Off Road Days 2020: Ξεκινούν τα χωμάτινα test rides!

Θα ταξιδέψουν σε όλη την Ελλάδα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

20/10/2020

Η ΚΤΜ SEE ανακοίνωσε τα φετινά Off Road Days, τα οποία θα διοργανωθούν σε όλη την Ελλάδα και θα δώσουν την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να οδηγήσουν τα χωμάτινα μοντέλα των KTM και Husqvarna του 2021!

Περισσότερες λεπτομέρειες για τις ημερομηνίες και τα μέρη της διοργάνωσης, καθώς και για τον τρόπο και τις προϋποθέσεις συμμετοχής, μπορείτε να βρείτε στο δελτίο τύπου που ακολουθεί:

 

Δελτίο τύπου

OFFROAD DAYS 2020: ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ΣΟΥ ΣΤΟ ΧΩΜΑ

ΦΕΤΟΣ Η KTM SEE ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ 6 ΜΟΝΤΕΛΑ ENDURO ΚΑΙ MOTOCROSS

 

Μην αργείς. Δήλωσε συμμετοχή σε ένα από τα 9 φετινά ραντεβού OFFROAD DAYS ανά την Ελλάδα και γίνε ο πρώτος που θα οδηγήσει τα μοντέλα του 2021

Από τη Ζήρεια στις 18 Οκτωβρίου θα ξεκινήσει το φετινό οδοιπορικό των OFFROAD DAYS, το οποίο θα ολοκληρωθεί στις 22 Νοεμβρίου στα Τρίκαλα. Μέχρι τότε οι 6 διαθέσιμες μοτοσυκλέτες των test ride θα έχουν οδηγηθεί σε Σέρρες, Φλώρινα, Καβάλα, Ξάνθη, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο και Χανιά.

Οι κορυφαίες Αυστριακές εταιρίες στις χωμάτινες κατηγορίες αξιοποιούν εδώ και πολλά χρόνια την τεχνογνωσία που έχoυν αποκτήσει στο υψηλότερο αγωνιστικό επίπεδο κατασκευάζοντας κορυφαίες μοτοσυκλέτες για τους λάτρεις της οδήγησης στο χώμα. Η σειρά των νέων μοντέλων του 2021 έχει να επιδείξει αλλαγές στους κινητήρες, στις αναρτήσεις και στην εμφάνιση.

KTM ENDURO
EXC 300 & 150 TPI
Το KTM 300 EXC TPI είναι το κορυφαίο μοντέλο της δίχρονης γκάμας. Η τεχνολογία TPI επανέφερε στο προσκήνιο τους δίχρονους κινητήρες και έχει επεκτείνει τις δυνατότητές τους, όσον αφορά την απόδοση, την παροχή ισχύος και την αίσθηση κατά την οδήγηση, την ίδια στιγμή που πληροί τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων. Τα πλεονεκτήματα στην πράξη σχετίζονται με το ότι δεν χρειάζεται πλέον να ανησυχείτε για τις καιρικές συνθήκες και το υψόμετρο, είτε κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, είτε στην enduroβόλτα με φίλους.
Για το 2021 το KTM 150 EXC TPI είναι εξοπλισμένο με νέο χυτό έμβολο (αντί για σφυρήλατο), το οποίο προσφέρει καλύτερη και πιο ομαλή απόδοση.
Μοντέλα διαθέσιμα για Test Ride

KTM
KTM 150 EXC TPI
KTM 300 EXC TPI
KTM 250 EXC-F

HUSQVARNA
HUSQVARNA FC250
HUSQVARNA TE250i
HUSQVARNA FE350

Ημερομηνίες & Τόποι Διεξαγωγής:
18 Οκτωβρίου Ζήρεια – KTM SOUTH EAST EUROPE (210 5540640)
24 Οκτωβρίου Σέρρες – ΔΕΛΤΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ (2311 824700)
25 Οκτωβρίου Φλώρινα – ΔΕΛΤΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ (2311 824700) & ΜΟΤΟ ΠΛΑΚΕΤΑΣ (24630 53474)
31 Οκτωβρίου Καβάλα – ΜΟΤΟ ΤΕΑΜ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ (2510 836375)
1 Νοεμβρίου Ξάνθη – ΔΡΑΜΟΝ (25410 84555)
7 Νοεμβρίου Θεσσαλονίκη – ΜΑΚΙΝΑ (2310 553035) & MOTOACTION (2310 9881 89)
14 Νοεμβρίου Χανιά Κρήτης – Η&Κ ΑΕΒΕ (2810 330870)
15 Νοεμβρίου Ηράκλειο Κρήτης - Η&Κ ΑΕΒΕ (2810 330870)
22 Νοεμβρίου Τρίκαλα - ΣΙΩΚΗΣ ΜΟΤΟ (24310 35045)

