Του έκλεψαν τη μοτοσυκλέτα, ενώ έκανε τον γύρο του κόσμου - Σε χώρα που δε περίμενε [Video]

Ο Ινδός μοτοσυκλετιστής είχε περάσει από 17 χώρες, ξεκινώντας από την πατρίδα του
Yogesh
Από τον

Παύλο Καρατζά

2/9/2025

Ένας Ινδός μοοσυκλετιστής έπεσε θύμα κλοπής, αφού άγνωστοι πήραν τη μοτοσυκλέτα του ενώ βρισκόταν στο Ηνωμένο Βασίλειο και έκανε τον γύρο του κόσμου πάνω στη σέλα μιας KTM 390 Adventure R.

Η κλοπή μοτοσυκλετών στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι ένα τεράστιο πρόβλημα και αυτό διαπίστωσε και ο μοτοσυκλετιστής από την Ινδία που ζούσε μέχρι εκείνη τη στιγμή το όνειρό του. Ο Yogesh Alekari είχε μέχρι τότε διανύσει 24.000 χιλιόμετρα και είχε ταξιδέψει σε περισσότερες από 17 χώρες, της Ασίας και της Ευρώπης, από την 1η Μάϊου όταν και ξεκίνησε το ταξίδι του.

Ο 33χρονος έπεσε θύμα κλοπής της KTM 390 Adventure R του, ενώ ήταν σταθμευμένη στο Wollaton Park στο Νότιγχαμ, την περασμένη εβδομάδα. Μαζί με την μοτοσυκλέτα, κλάπηκαν και οι βαλίτσες, μέσα στις οποίες ο Ινδός αναβάτης είχε προσωπικά αντικείμενα που εκτιμάται ότι αξίζουν πάνω από 17.000 ευρώ. Ο Alekari είναι δημιουργός περιεχομένου και είχε καταγράψει το ταξίδι του μέχρι που κλάπηκε η μοτοσυκλέτα του και λογικά μέσα στις βαλίτσες είχε φωτογραφικό εξοπλισμό και εξοπλισμό βιντεοσκόπησης.

Μιλώντας για την κλοπή, ο Alekari δηλώνει: “Ήμουν στο Νότιγχαμ για μια εκδήλωση μοτοσυκλετιστών και ετοιμαζόμουν να πάω στο Οξφόρδη. Σταμάτησα και πάρκαρα τη μοτοσυκλέτα μου στο Wollaton Park. Την κλείδωσα σε μια πολυσύχναστη περιοχή με παιδιά που έπαιζαν τριγύρω και σκέφτηκα ότι ήταν ένα ασφαλές μέρος. Πέρασα τον δρόμο και πήγα να φάω πρωινό, αλλά μέσα σε μια ώρα, όταν επέστρεψα, όλα είχαν εξαφανιστεί”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη All Terrain Over Landers (@allterrainoverlanders)

 

Κάποιος στο πάρκο τράβηξε βίντεο που έδειχνε τη μοτοσυκλέτα του Alekari αφού είχε κλαπεί και αργότερα ο ίδιος μοιράστηκε αυτό το βίντεο στους λογαριασμούς του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το βίντεο έδειχνε τον κλέφτη να πλαισιώνεται από δύο σκούτερ.

Ο Alekari, ο οποίος είπε ότι οι άνθρωποι τον είχαν ήδη προειδοποιήσει για πιθανές κλοπές στο Ηνωμένο Βασίλειο, πρόσθεσε: “Κάλεσα την αστυνομία και μου φάνηκε πολύ περίεργο που μου έστειλαν απλώς έναν αριθμό υπόθεσης. Μου είπαν ότι θα με καλούσαν πίσω και περίμενα στο πάρκο, αλλά δεν το έκαναν ποτέ. Ήθελα να πάω από την Ισπανία στο Μαρόκο και μετά στη δυτική ακτή της Αφρικής, από το Κέιπ Τάουν στην Κένυα και μετά να πετάξω πίσω στην Ινδία. Το όνειρό μου είναι να γυρίσω τον κόσμο με μοτοσυκλέτα. Ξόδεψα πολλά χρήματα για να έρθω εδώ και δεν θέλω να σταματήσω τώρα. Ταξίδεψα από την Ινδία μέχρι εδώ και πέρασα από μέρη όπως το Ιράν και η Τουρκία, που οι άνθρωποι έλεγαν ότι δεν ήταν ασφαλή, αλλά εγώ ένιωθα ασφαλής εκεί. Οι άνθρωποι με προειδοποίησαν για το Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά σκέφτηκα ότι ήμουν μακριά από το Λονδίνο και ότι θα ήμουν εντάξει στο Νότιγχαμ”.

KTM: Κλέβει και άλλο υψηλόβαθμο στέλεχος από τη BMW

Νέος Τεχνολογικός Διευθυντής ο Christof Lischka
Christof-Lischka
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

8/6/2026

Η KTM συνεχίζει την αναδιοργάνωσή της μετά τη δύσκολη οικονομική περίοδο που πέρασε τα τελευταία δύο χρόνια, ενισχύοντας τη διοικητική της ομάδα με ακόμη ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της BMW Motorrad.

