Honda CB 300 R και CBR 300 R

Γίνονται δικύλινδρα και premium
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

26/10/2017

Το Neo Sport Cafe που είδαμε ως πρωτότυπο πριν λίγες ώρες στην έκθεση του Τόκιο δεν είναι απλώς ο προπομπός του νέου CB1000R που περιμέναμε εδώ και καιρό από την Honda. Την αισθητική που φέρνει μαζί του το N.S.C. θα ακολουθήσουν και τα νέα γυμνά CB 125R/150R και CB 250R/300R. Τα μικρότερου κυβισμού CB θα παραμείνουν μονοκύλινδρα, όμως τα 250 και 300 θα αποκτήσουν τον δικύλινδρο κινητήρα του CBR250RR που πωλείται μέχρι στιγμής μόνο στις αγορές της Ασίας.

Η μετάβαση από τον μονοκύλινδρο κινητήρα στον δικύλινδρο, ήταν εδώ και πολύ καιρό απαραίτητη για την Honda, κυρίως για τις αγορές εκτός Ασίας. Οι Ιάπωνες ανταγωνιστές της έχουν εδώ και αρκετά χρόνια δικύλινδρους κινητήρες σε αυτή την κατηγορία κυβισμού και το γεγονός ότι οι μικρές αυτές μοτοσυκλέτες αρχίζουν ξανά να αποκτούν εμπορικό ενδιαφέρον στις αγορές της δύσης και κυρίως στις ΗΠΑ και την Ευρώπη, έχει βάλει όλους τους μεγάλους κατασκευαστές στην διαδικασία μιας πιο σοβαρής προσέγγισης.

Με την BMW να έχει δύο μοντέλα του G 310 (R και GS), την ΚΤΜ να έχει βγάλει ολοκαίνουριο Duke 390 και να ετοιμάζει και αυτή ένα 390 Adventure, την Yamaha να αναβαθμίζει τα R3 και MT-03 που έχουν 321 δικύλινδρα κυβικά και την Kawasaki να ανεβάζει τον πήχη της κατηγορίας στα 400 κυβικά, καταλαβαίνουμε ότι τα μονοκύλινδρα Honda των 286 κυβικών δεν έχουν λαμπρό μέλλον στις δυτικές αγορές.

Οπότε μια υπερκερασμένη έκδοση του δικύλινδρου κινητήρα που έχει το CBR250RR είναι απόλυτα λογική κίνηση από την Honda. Αυτό που δεν ξέρουμε ακόμα, είναι αν το CBR300R αποκτήσει άλλο ένα R και γίνει RR.

Διότι ο βασικός λόγος που το CBR 250 RR δεν έχει έρθει ακόμα στις αγορές της Ευρώπης και των ΗΠΑ είναι η υψηλή τιμή του λόγω των ακριβών περιφερικών και του εξοπλισμού που έχει και όχι τόσο επειδή είναι μόλις 250 κυβικά, αντί των 300 και 321 που έχουν μέχρι σήμερα τα Ninja 300 και R3. Θα θέλαμε πολύ να δούμε ένα CBR 300 RR να έρχεται στην Ευρώπη, αλλά αν είναι εξοπλισμένο όπως το CBR 250 RR, πολύ φοβόμαστε ότι η τιμή του θα μπαίνει στα χωράφια μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλετών.

Ετικέτες

ZONTES 703F - Η πρώτη μοτοσυκλέτα φτάνει άμεσα στην Ελλάδα

Από τη Δευτέρα 20/01 μέχρι Τετάρτη 22/01, δείτε την στο κατάστημα MOTOM - ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΣ
Zontes 703F
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

17/1/2025

Η πρώτη ZONTES 703F στη χώρα μας σας καλεί να τη γνωρίσετε από κοντά. Από τη Δευτέρα 20/01 μέχρι Τετάρτη 22/01, ελάτε στο κατάστημα MOTOM - ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΣ για να ανακαλύψετε τη μοτοσυκλέτα που όπως λέει χαρακτηριστικά η ελληνική αντιπροσωπεία "ήρθε από άλλον πλανήτη για να φέρει νέα δεδομένα".

Προηγμένη τεχνολογία, υψηλή αισθητική και εντυπωσιακές επιδόσεις που ξεπερνούν τα συνηθισμένα. Με τις πρώτες αφίξεις να έχουν ήδη εξαντληθεί, εξασφαλίστε τη δική σας ZONTES 703F έγκαιρα!

Επισκεφθείτε την ΜΟΤΟΜ, Ιφιγενείας 38, Ν.Ηράκλειο, τηλ. 2102848978 και δείτε από κοντά τη ZONTES 703F.

Δείτε περισσότερες ανακοινώσεις για τη 703F μέσα από τη σελίδα facebook της Zontes στην Ελλάδα ΕΔΩ και μέσω του instagram ΕΔΩ. :
 

Ετικέτες