Όνειρα για το γκαράζ: Το κατάλληλο αυτοκίνητο για 4 άτομα & 2 μοτοσυκλέτες

Η Yamaha συνεχίζει με τα πρωτότυπα αυτοκίνητα..
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/10/2017

To Cross Hub είναι η πρόταση της Yamaha για μεταφορά δύο μοτοσυκλετών, έχοντας μήκος 4,5 μέτρων και τέσσερις θέσεις. Για να πετύχει τον συνδυασμό αυτό, έχει τοποθετήσει τον οδηγό στο κέντρο και τα καθίσματα σε σχήμα ρόμβου. Λίγο πιο πίσω οι δύο εμπρός επιβάτες, αφήνουν τον οδηγό να ελέγχει δεξιά και αριστερά απρόσκοπτα και ταυτόχρονα δημιουργείται χώρος για να τοποθετηθούν οι εμπρός τροχοί δύο μοτοσυκλετών από πίσω τους. Στο κέντρο της καμπίνας πίσω από τον οδηγό βρίσκεται το κάθισμα του τέταρτου επιβάτη, ενώ στην καρότσα ακριβώς από πίσω του τα αμορτισέρ για τους πίσω τροχούς. Χαμηλά τοποθετημένη καρότσα λοιπόν, για ευκολία στο ανέβασμα των μοτοσυκλετών αλλά και στην οδήγηση, με πόρτες που ανοίγουν προς τα πίσω διευκολύνοντας την είσοδο στην καμπίνα με το σχήμα ρόμβου.

Ο κ. Takuya Nakata Πρόεδρος της Yamaha, συνεχίζει να επενδύει σε σχεδιαστικά πρωτότυπα αυτοκίνητα, όπως οι προκάτοχοί του. Ας μην ξεχνάμε πως υπεύθυνος όλων των σχεδιαστών της Yamaha είναι εδώ και λίγα χρόνια, ένας superstar σχεδιαστής, ο γνωστός «Ντέζη» κ. Nagaya Akihiro που πιο πριν είχε την αντίστοιχη σχέση στην Toyota! Από το χέρι της ομάδας του περνούν όλα, τα χρώματα του περιπτέρου στο Τόκιο, τα λογότυπα σε κάθε μορφή τους, οι μοτοσυκλέτες και τα πρωτότυπα οχήματα. Ιδιαίτερη προσωπικότητα που δήλωσε ενθουσιασμένος, πίσω στο 2013 πριν εργαστεί για την Yamaha, που η εταιρία βλέπει τα αυτοκίνητα από την πλευρά του μοτοσυκλετιστή. Η Yamaha φέτος περικλείει τα πρωτότυπα μοντέλα της με την περιγραφή του «γκαράζ του μέλλοντος», ωστόσο συνεχίζει να χρησιμοποιεί και την λέξη "Κάν’το". Πρόκειται για την γιαπωνέζικη λέξη που περιγράφει μία συγκεκριμένη κατάσταση: Τα ταυτόχρονα συναισθήματα της βαθιάς ικανοποίησης και της έξαψης, που σου δημιουργούνται όταν βιώνεις κάτι σπουδαίο. Αυτό θα ήταν πράγματι μία καλή περιγραφή, αν βλέπαμε ένα τέτοιο pick-up στο δρόμο, πράγμα απίθανο ακόμα και για το γκαράζ του κοντινού μέλλοντος…

 

 

Ετικέτες

MotoGP Βαλένθια, FP1: Jack Miller και Yamaha στη κορυφή

Αναμενόμενες "εκπλήξεις" στα ελεύθερα λόγω επιλογών στα ελαστικά
Jack Miller Valencia FP1 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

14/11/2025

Ο Jack Miller ήταν ο αναβάτης που έγραψε τον καλύτερο χρόνο στα τελευταία ελεύθερα δοκιμαστικά της σεζόν, βάζοντας στο τέλος ένα φρέσκο ζευγάρι ελαστικών.

