"The Two Wheel Thrill": Eyes on the Prize!

Το τέλος της τριλογίας
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

24/6/2019

Όσοι δεν έχετε δει ακόμη τα δύο πρώτα μέρη απ’ το “The Two Wheel Thrill” ή εαν δεν τα θυμάστε μπορείτε να τα ξαναδείτε εδώ και εδώ. Όπως αναφέραμε και παλιότερα πρόκειται για μια συνεργασία του Γίαννη Τρίγκα με το Red Bull, με στόχο να δημιουργήσουν μια σειρά από ολιγόλεπτα βίντεο για να περιγράψουν την μοτοσυκλετιστική κουλτούρα. Απλά και περιεκτικά στο πρώτο βίντεο ο Γιάννης Τρίγκας καλωσορίζει όλους τους rookies στο κόσμο της μοτοσυκλέτας και εστιάζει στην περίοδο εξοικείωσης με αυτή. Στο δεύτερο, αφότου έχουμε πάρει τις βασικές αρχές και τη κατάλληλη εκπαίδευση, μας βουτάει στα βαθιά με ένα βίντεο γεμάτο μαγευτικά πλάνα απ’ τις εμπειρίες που μπορείς να αποκτήσεις με την παρέα σου, που μόνο ένα ταξίδι με μοτοσυκλέτα μπορεί να σου προσφέρει. Η τριλογία ολοκληρώνεται με άλλο ένα εντυπωσιακό βίντεο που εστιάζει στην ανάγκη που πηγάζει από μέσα σου να δοκιμάσεις τον εαυτό σου σε έναν αγώνα ενάντια στους άλλους. Ο Τρίγκας, όντας πανελλήνιος πρωταθλητής Enduro και με ενεργή δράση στο χώρο απ’ το 2004, τόσο στη χώρα μας όσο και σε παγκοσμίου επίπεδου αγώνες, αποκωδικοποιεί πλήρως τα συναισθήματα που σε ωθούν σε αυτή τη κατεύθυνση, ενώ αναφέρει και τις θυσίες που απαιτούνται για να γίνει κανείς πρωταθλητής. Ακολουθεί το τελευταίο βίντεο, με θεαματικά πλάνα απ' το Παννελήνιο Πρωτάθλημα Enduro και το δελτίο τύπου με περισσότερες πληροφορίες.

The Two-Wheel Thrill – Part 3

“Eyes on the Prize”

Mοτοσυκλέτα και αναβάτης μπαίνουν στον αγώνα!

Ο δύο φορές πρωταθλητής Eλλάδος στο Endurο, Γιάννης Τρίγκας, δεν θα μπορούσε να μην παρουσιάσει και την αγωνιστική πλευρά του κόσμου της μοτοσυκλέτας. Στο τρίτο και τελευταίο part της σειράς “The 2-wheel Thrill” αφήνουμε την παρέα και τα πιστάκια και μπαίνουμε κυριολεκτικά στον αγώνα.

«Ο αγώνας είναι κάτι τελείως ξεχωριστό γιατί μιλάμε για πρωταθλητισμό. Έχεις στόχο. Πας στον αγώνα μόνο για να κερδίσεις. Δεν θες τίποτα λιγότερο από τον εαυτό σου.»

Οι επαγγελματίες αθλητές του χώρου της μοτοσυκλέτας μοιράζονται σαφώς το πάθος για τις μοτοσυκλέτες αλλά μοιράζονται και κάτι ακόμα, το «μικρόβιο» του υγιούς ανταγωνισμού. Αυτό το στοιχείο ενώνει όλους τους αθλητές και είναι η κινητήρια δύναμη που τους ωθεί διαρκώς στα άκρα των ικανοτήτων τους.

Ο κάθε αθλητής που ονειρεύεται τα βάθρα, πρέπει να αφιερώσει ώρες από τον χρόνο του ανεξάρτητα από τις συνθήκες και να προπονηθεί. Απαιτούνται ώρες γυμναστικής για τέλεια φυσική κατάσταση, ώρες προπόνησης σε πίστες με τη μοτοσυκλέτα και πολύ μελέτη στο μηχανάκι για να το φέρει ο αναβάτης «στα μέτρα του» και να το ξέρει απ’ έξω και ανακατωτά.

Όποια και αν είναι τελικά η σχέση του κάθε αναβάτη με την μοτοσυκλέτα, ένα είναι το σίγουρο… «Όσοι καβαλάνε και γνωρίσουν λίγο την μοτοσυκλέτα, είναι πάρα πολύ τυχεροί. Αυτό που νιώθουν πιστεύω δεν μπορείς εύκολα να το νιώσεις με οτιδήποτε άλλο.»

Γερμανία: Δημοπρατείται Yamaha XT500 του 1988 με 0 χιλιόμετρα!

Η τιμή της ξεκινά από τα 15.000 ευρώ
xt500
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/8/2025

Το 1979 η Yamaha έφτιαξε την Yamaha XT500, μία μεγάλη τετράχρονη Adventure μοτοσυκλέτα που έκανε τον κόσμο της εποχής να αντιληφθεί την μοτοσυκλέτα διαφορετικά.

Η ιαπωνική εταιρεία κέρδισε μάλιστα με την συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα τα δύο πρώτα Dakar το 1979 και το 1980. Ειδικά μετά την πρώτη εμφάνιση της μοτοσυκλέτας και τη νίκη στον σκληροτράχηλο αγώνα Paris–Dakar το 1979, έκανε πολύ κόσμο να την αγοράζει και φτάσαμε το 1980, το 40% περίπου των συμμετοχών του των μοτοσυκλετών του αγώνα να είναι Yamaha XT500!

Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι η ιστορία είναι βαριά γύρω από το όνομα XT και ίσως πολλοί στη χώρα μας να μην την γνωρίζουν ακόμη κι αν τα συγκεκριμένα μοντέλα πούλαγαν και ακόμα πουλάνε ως μεταχειρισμένα σαν ζεστό ψωμί.

Στην Γερμανία λοιπόν δημοπρατείται μία Yamaha XT500 του 1988 με μηδέν χιλιόμετρα. Η μοτοσυκλέτα δεν έχει καν συναρμολογηθεί όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες και η διαδικασία αυτή θα γίνει από τον νέο της ιδιοκτήτη.

xt500

Η μοτοσυκλέτα είχε αγοραστεί στη Γαλλία, αλλά δεν χρησιμοποιήθηκε ποτέ και βρίσκεται ακόμη στην αρχική κούτα μεταφοράς όπως την κατασκεύασε η Yamaha. Σύμφωνα με πληροφορίες η μοτοσυκλέτα κατασκευάστηκε το 1986, και τον Σεπτέμβριο του 1988, καταχωρήθηκε για κυκλοφορία στο δρόμο. Αυτό σημαίνει ότι ο νέος αγοραστής μπορεί να την κυκλοφορήσει στο δρόμο αν θέλει, αλλά αυτό είναι οριακά απίθανο, καθώς πιθανότατα θα αποκτηθεί από κάποιον συλλέκτη. Τώρα δημοπρατείται στο Μόναχο από τον οίκο RM Sotheby’s, με την τιμή της να εκκινεί από τα 15.000 ευρώ.