Παραίτηση Γ. Γραμματέας ΑΜΟΤΟΕ από την ΛΕΜΟΤ

Γνωστοποιήθηκε με επιστολή
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

23/12/2019

Με επιστολή της, η Γ. Γραμματέας ΑΜΟΤΟΕ κα Μαρία Τσεσμελή, ενημερώνει πως από 17/12/2019, έχει υποβάλλει την παραίτησή της από το ΔΣ της ΛΕΜΟΤ. Ακολουθεί η επιστολή της αυτούσια. Η κα Τσεσμελή διατηρεί την θητεία της στην ΑΜΟΤΟΕ.

Σχετικά με ζήτημα που απασχολεί τους αγωνιζόμενους, πρωτίστως, κι έπειτα όλους εμάς, είναι πως σε εκκρεμότητα παραμένει η ανάληψη διοργάνωσης για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ταχύτητας. Υπάρχουν ωστόσο προσωρινές προτεινόμενες ημερομηνίες από την ΑΜΟΤΟΕ

 

 

Αξιότιμοι φίλοι,

Με την παρούσα, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι στις 17/12/2019, υπέβαλα την παραίτηση μου στο ΔΣ της ΛΕΜΟΤ,όπου εκλεγόμουν τα τελευταία 15 χρόνια, τόσο ως μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, όσο και ως εκπρόσωπος στην ΑΜΟΤΟΕ.

Προσωπικοί λόγοι, με υποχρέωσαν να υποβάλω την παραίτηση μου το καλοκαίρι που μας πέρασε στον πρόεδρο της ΛΕΜΟΤ, αλλά επήλθε καθυστέρηση λόγω εσωτερικών θεμάτων που έπρεπε να επιλυθούν.

Ευχαριστώ όλα τα μέλη που με στήριξαν με την ψήφο τους αυτά τα 15 χρόνια και τους εύχομαι Καλά Χριστούγεννα και Ευτυχισμένο 2020.

 

Με εκτίμηση 

Μαρία Τσεσμελή

 

Αττική Οδός - Διακοπή κυκλοφορίας λόγω εργασιών συντήρησης

Από είσοδος Ασπρόπυργου – είσοδος Φυλής, στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο, μέχρι τις 22/2/2026
Αττική Οδός
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/2/2026

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σε συνεργασία με τον παραχωρησιούχο και κατόπιν σχετικής απόφασης της Τροχαίας, ενημερώνει ότι οι προγραμματισμένες εργασίες βαριάς συντήρησης που εκτελούνται στο τμήμα της Αττικής Οδού: από την είσοδο Ασπροπύργου μέχρι την είσοδο της Λεωφόρου Φυλής, θα παραταθούν μέχρι και την Κυριακή 22/2, με συνέπεια τη διακοπή της κυκλοφορίας, μόνο στο ρεύμα προς Αεροδρόμιο.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται και σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η Νέα Αττική Οδός Α.Ε., από αύριο Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου και ώρα 06:00 π.μ. και έως την Κυριακή 22 Φεβρουαρίου και ώρα 06:00 π.μ., θα παραμείνει κλειστό, μόνο στο ρεύμα προς αεροδρόμιο, το τμήμα της Αττικής Οδού από την είσοδο Ασπροπύργου (Κόμβος 4) μέχρι και την είσοδο Λεωφόρου Φυλής (Κόμβος 6), συνολικού μήκους περίπου 8 χλμ.

Επίσης, κλειστές θα είναι και οι είσοδοι προς αεροδρόμιο στους κόμβους Μάνδρας, Μαγούλας, Ασπρόπυργου και Αιγάλεω.

Αυτό σημαίνει πως οι οδηγοί με προορισμό Αεροδρόμιο, Λαμία και Αθήνα – Κέντρο, δεν θα μπορούν να εισέρχονται στην Αττική Οδό και θα πρέπει να ακολουθούν διαδρομή μέσω της Λεωφόρου Αθηνών. 

Οι οδηγοί με προορισμό Θριάσιο – Ασπρόπυργο θα μπορούν να κινούνται κανονικά μέσω Αττικής Οδού επιλέγοντας τον κόμβο εξόδου που τους εξυπηρετεί.

Εκτροπές κυκλοφορίας θα τεθούν σε ισχύ από την Τροχαία, η οποία έχει εκδώσει σχετική ανακοίνωση.

Ετικέτες