Total Hellas: Δίπλα στους σεισμοπαθείς της Ελασσόνας
Συνεργασία με Περιφέρεια Θεσσαλίας
Από τον
Μπάμπη Μέντη
10/5/2021
Total Hellas S.A. Δελτίο Τύπου
H ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣ Α.Ε. στο πλευρό των σεισμοπαθών της Ελασσόνας
Αθήνα, 5 Μαΐου, 2021
Στη διάρκεια αυτής της εξαιρετικά δύσκολης περιόδου που διανύει η χώρα μας λόγω της πανδημίας, οι κάτοικοι της Ελασσόνας αντιμετωπίζουν μία ακόμη δυσάρεστη κατάσταση που άφησε πίσω η ισχυρή σεισμική ακολουθία του προηγούμενου μήνα. Ως αποτέλεσμα, πολλές οικογένειες έχουν αναγκαστεί να διαμείνουν σε προσωρινά καταλύματα. Η ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣΑ.Ε. με αίσθημα κοινωνικής συνεισφοράς, αλληλεγγύης και υπευθυνότητας, συμβάλλει στην προσπάθεια προστασίας αυτών των ανθρώπων ενάντια στην πανδημία η οποία είναι ακόμα παρούσα. Σε αυτά τα πλαίσια και σε συνεννόηση με την Περιφέρεια Θεσσαλίας, προσφέρει 695 σετ αντισηπτικών προϊόντων με στόχο να καλύψει μέρος των αναγκών των σεισμόπληκτων και να συμβάλλει στην προστασία τους ειδικά κάτω από αυτές τις δύσκολες συνθήκες στις οποίες ζουν. Τη συγκεκριμένη ενέργεια υποστηρίζει η εταιρεία Hygiene Service που προμήθευσε τα σετ των αντισηπτικών και προσέφερε από την πλευρά της 45 σετ. Με αίσθημα σεβασμού απέναντι στην κοινωνία, η ΤΟΤΑΛ ΕΛΛΑΣΑ.Ε. συνεισφέρει με το δικό της δυνατό τρόπο στην αντιμετώπιση αυτής της κρίσης και εύχεται για τους ανθρώπους αυτής της περιοχής να διέλθουν σύντομα από αυτή πιο δυνατοί.
Triumph Bonneville Bobber TFC - Πραγματικό έργο τέχνης, σε 750 αριθμημένα αντίτυπα
Από τη σειρά Triumph Factory Custom - Μοναδική εμφάνιση, εκτόξευση εξοπλισμού
Από τον
Κώστα Γκαζή
11/12/2024
Η σειρά Triumph Factory Custom μας έχει δώσει στο παρελθόν μερικές μοναδικές μοτοσυκλέτες, που αποτελούν ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής, με το αντίστοιχα υψηλό αντίτιμο. Τώρα οι Βρετανοί μας παρουσιάζουν το απόλυτο Bobber της γκάμας του, με όλα εκείνα τα έξτρα καλούδια που έχουμε μάθει να περιμένουμε από τη σειρά TFC.
Πρώτη μεγάλη ουσιαστική αλλαγή εδώ είναι ο 19άρης μπροστινός τροχός με το λεπτότερο ελαστικό 110/90, που αλλάζει πολύ τη στάση της TFC έκδοσης από το “απλό” Bobber με τον 16άρη μπροστινό και το χοντρό ελαστικό 130/90.
Δεύτερη καίρια αλλαγή είναι οι αναρτήσεις της Ohlins που αντικαθιστούν εκείνες της Showa, με το ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι NIX 30 των 43 mm να έχει χρυσή επίστρωση στο κάτω μέρος των καλαμιών, ένα πραγματικό κόσμημα, ενώ το μοντέλο βάσης έχει συμβατικό πιρούνι με φυσούνες.
