SYM Arctic Route 2025, Μέρος 8ο - Στον αρκτικό κύκλο του Καναδά [Gallery]

Ασταμάτητη βροχή, λάσπη, 4° βαθμοί Κελσίου και πυκνή ομίχλη στον Dempster Highway
SYM Arctic Route 2025, Μέρος 8ο
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

24/7/2025

Στον καναδικό βορρά συνεχίζει το SYM Arctic Route με τον Κωνσταντίνο Μητσάκη και το SYM ADXTG 400 να προσεγγίζουν τον Αρκτικό Κύκλο του Καναδά μέσω της απαιτητικής Dempster Highway. 

Παρά τη συνεχή βροχή, την ομίχλη και τις δυσκολίες του χωμάτινου τερέν, το adventure scooter της SYM κατάφερε να φτάσει σε ακόμα ένα ορόσημο του ταξιδιού, χωρίς να παρουσιάσει κάποιο τεχνικό πρόβλημα.

SYM Arctic Route 2025, Μέρος 8ο

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο του Κωνσταντίνου Μητσάκη:

"Η επόμενη αποστολή του SYM ARCTIC ROUTE 2025 ήταν η προσέγγιση του Αρκτικού κύκλου του Καναδά. Για να επιτευχθεί ο στόχος θα έπρεπε – με αφετηρία την Dawson City – να οδηγήσω περίπου 410 χλμ. πάνω στον χωμάτινο οδικό άξονα Dempster Highway, προκειμένου το απροβλημάτιστο SYM ADXTG 400 να πατήσει τη νοερή γραμμή του καναδέζικου Αρκτικού κύκλου. Πάμε ξανά βορρά…
 Δυστυχώς, οι καιρικές συνθήκες καθοδόν κάθε άλλο παρά ευνοϊκές ήταν! Ασταμάτητη βροχή, τσουχτερό κρύο (4°C) και πυκνή ομίχλη επικρατούσαν σε όλη τη διαδρομή προς τον αρκτικό προορισμό, γεγονός που με υποχρέωσε να διακόψω προσωρινά την πορεία μου (μετά από 8 ώρες οδήγησης και μόλις 280 χλμ.) και να κατασκηνώσω στην άκρη του δρόμου. Όμως, το δυσκολότερο πρόβλημα ήταν ξεκάθαρα η κατάσταση του δρόμου, ο οποίος είχε μετατραπεί σ’ ένα εργοτάξιο λάσπης, δυσχεραίνοντας αφάνταστα την οδήγηση…
Την επόμενη μέρα, επιστρατεύοντας πολύ κουράγιο και επιμονή, κατάφερα να προσεγγίσω εντέλει τον Αρκτικό κύκλο μετά από 130 βασανιστικά χιλιόμετρα και να πανηγυρίσω (κάτω από εκνευριστικό ψιλόβροχο) την ολοκλήρωση άλλου ενός αρκτικού άθλου. Κι όταν σίγησαν οι μοναχικοί πανηγυρισμοί, έκανα αμέσως μεταβολή και κατευθύνθηκα στον κοντινό οικισμό Eagle Plains, όπου και διανυκτέρευσα ξανά στη σκηνή μου. Πάντα με το σπρέι πιπεριού στο προσκέφαλο, υπό τον φόβο των αρκούδων…
Στην Dawson City όπου επέστρεψα με λιακάδα, ξεκουράστηκα και ανασυγκροτήθηκα για την επικείμενη επιστροφή στο μακρινό Montreal – μόλις 6.500 χλμ. με χώριζαν πλέον από το φινάλε του βορειοαμερικανικού οδοιπορικού μου! Ωστόσο, η πιο δυνατή ανάμνηση που μου χάρισε η πόλη των χρυσοθήρων ήταν αναμφίβολα η συνάντησή μου με τον καλοσυνάτο Αντώνη Ντόβα, τον ιδιοκτήτη του ελληνικού εστιατορίου “The Drunken Goat”. Εγκαταστημένος στην Dawson City τα τελευταία 25 χρόνια, ο Αντώνης με καλωσόρισε με περίσσια χαρά και προχώρησε σε μια αυθόρμητη κατάθεση ψυχής για την ζωή του εδώ στον παγωμένο βορρά του Καναδά, η οποία με συγκίνησε αφάνταστα. Φίλε Αντώνη, σε ευχαριστώ πολύ…”

Αθήνα: Κι άλλες κάμερες που καταγράφουν παραβάσεις στο κέντρο - Πού τοποθετήθηκαν

Τον Μεγάλο Αδερφό ξεκινά να φέρνει στο μυαλό η πρωτεύουσα
kameres
Από τον

Παύλο Καρατζά

5/5/2026

Νέες κάμερες καταγραφής παραβάσεων του ερυθρού σηματοδότη τοποθετήθηκαν στο κέντρο της Αθήνας που σιγά-σιγά θυμίζει reality show.

Τις νέες κάμερες καταγραφής παραβάσεων θα τις βρείτε στο ύψος των Στύλων του Ολυμπίου Διός, τόσο στην άνοδο όσο και στην κάθοδο της Λεωφόρου Συγγρού, αλλά και στην οδό Αθανασίου Διάκου, που συνδέει την Καλλιρρόης με τη Συγγρού.

Κάμερα καταγραφής παράβασης ερυθρού σηματοδότη έχει τοποθετηθεί και στη λεωφόρο Βασιλίσσης Αμαλίας μπροστά από τη Βουλή, ενώ τέσσερις νέες κάμερες προς κάθε κατεύθυνση έχει αποκτήσει και το σημείο που βρισκόταν το ξενοδοχείο Hilton, δηλαδή στη διασταύρωση Βασιλίσσης Σοφίας και Βασιλέως Κωνσταντίνου.

Τα τρία παραπάνω σημεία σχηματίζουν ένα νοητό τρίγωνο στο κέντρο της πρωτεύουσας που επιτηρείται πλέον έντονα και σε συνδυασμό με τη λεωφόρο Συγγρού που έχει γεμίσει με κάμερες, αλλά και τον πιο αυστηρό Κ.Ο.Κ, οι οδηγοί και αναβάτες πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί για την αποφυγή ατυχημάτων και προστίμων.

Υπενθυμίζεται πως η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη τιμωρείται με πρόστιμο 700 ευρώ και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 60 ημέρες, ενώ σε περίπτωση υποτροπής το πρόστιμο αυξάνεται στα 1.000 ευρώ και η άδεια οδήγησης αφαιρείται για έξι μήνες. Το επόμενο διάστημα μάλιστα αναμένεται η τοποθέτηση καμερών σε νέα σημεία.