VOGE Test Ride Tour Greece

Τα νέα μοντέλα της Voge έρχονται κοντά σου να τα οδηγήσεις
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

19/5/2021

Η Moto Trend SA επίσημη αντιπροσωπεία της Voge στην χώρα μας ετοίμασε ένα μεγάλο Test Ride Tour στην Ελλάδα που περιλαμβάνει 10 στάσεις σε συνεργασία με τους 12 τοπικούς αντιπροσώπους της. Θα βρείτε αναλυτικά το πρόγραμμα με τις ημερομηνίες και τις τοποθεσίες στο Δελτίο Τύπου που ακολουθεί:

 

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

VOGE TEST RIDE TOURING GREECE

Spark your ride!

Από τα τέλη Μαϊου και για ένα ολόκληρο μήνα, η Μoto Trend SA και η Voge Motorcycles διοργανώνουν σε 10 πόλεις της χώρας διήμερα Test Rides με τα μοντέλα της Voge.

Η διοργάνωση θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με 12 τοπικούς συνεργάτες και με 2 γκρουπ μοτοσυκλετών, οι οποίες θα βρεθούν στις συμμετέχουσες πόλεις από 28 Μαΐου μέχρι και τέλος Ιουνίου. Η πρωτοβουλία ανήκει στην αντιπροσωπεία της Voge στην Ελλάδα και είναι αυτή που θα δώσει σε δεκάδες αναβάτες τη δυνατότητα να οδηγήσουν και να εκτιμήσουν 4 διαφορετικά μοντέλα της εταιρείας.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

300AC, 300R, 300DS, 500DS

ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ TEST RIDES

ΒΟΛΟΣ

28-30 Mαϊου, Πολύζου Μ. Αφοι ΑΕΕ, Δημητριάδος 77, τηλ. 24210-25938

ΗΡΑΚΛΕΙΟ

28-29 Μαϊου, Η-Κ ΑΕΒΕ, Λ. Ικάρου 11 Ν. Αλικαρνασσός, τηλ. 2810-330870 & 2810-330880

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

5-7 Ιουνίου, Καρανίκος Θ. & ΣΙΑ ΟΕ, Φιλίππου 70. τηλ. 2310-249229

8-10 Ιουνίου, Ματάκος Α. & ΣΙΑ ΟΕ, Λαγκαδά 126, τηλ. 2310- 548022

11-13 Iουνίου, Νικητάκης Α, Παπαναστασίου 31, τηλ. 2310-900013

ΛΑΡΙΣΑ

1-2 Iουνίου, Μαργαρίτης & ΣΙΑ ΟΕ, Ηρώων Πολυτεχνείου 15, τηλ. 2411-810520

ΞΑΝΘΗ

15-17 Iουνίου, Καρανικολάου Γ. & Χ. ΙΚΕ, Δημοκρίτου 6, τηλ. 25410-84555

ΠΑΤΡΑ

25-28 Iουνίου, Λυρής Ι. ΑΕ, Ν.Ε.Ο. Πατρών - Αθηνών 162, τηλ. 2610-451102

ΡΕΘΥΜΝΟ

1-2 Iουνίου, Μαριολός Κ., Εμμ. Παχλά 88 (Περιβόλια), τηλ. 28310-26140

ΡΟΔΟΣ

18-20 Iουνίου, Κουρδουνάκης Κ. & Υιός, Αγ. Αναστασίας & Π.Π. Γερμανού 28, τηλ. 22410-37264

ΣΥΡΟΣ

11-12 Iουνίου, Ρούσσος Γ., Κάτω Μάννα – Άνω Σύρος, τηλ. 22810-87125

ΧΑΝΙΑ

4 & 7 Iουνίου, Λαζάρου Αθ., Αναπαύσεως 74, τηλ. 28210-91229

Για τη συμμετοχή στα test rideς οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να κανονίσουν συγκεκριμένο ραντεβού κατόπιν επικοινωνίας με το κατάστημα της επιλογής τους. 

Απαραίτητος εξοπλισμός

  • Δίπλωμα οδήγησης μοτοσυκλέτας τουλάχιστον Α2 κατηγορίας
  • Ταυτότητα
  • Κράνος, κλειστά παπούτσια και μπουφάν μοτοσυκλέτας, γιατί η ασφάλεια είναι αδιαπραγμάτευτη 

Ανακάλυψε τον πλησιέστερο σε σένα συνεργάτη της Voge και κλείσε τη θέση σου εδώ https://voge.gr/test-ride-touring-greece/

… και μην ξεχάσεις να πάρεις το δώρο σου, μια Balaclava με το λογότυπο της Voge!

#SPARK YOUR RIDE!

Piaggio Group - Δύσκολο το 9μηνο του 2025 όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα

Εμπόδια η αύξηση πρώτων υλών, οι νέοι φόροι των Η.Π.Α. και η εφαρμογή των Euro5+
Piaggio Group - Οικονομικά αποτελέσματα 9μηνου
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

10/11/2025

Οι πρώτοι εννέα μήνες του 2025 κύλησαν δύσκολα όσον αφορά στα οικονομικά αποτελέσματα του Piaggio Group, με καθοδική πορεία σε πολλούς δείκτες.