Όροι συμμετοχής :
Οι αναβάτες να έχουν την κατάλληλη ενδυμασία offroad και εξοπλισμό (κράνος, γάντια, μπότες, θώρακα κ.λπ.).
Οι αναβάτες πρέπει να είναι άνω των 15 ετών, και μέχρι την ηλικία των 18 θα πρέπει να συνοδεύονται από γονέα ή κηδεμόνα (έγγραφη συναίνεση κηδεμόνα).
Οι αναβάτες (εάν συνοδεύονται ο γονέας ή ο κηδεμόνας) θα πρέπει να υπογράψουν τη σχετική Δήλωση Παραλαβής και Αποποίησης.
Η σχεδιασμένη διαδρομή θα χρησιμοποιηθεί αποκλειστικά για τους συμμετέχοντες στα KTM OFFROAD DAYS με τις μοτοσυκλέτες των test rides.

Η Ρωσία αγοράζει 200.000 Κινέζικες μοτοσυκλέτες – Τα πρώτα σημάδια στα εργοστάσια

Τις ρίχνει στον πόλεμο με την Ουκρανία
Η Ρωσία αγοράζει 200.000 Κινέζικες μοτοσυκλέτες – Τα πρώτα σημάδια στα εργοστάσια
Από το

motomag

12/9/2025

Η πληροφορία στα μέσα Ιουλίου, πως η Ρωσία έχει ζητήσει 200.000 μοτοσυκλέτες σε κινέζικα εργοστάσια, καθώς και 60.000 ATV και side by side, ένα σημαντικό νούμερο, αρχίζει να δείχνει τα πρώτα σημάδια στις γραμμές παραγωγής.

Παρότι η αγορά της Κίνας είναι η δεύτερη μεγαλύτερη του κόσμου μετά την Ινδία με 16,6 εκατομμύρια μονάδες τώρα που βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο της πενταετίας, έχοντας υποχωρήσει από τα σχεδόν 20 εκατομμύρια, οι μοτοσυκλέτες από 250 κυβικά και πάνω έχουν μικρότερο νούμερο που υπολογίζεται κοντά στο ένα εκατομμύριο. Παρότι δεν υπάρχουν ξεκάθαρα στοιχεία, πέρα από το γεγονός πως οι άνω των 500 κυβικών ξεπέρασαν πριν δύο χρόνια το μισό εκατομμύριο, ένα κομβικό νούμερο καθώς τόση είναι η αγορά της Ευρώπης, μία παραγγελία των 200.000 μονάδων αντιστοιχεί σε σημαντικό ποσοστό της ετήσιας παραγωγής για αυτή την κατηγορία.

Μπορεί να μην αφορά τους κατασκευαστές που έχουν Ευρωπαϊκή πορεία, τουλάχιστον δεν φαίνεται κάτι τέτοιο μέχρι αυτή την στιγμή, ωστόσο είναι ένα πολύ μεγάλο νούμερο που επηρεάζει ολόκληρο τον κατασκευαστικό τομέα των μοτοσυκλετών στην Κίνα. Όπως είπαμε δεν εμπλέκονται οι μεγαλύτερες εταιρείες την Κίνας που έχουν γίνει και γνωστές στην Ευρώπη, αλλά τουλάχιστον ένα εργοστάσιο που έχει πορεία σε ηλεκτρικά μοτοποδήλατα, φαίνεται να παράγει και μονοκύλινδρα αερόψυκτα εντουροειδή που ανταποκρίνονται σε αυτά που τελικά θα φτάσουν στο πεδίο της μάχης.

