Piaggio Group – Πράσινη επέκταση στην Pontedera με τις ευλογίες του ιταλικού Υπουργείου Επιχειρήσεων

Πρόγραμμα 112 εκατομμυρίων ευρώ για την ενίσχυση της βιώσιμης κινητικότητας της εταιρείας
motomag Piaggio Group – Επέκταση της παραγωγής του εργοστασίου στην Pontedera με τις ευλογίες του ιταλικού Υπουργείου Επιχειρήσεων
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

17/4/2024

Το Υπουργείο Επιχειρήσεων και το ταμείο Made in Italy της Ιταλίας ενέκρινε τη σύμβαση ανάπτυξης που υπέβαλε ο όμιλος Piaggio, η οποία καθορίζει ένα επενδυτικό σχέδιο ύψους περίπου 112 εκατομμυρίων ευρώ για την ηλεκτρική επέκταση της παραγωγής στο εργοστάσιο της Piaggio στην Pontedera, στην επαρχία της Πίζας.

Το πρόγραμμα βιομηχανικής ανάπτυξης "E-Mobility" προβλέπει την εισαγωγή μιας νέας γκάμας ηλεκτρικών κινητήρων που προορίζονται για οχήματα νέας γενιάς με μηδενικές εκπομπές ρύπων, καθώς και πέντε έργα βιομηχανικής έρευνας και πειραματικής ανάπτυξης που καλύπτουν εξαρτήματα και συστήματα για ηλεκτρικά οχήματα, καθώς και την ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων ασφάλειας και παρακολούθησης οχημάτων, προηγμένων συστημάτων υποστήριξης του αναβάτη και ενός πλήρους συστήματος κυβερνοασφάλειας.

Δεδομένου ότι οι προτεινόμενες επενδύσεις θα χρηματοδοτήσουν την έναρξη ενός προγράμματος που έχει σχεδιαστεί για τον περιορισμό της εξάρτησης από τις προμήθειες της Ασίας για αυτού του είδους τα εξαρτήματα και την επίτευξη καλύτερων λύσεων κινητικότητας, μειώνοντας τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και την κατανάλωση ενέργειας των παραγωγικών διαδικασιών, το Υπουργείο διέθεσε περισσότερα από 38 εκατομμύρια ευρώ επιχορηγήσεων από το Ταμείο Στήριξης της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Οι επενδύσεις θα επιτρέψουν στην Piaggio να επεκτείνει τα συγκεκριμένα τμήματα στην Pontedera, τα οποία απασχολούν ήδη 50 ειδικούς σε θέματα λογισμικού και ψηφιακής κατασκευής ενώ τη διαχείριση της συμφωνίας θα αναλάβει για λογαριασμό του Υπουργείου ο οργανισμός Invitalia.

Piaggio Group – Επέκταση της παραγωγής του εργοστασίου στην Pontedera με τις ευλογίες του ιταλικού Υπουργείου Επιχειρήσεων
Ετικέτες

Μοτοσυκλετιστής σκοτώθηκε στην Αττική Οδό – Συγκρούστηκε με περιπολικό που έλεγχε φορτηγό

Τραγικό ατύχημα με μοιραία κατάληξη για έναν μοτοσυκλετιστή το μεσημέρι της Τετάρτης 20 Μαΐου
LEA
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

20/5/2026

Το θανατηφόρο τροχαίο συνέβη στο ρεύμα της Αττικής Οδού με κατεύθυνση προς Ελευσίνα και μερικές εκατοντάδες μέτρα πριν τα διόδια της Ανθούσας, όταν μοτοσυκλετιστής που κινούταν επί του αυτοκινητόδρομου χτύπησε με το τιμόνι του τον καθρέπτη περιπολικού της Αστυνομίας που ήταν σταματημένο στη ΛΕΑ (Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης) διεξάγοντας έλεγχο σε ένα φορτηγό.

Χτυπώντας στον καθρέπτη ο άτυχος μοτοσυκλετιστής έχασε τον έλεγχο του οχήματός του και έπεσε πάνω στο σταθμευμένο φορτηγό, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του.

Οι διασώστες που έσπευσαν στον σημείο με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ δυστυχώς δεν μπόρεσαν να κάνουν κάνουν κάτι για τον μοτοσυκλετιστή.

Για το συμβάν διενεργείται έρευνα από την Τροχαία Αττικής Οδού, προκειμένου να διαλευκανθούν οι συνθήκες κάτω από τις οποίες έγινε το μοιραίο, ενώ για αρκετή ώρα μετά καταγράφονται καθυστερήσεις της τάξης της μισής ώρας στο ρεύμα της Αττικής Οδού προς Ελευσίνα, από τον κόμβο της Παιανίας έως τον κόμβο Μαραθώνος.