Οι αναβάτες που είναι συνήθως πιο αργοί άλλαξαν τα ελαστικά τους με φρέσκα ελαστικά και οι ταχύτεροι κράτησαν αυτά που χρησιμοποιούσαν από την αρχή και αυτός ήταν ο λόγος που ο Miller βρέθηκε στην κορυφή του session με χρόνο 1:30,382 που πέτυχε προς το τέλος του, ενώ για μεγάλο χρονικό διάστημα των ελεύθερων δοκιμαστικών -μέχρι περίπου τα μισά- ταχύτερος όλων ήταν ο Alex Marquez που έκανε τελικά τον 6ο χρόνο, κρατώντας τα ίδια ελαστικά.

Ο χρόνος του Miller ήταν μακριά από το απόλυτο ρεκόρ γύρου στη Βαλένθια που πέτυχε το 2023 ο Maverick Vinales (1:28,931), ο οποίος επέστρεψε στη δράση μετά τον τραυματισμό του για βρεθεί στη 19η θέση. Το ρεκόρ του Ισπανού δεν αναμένεται να κρατήσει για πολύ ακόμη.

Ο Αυστραλός της Prima Pramac Yamaha Team ήταν 3,2 δέκατα πιο γρήγορος από τον δεύτερο Ai Ogura (Trackhouse MotoGP Team), ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκε ο Aleix Espargaro (Honda HRC Test Team) για να συμπληρώσει αυτή την μοναδική για φέτος τριάδα σε FP1.

Ο Raul Fernandez (Trackhouse MotoGP Team) έφερε μία ακόμη Aprilia στις πρώτες θέσεις με τον Franco Morbidelli (Pertamina Enduro VR46 Racing Team) να κλείνει την πρώτη πεντάδα -ούτε αυτός άλλαξε ελαστικά.

Η V4 Yamaha YZR-M1 του Augusto Fernandez (Yamaha Factory Racing Team) ήταν 10η, ίσως στην πιο ελπιδοφόρα εμφάνισή της μέχρι τώρα, με το session βέβαια να μην έχει και ιδιαίτερη βαρύτητα για τον λόγο που σας αναφέραμε και αυτό φαίνεται και από τον χρόνο του Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) που βρέθηκε 14ος, ενώ στη 18η θέση βρέθηκε ο Marco Bezzecchi. 

Ο Pecco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) είχε τον 21ο χρόνο και ήταν 2,5 δέκατα πιο γρήγορος από τον Nicolo Bulega που ζει το όνειρό του με την ευκαιρία που του έχει δοθεί -ήταν και ο μόνος που δοκίμασε σκληρό εμπρός ελαστικό-, ενώ 24ος και τελευταίος, 1,541 δλ. από την κορυφή, ήταν ο Jorge Martin επίσης στην επιστροφή του στη δράση.
 

 

Αναβάτης

Ομάδα

Χρόνος

1

Jack MILLER

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'30.382

2

Ai OGURA

Trackhouse MotoGP Team

1'30.705

3

Aleix ESPARGARO

Honda HRC Test Team

1'30.707

4

Raul FERNANDEZ

Trackhouse MotoGP Team

1'30.800

5

Franco MORBIDELLI

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'30.860

6

Alex MARQUEZ

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'30.884

7

Joan MIR

Honda HRC Castrol

1'30.926

8

Pedro ACOSTA

Red Bull KTM Factory Racing

1'30.998

9

Fabio DI GIANNANTONIO

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

1'31.033

10

Augusto FERNANDEZ

Yamaha Factory Racing Team

1'31.035

11

Fermin ALDEGUER

BK8 Gresini Racing MotoGP

1'31.113

12

Luca MARINI

Honda HRC Castrol

1'31.146

13

Johann ZARCO

CASTROL Honda LCR

1'31.171

14

Fabio QUARTARARO

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.204

15

Alex RINS

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

1'31.301

16

Brad BINDER

Red Bull KTM Factory Racing

1'31.319

17

Enea BASTIANINI

Red Bull KTM Tech3

1'31.326

18

Marco BEZZECCHI

Aprilia Racing

1'31.364

19

Maverick VIÑALES

Red Bull KTM Tech3

1'31.430

20

Somkiat CHANTRA

IDEMITSU Honda LCR

1'31.454

21

Francesco BAGNAIA

Ducati Lenovo Team

1'31.528

22

Miguel OLIVEIRA

Prima Pramac Yamaha MotoGP

1'31.715

23

Nicolo BULEGA

Ducati Lenovo Team

1'31.766

24

Jorge MARTIN

Aprilia Racing

1'31.923