Η Ρωσία αγοράζει 200.000 Κινέζικες μοτοσυκλέτες – Τα πρώτα σημάδια στα εργοστάσια

Οι μοτοσυκλέτες χρησιμοποιούνται και από τις δύο πλευρές, περισσότερο όμως δοκιμάστηκαν από την πλευρά της Ρωσίας που έριξε στον πόλεμο 40.000 δίκυκλα, κάποια παλαιότερα δικής της παραγωγής αλλά και αρκετά κινέζικα, όπως και βαριά μεταχειρισμένα που μαζεύτηκαν από διάφορες χώρες. Με τα τεθωρακισμένα να είναι εύκολος στόχος από drone, οι μοτοσυκλέτες έδειξαν πως μπορούν να ξεφύγουν όπως επίσης να διασκορπιστούν μειώνοντας τις απώλειες από ένα ξεχωριστό drone. Ταυτόχρονα το χειμώνα το επίπεδο και λασπώδες έδαφος μπορεί να είναι εξίσου απαιτητικό για κάθε όχημα, ακόμη και ερπυστριοφόρων, αλλά φαίνεται πως οι μοτοσυκλέτες συνεχίζουν να χρησιμοποιούνται και από τις δύο πλευρές με την ευελιξία να προτιμάται έναντι της θωράκισης.

Η μέση τιμή για αυτής της κατηγορίας τις Enduro μοτοσυκλέτες, είναι ανάμεσα στα 1.300 με 1.600 δολάρια ΗΠΑ, που δεν θα αυξηθεί κατακόρυφα μόλις φύγουν από το εργοστάσιο γιατί προφανώς ούτε δασμούς Ευρωπαϊκής Ένωσης θα πληρώσουν, ούτε θα χρειαστούν μετατροπές για να περάσουν προδιαγραφές ή να βγάλουν πινακίδες. Σκοπός τους να είναι αξιόπιστες και με χαμηλή κατανάλωση, όχι γιατί υπάρχει έλλειψη καυσίμου αλλά για να μπορούν να έχουν υψηλή αυτονομία χωρίς πρόσθετο βάρος. Προφανώς όμως το κόστος θα κατέβει ακόμη πιο χαμηλά για αυτά τα νούμερα, την στιγμή που αναμένεται να σπάσει αυτό το νούμερο σε διαφορετικά μοντέλα από διαφορετικά εργοστάσια. Και πάλι όμως, θα είναι η μεγαλύτερη παραγγελία που έχουν δει για μοτοσυκλέτες, την στιγμή που υπάρχουν ορισμένα εργοστάσια με την μεγαλύτερη χωρητικότητα σε μονάδες που έχει υπάρξει στην ιστορία της μοτοσυκλέτας και αντίστοιχη συναντά κανείς μόνο στην Ινδία. Αυτό το τεράστιο νούμερο όμως που μπορούν να παράξουν, αφορά σκούτερ και άλλα δίκυκλα και τρίκυκλα, όχι αυτή την κατηγορία που όπως είπαμε δεν ξεπερνά συνολικά το ένα εκατομμύριο που σημαίνει πως 200.000 επιπρόσθετες μονάδες είναι ένα νούμερο που μπορεί να επηρεάσει όλο τον κατασκευαστικό κλάδο μοτοσυκλέτας, που απαιτείται να δημιουργήσει συνεργασίες και να επικετρωθεί στην κάλυψη ενός τέτοιου εγχειρήματος που έχει μάλιστα εξαιρετικά μικρό χρονικό ορίζοντα καθώς οι πληροφορίες κάνουν λόγο για πίεση της Ρωσίας να γίνουν οι παραδόσεις πριν τελειώσει το 2025!

Ελπίζουμε να τελειώσει ο πόλεμος άμεσα για να σταματήσει αυτή η τραγωδία και τα νέα οχήματα να βρεθούν απλά σε πολιτική χρήση, ξεκινώντας ένα νέο κύμα μοτοσυκλετισμού, όπως ακριβώς συνέβη όταν έληξε ο ΄ΒΠΠ που έγινε και η αιτία της δημιουργίας ορισμένων από τις μάρκες που στη συνέχεια κατέκτησαν τον κόσμο. Εδώ η ιστορία δύο εξ αυτών, ενώ υπάρχουν και περισσότερα παραδείγματα.