Δείτε όμως και τα φρένα μπροστά, πραγματικό overkill χλιδής και δύναμης, αφού το Bobber TFC εξοπλίζεται με ακτινικές monobloc τετραπίστονες δαγκάνες M50 που δαγκώνουν δυο δίσκους 310 mm, ενώ νέα είναι και η τρόμπα φρένου, η MCS της Brembo! Το μοντέλο βάσης έρχεται με διπίστονες δαγκάνες συμβατικής στήριξης.
Συνεχίζουμε με το κοστούμι που πλέον είναι από carbon fiber, με μια μοναδική μαύρη βαφή με χρυσές λεπτομέρειες ζωγραφισμένες με το χέρι! Παράλληλα, οι χρυσές λεπτομέρειες συνεχίζονται στην αλυσίδα, στα καπάκια των ψεύτικων καρμπιρατέρ, στις τάπες του πιρουνιού, στο περίγραμμα του θυρεού της Triumph, στο περίγραμμα του σκαλιστού TFC στην τιμονόπλακα, στο καπάκι του κινητήρα, στο κλειδί, και φυσικά στην επίστρωση του πιρουνιού.
Σημειώστε πάντως πως το αμορτισέρ της Ohlins πίσω, τι έκπληξη, έρχεται σε μαύρο χρώμα! Πιθανώς για να μην ξεφύγει το χρυσό και φτάσει στα όρια του κιτς, με την Triumph να επιτυγχάνει αξιοζήλευτη ισορροπία μαύρου – χρυσού.
Eπιπλέον οι χρυσές ρίγες στα πλαϊνά καπάκια και στο ρεζερβουάρ έχουν ένα μοτίβο που θυμίζει φύλλα πραγματικού χρυσού -marble gold αποκαλεί το look η Triumph! Για έξτρα συλλεκτική αξία, κάθε ρεζερβουάρ έχει από κάτω την υπογραφή του καλλιτέχνη που σχεδίασε τη χρυσή ρίγα.
Νέο είναι το τιμόνι, όχι πλέον ίσιο αλλά κλιπόν για πιο σπορ εμφάνιση, νέα και η τιμονόπλακα, από billet αλουμίνιο.
Ο δικύλινδρος κινητήρας των 1.200 κ.εκ. δεν έχει αλλαγή στις επιδόσεις με 76,9 hp / 6.000 rpm και 10,8 kgm / 3.750 rpm, όμως νέες είναι οι δυο εξατμίσεις της Akrapovic με υπέροχα μακριά και λεπτά μαύρα τελικά και carbon καπάκια, με πιο δυνατό και αγριεμένο ήχο, ενώ νέα είναι η χαρτογράφηση, και νέο το Sport riding mode, δίπλα στα Road & Rain.
Στον εξοπλισμό συνεχίζουν να περιλαμβάνονται δικάναλο ABS και Traction Control, ενώ το πίσω φωτιστικό σώμα έχει αφαιρεθεί με τα φλας να παίζουν και τον ρόλο αυτού.
Τέλος, η μαύρη δερμάτινη σέλα έχει χαραγμένο το σήμα της Triumph, ενώ με όλες τις παραπάνω αλλαγές το βάρος της μοτοσυκλέτας έπεσε στα 237 γεμάτα κιλά, αντί των 251 γεμάτων κιλών της βασικής έκδοσης.
Όπως αναφέρει ο CCO της Triumph, Paul Shroud: “Γνωρίζουμε πως το 70 και πλέον τοις εκατό των πελατών μας προσθέτουν έξτρα αξεσουάρ στις μοτοσυκλέτες τους σε αυτή την κατηγορία, και για αυτούς δημιουργήσαμε την κορυφαία έκδοση Bobber TFC.”
Η μοτοσυκλέτα αναμένεται στους dealer τον Μάρτιο του 2025, με την τιμή του στη Βρετανία να ανακοινώνεται στις 17.195 λίρες, αντί των 13.195 λιρών της βασικής έκδοσης. Αν τώρα στην Ελλάδα -που ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του Bobber TFC-, η βασική έκδοση έχει 16.290 ευρώ, υπολογίζουμε χονδρικά την τιμή του κοντά στα 21.230 ευρώ.