήματα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην διεξαγωγή των εξετάσεων.

Ακολουθεί το Δελτίο Τύπου του Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής:

 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Θέμα: Το Μετέωρο βήμα του Υπουργού Μεταφορών και οι δύο όψεις της απαξίωσης!  

 

Η αντίδραση της Εκπαιδευτικής Κοινότητας είναι Μονόδρομος:  Αποχή από τις Εξετάσεις!

 

Για τους παρηκούντες την Ιερουσαλήμ, είναι γνωστό ότι υπάρχει κάτι πολύ  χειρότερο από το να μην γίνονται εξετάσεις. Είναι το να γίνονται με αυτό το άθλιο σύστημα που κατακρεουργεί  κάθε επαγγελματισμό και αξιοπρέπεια!

 

Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής επισημαίνει για άλλη μια φορά την ανάγκη για άμεση κατάργηση του υπάρχοντος συστήματος εκπαίδευσης– εξέτασης υποψηφίων οδηγών και οδηγών  και την αντικατάστασή του με ένα νέο τρόπο πιστοποίησης, που θα στοχεύει στην ανάδειξη της πραγματικότητας. Μια μέθοδο που θα αποδεικνύει τις πραγματικές γνώσεις του υποψηφίου (και όχι τον επιτηδευμένο εξευτελισμό της προσωπικότητάς του) και που θα καλύπτει τις πραγματικές ανάγκες  της σύγχρονης  Κοινωνίας της Κυκλοφορίας, όπως αυτές ορίζονται από την αναγκαιότητα της σύγχρονης Κινητικότητας και της Οδικής Ασφάλειας.

Ως έσχατο μέσο, προτείνει στους συναδέλφους εκπαιδευτές  να μην συμμετέχουν σε κανένα προγραμματισμό αποφεύγοντας την επανειλημμένη ταλαιπωρία και τον καθημερινό εξευτελισμό της αξιολόγησης των υποψηφίων οδηγών και οδηγών και, τελικώς, της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.   

Παράλληλα διοργανώνει δημοψήφισμα για όλους τους συναδέλφους αν συμφωνούν ή όχι με αυτήν του την Θέση-Δράση!

Με τιμή για το Δ.Σ

Ο Πρόεδρος
Άρης Ζωγράφος           

Ο  Γ. Γραμματέας
Λευτέρης Μιχελάκης

 

Marc Marquez: Η προσπάθεια της Honda να τον φέρει πίσω και το συμβόλαιο με τη Ducati

Συναντήθηκε με τον Alberto Puig και ανθρώπους της HRC μετά τον 9ο Παγκόσμιο Τίτλο
Marquez
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/6/2026

Λίγες ώρες μετά την επίσημη ανακοίνωση της ανανέωσης της συνεργασίας του Marc Marquez με τη Ducati για τις σεζόν 2027 και 2028, έρχονται στο φως άγνωστες μέχρι σήμερα λεπτομέρειες που αποκαλύπτουν ότι η Honda διερεύνησε το ενδεχόμενο επιστροφής του Ισπανού Παγκόσμιου Πρωταθλητή στις τάξεις της.

Την αποκάλυψη έκανε δημοσιογράφος της ισπανικής εφημερίδας El Periódico, που θεωρείται άνθρωπος κοντά στο περιβάλλον του Marquez. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στελέχη της HRC συναντήθηκαν με τον εννέα φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή αμέσως μετά τον τελευταίο αγώνα της σεζόν του 2025 στη Valencia, λίγες μόλις εβδομάδες μετά την κατάκτηση του ένατου παγκόσμιου τίτλου της καριέρας του.

Marquez

Η συνάντηση οργανώθηκε από τον Alberto Puig, καθώς οι δύο Ισπανοί στην διάρκεια της πολυετούς συνεργασίας τους ανέπτυξαν και φιλικούς δεσμούς, πέρα από αμοιβαίο σεβασμό και επαγγελματική εκτίμηση, με αμφότερους να έχουν τοποθετηθεί δημοσίως ανά τα χρόνια κολακευτικά ή προστατευτικά απέναντι στον άλλον. Στόχος της συνάντησης ήταν να διαπιστώσει η Honda αν υπήρχε έστω και μακροπρόθεσμα η πιθανότητα επιστροφής του αναβάτη που της χάρισε έξι τίτλους MotoGP και σημάδεψε την πιο επιτυχημένη περίοδο της σύγχρονης ιστορίας της.

Marquez

Παρά το γεγονός ότι η συνεργασία τους ολοκληρώθηκε στο τέλος του 2023, όταν ο Marquez αποφάσισε να αποχωρήσει αναζητώντας ένα πιο ανταγωνιστικό πακέτο, ο Ισπανός δέχθηκε αμέσως την πρόσκληση της Honda. Μια κίνηση που, σύμφωνα με το Ισπανό δημοσιογράφο Emilio Pérez de Rozas, επιβεβαιώνει τον αμοιβαίο σεβασμό που εξακολουθεί να υπάρχει ανάμεσα στις δύο πλευρές.

Marquez

Το ενδιαφέρον είναι ότι τη στιγμή της συνάντησης ο Marquez είχε ήδη πάρει ουσιαστικά την απόφασή του. Το αγωνιστικό project της Ducati τον είχε πείσει πλήρως και η παραμονή του στο Borgo Panigale για δύο ακόμη χρόνια αποτελούσε ήδη την επικρατέστερη επιλογή του.

Στη διάρκεια της συνάντησης δεν συζητήθηκαν οικονομικοί όροι, ούτε κατατέθηκε κάποια συγκεκριμένη πρόταση συνεργασίας. Οι άνθρωποι της Honda παρουσίασαν το πλάνο ανασυγκρότησης της εταιρείας και την πεποίθησή τους ότι η RC213V θα μπορούσε σύντομα να επιστρέψει στην κορυφή. Ωστόσο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, ο Marquez δεν εξέτασε ποτέ σοβαρά το ενδεχόμενο να εγκαταλείψει τη Ducati.

Marquez

Παρόλα αυτά, η συμβολική σημασία της συνάντησης παραμένει μεγάλη. Από τη μία πλευρά βρίσκεται η Honda, η οποία εξακολουθεί να συνδέει το όνομα του Marquez με τις μεγαλύτερες επιτυχίες της στα MotoGP. Από την άλλη, ένας αναβάτης που, παρά τη νέα του πορεία, δεν έχει πάψει να αναγνωρίζει τον καθοριστικό ρόλο που έπαιξε η ιαπωνική εταιρεία στη δημιουργία και εδραίωση του θρύλου του.

Marquez

Με την υπογραφή του νέου συμβολαίου του Marc Marquez και της Ducati έως το τέλος του 2028, ένα πιθανό comeback στη Honda μοιάζει πλέον εξαιρετικά δύσκολο. Η ιστορία που αποκαλύπτει το El Periódico, όμως, δείχνει ότι οι δεσμοί ανάμεσα στις δύο πλευρές παραμένουν ισχυροί, βασισμένοι στον αμοιβαίο σεβασμό, την εκτίμηση και την κοινή ιστορία που έγραψαν μαζί στα Grand Prix.