Όπως αναφέρει ο CEO του Piaggio Group, Michele Colaninno, : «Οι πρώτοι 9 μήνες είδαν μια καθοδική τάση στη διάθεση του κοινού να προχωρήσει σε αγορές, με αμυδρά στοιχεία ανάκαμψης σε κάποιες αγορές. Τα έσοδα επηρεάστηκαν από μια σειρά εξωτερικών μακροοικονομικών παραγόντων, συμπεριλαμβανομένων των νέων φόρων στις Η.Π.Α. (τα διάσημα «tariffs» του Tramp), τη άνοδο του κόστους πρώτων υλών, και τα τελευταία στάδια εφαρμογής των νέων Euro5+ προδιαγραφών που οδήγησαν σε πτώση πωλήσεων στην Ευρώπη.»

Τα οικονομικά στοιχεία του 9μηνου για το Piaggio Group έχουν ως εξής:

  • Ενοποιημένες καθαρές πωλήσεις 1.204,4 εκατομμύρια ευρώ (1.357,2 εκατομμύρια ευρώ στις 30.09.2024). 
  • Βιομηχανικό μικτό περιθώριο 366,6 εκατομμύρια ευρώ (402,4 εκατομμύρια ευρώ στις 30.09.2024) - Απόδοση 4% επί των καθαρών πωλήσεων (29,7% στις 30.09.2024) 
  • Κέρδη προ Τόκων, Φόρων και Αποσβέσεων (ΚΠΤΦΑ ή EBITDA) 201 εκατομμύρια ευρώ (234,3 εκατομμύρια ευρώ στις 30.09.2024) 
  • Περιθώριο EBITDA 16,7 % (17,3% στις 30.09.2024)
  • EBIT 85,2 εκατομμύρια ευρώ (129,4 εκατομμύρια ευρώ στις 30.09.2024).
  • Περιθώριο EBIT 7,1% (9,5% στις 30.09.2024) 
  • Κέρδη προ φόρων 48 εκατ. ευρώ (90,8 εκατ. ευρώ στις 30.09.2024) 
  • Καθαρά κέρδη 31,7 εκατομμύρια ευρώ (62,2 εκατομμύρια ευρώ στις 30.09.2024)
  • NFP -528,2 εκατομμύρια ευρώ (-534 εκατομμύρια ευρώ στις 31.12.2024)
  • 346.500 οχήματα πωλήθηκαν παγκοσμίως (380.000 στις 30.09.2024) 
  • Επενδυτικές δαπάνες 102,5 εκατομμύρια ευρώ (117,4 εκατομμύρια ευρώ στις 30.09.2024)

Ας δούμε λίγο τι έγινε στον τομέα δικύκλων

Το πρώτο 9μηνο του 2025, ο Όμιλος πούλησε 263.100 δίκυκλα σε όλο τον κόσμο (290.300 κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2024, -9,4%), πραγματοποιώντας καθαρές πωλήσεις ύψους 951,9 εκατομμυρίων ευρώ (1.060,6 εκατομμύρια ευρώ στις 30 Σεπτεμβρίου 2024, -10,2%).

Το ποσό αυτό περιλαμβάνει ανταλλακτικά και αξεσουάρ, των οποίων ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 116,9 εκατομμύρια ευρώ (119,9 εκατομμύρια ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, -2,5%).

Για άλλη μια φορά, τα στοιχεία επηρεάστηκαν αρνητικά από τη συρρίκνωση της ζήτησης στην ευρωπαϊκή αγορά μετά την εισαγωγή του νέου κανονισμού EURO 5+, ο οποίος οδήγησε σε σημαντικές προ-ταξινομήσεις οχημάτων το τέταρτο τρίμηνο του 2024, οι οποίες απορροφήθηκαν κατά τη διάρκεια του 2025.

Στην Ευρώπη, ο Όμιλος Piaggio κατέκτησε συνολικό μερίδιο αγοράς 10,3% και επιβεβαίωσε τη θέση του ως ηγετικός παίκτης στην αγορά του τμήματος σκούτερ, με μερίδιο 17,9%.

Στην αγορά σκούτερ της Βόρειας Αμερικής, το μερίδιο αγοράς ήταν 33,9%. Στη Βόρεια Αμερική, ο Όμιλος συνέχισε επίσης να εδραιώνει την παρουσία του στην αγορά μοτοσικλετών με τις μάρκες Aprilia και Moto Guzzi. 

Στον τομέα των σκούτερ, τα μοντέλα Piaggio Liberty και Medley με ψηλούς τροχούς, τα οποία ανανεώθηκαν πλήρως το 2025, σημείωσαν ισχυρές επιδόσεις -χωρίς η Piaggio να μας δίνει νούμερα πωλήσεων, ή να προχωρήσει σε σύγκριση με τα νούμερα των Beverly.

Στον τομέα των μοτοσυκλετών, η Aprilia σημείωσε αύξηση των πωλήσεων και των εσόδων, χάρη κυρίως στους κινητήρες 660 (RS και Tuareg) και 457 (RS και το νέο Tuono, που έκανε το ντεμπούτο του στην αγορά στις αρχές του έτους), καθώς και στους κινητήρες 125cc. Στη Moto Guzzi, το V7 σημείωσε καλές επιδόσεις (χωρίς πάλι κάποια χειροπιαστά νούμερα), ενώ οι πωλήσεις του V100 Mandello αυξήθηκαν.