Μετά την πρόσφατη μεταγραφή του Stephan Reiff στη θέση του Chief Commercial Officer (CCO), η αυστριακή εταιρεία ανακοίνωσε ότι ο Christof Lischka θα αναλάβει από την 1η Οκτωβρίου 2026 τα καθήκοντα του Chief Technology and Product Officer (CTPO).

Η KTM στρέφεται σε στελέχη με μακρά εμπειρία στη BMW Motorrad, επιδιώκοντας να ενισχύσει την τεχνολογική της ανάπτυξη και τη στρατηγική των μελλοντικών μοντέλων της μετά τις οικονομικές αναταραχές των τελευταίων ετών.

Από τα τέλη του 2024 και καθ' όλη τη διάρκεια του 2025, η KTM βρέθηκε αντιμέτωπη με σοβαρές οικονομικές δυσκολίες, οι οποίες δημιούργησαν αμφιβολίες ακόμη και για τη βιωσιμότητά της. Τελικά, η εταιρεία πέρασε σε νέα εποχή υπό την ισχυρότερη στήριξη της Bajaj, η οποία ανέλαβε κεντρικό ρόλο στη διάσωση και την επανεκκίνηση του αυστριακού κατασκευαστή.

Έκτοτε, η κατάσταση δείχνει να σταθεροποιείται. Τα αποθέματα αδιάθετων μοντέλων μειώνονται, η παραγωγή επανέρχεται στους κανονικούς ρυθμούς, νέα μοντέλα παρουσιάζονται στην αγορά και η εταιρική δομή αποκτά ξανά σταθερότητα. Παράλληλα, η KTM συνεχίζει να αντιμετωπίζει ορισμένες προκλήσεις, όπως η υπόθεση που εξελίσσεται στην Ευρώπη σχετικά με τις εκπομπές ρύπων ορισμένων enduro μοντέλων της.

Στο πλαίσιο αυτής της αναδιάρθρωσης, η KTM ανακοίνωσε ότι ο Christof Lischka θα αναλάβει την πλήρη ευθύνη για την εξέλιξη των νέων μοντέλων και την τεχνολογική στρατηγική των KTM, Husqvarna και GasGas.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, "Ο Christof Lischka θα αναλάβει την πλήρη ευθύνη για την ανάπτυξη των οχημάτων, με στόχο να οδηγήσει την τεχνολογική υπεροχή των KTM, Husqvarna και GasGas στις επόμενες γενιές μοντέλων, ενώ παράλληλα θα καθοδηγήσει την εξέλιξη του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και θα διασφαλίσει τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας."

Christof-Lischka

Η επιλογή του Lischka μόνο τυχαία δεν θεωρείται. Το στέλεχος της BMW Motorrad διαθέτει σχεδόν τρεις δεκαετίες εμπειρίας στον Βαυαρό κατασκευαστή, έχοντας περάσει από κρίσιμους τομείς όπως η ανάπτυξη νέων μοντέλων, η στρατηγική προϊόντων, η δυναμική συμπεριφορά, τα πλαίσια, τα συστήματα πέδησης και οι τεχνολογίες αιχμής.

Τα τελευταία χρόνια είχε ενεργό ρόλο στη διαμόρφωση της γκάμας της BMW Motorrad, συμβάλλοντας στην εμπορική επιτυχία της εταιρείας και στα ιστορικά ρεκόρ πωλήσεων που πέτυχε η γερμανική εταιρεία. Η εμπειρία του στην κατανόηση των αναγκών της αγοράς και των καταναλωτών θεωρείται σημαντική για την KTM, η οποία αναζητά νέα κατεύθυνση μετά τις πρόσφατες αναταράξεις.

Ανακοινώνοντας τη νέα του θέση, ο Lischka δήλωσε, "Η KTM είναι μια εταιρεία όπου η τεχνολογία, η καινοτομία, ο μηχανοκίνητος αθλητισμός και το συναίσθημα συνδέονται άρρηκτα μεταξύ τους. Αυτό ακριβώς είναι που κάνει αυτόν τον ρόλο τόσο συναρπαστικό για μένα. Στόχος μου είναι να συνεργαστώ με τις ομάδες στο Mattighofen για την ανάπτυξη προϊόντων που θα είναι τεχνολογικά προηγμένα, θα προσφέρουν υψηλές επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου και θα εμπνέουν τους πελάτες μας καθημερινά."

Η διπλή μεταγραφή στελεχών από τη BMW δείχνει πως η KTM επιδιώκει να αξιοποιήσει τη γνώση και την εμπειρία ανθρώπων που συνέβαλαν στην εμπορική και τεχνολογική επιτυχία του γερμανικού κατασκευαστή. Το κατά πόσο αυτή η στρατηγική θα αποδώσει καρπούς θα φανεί τα επόμενα χρόνια, καθώς η αυστριακή εταιρεία επιχειρεί να επιστρέψει σε τροχιά ανάπτυξης και να επαναπροσδιορίσει τη θέση της στην παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας.

 

Ετικέτες