Ζητάδες Ρομπότ!

Μοτοσυκλέτες αστυνομικά-ρομπότ θα μας κυνηγούν στους δρόμους
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

11/1/2017

Μετά τους δορυφόρους και τις κάμερες, τώρα θα έχουμε και αυτόνομα drone, που όχι μόνο θα μας παρακολουθούν, αλλά θα κάνουν και καταδιώξεις στους δρόμους. Οι πρώτοι που θα χάσουν την δουλειά τους θα είναι οι Ζητάδες, αφού ο σχεδιαστής Charles Bombardier παρουσίασε τα σχέδιά του για μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα εξοπλισμένη με όλα τα ηλεκτρονικά μέσα που θα της επιτρέπουν να ελέγχει και να καταδιώκει αν χρειαστεί, τα οχήματα στους δρόμους.

Το τυρί στην φάκα είναι ότι με αυτό τον τρόπο θα έχουμε 24 ώρες την ημέρα αστυνομική φύλαξη και εποπτεία των δρόμων και ότι δεν θα κινδυνεύουν οι ζωές των αστυνομικών σε περίπτωση συμπλοκής με επικίνδυνους εγκληματίες. Το πρόβλημα είναι ότι τα ρομπότ και η εξ αποστάσεως αστυνόμευση λειτουργεί πάντα διαλέγοντας ανάμεσα σε άσπρο ή μαύρο, σωστό ή λάθος και δεν έχει την δυνατότητα να διακρίνει τις γκρι αποχρώσεις μιας ενέργειας. Με άλλα λόγια, είναι δύσκολο να διακρίνει αν ο οδηγός ενός οχήματος έκανε μια “παρανομία” από απλή αφηρημάδα ή από πρόθεση.

Όπως κι αν έχει, καλό είναι να προσέχετε ποιους ψηφίζετε από εδώ και πέρα, διότι τα αστυνομικά drone δεν πρόκειται να τα αποφύγουμε και οι πολιτικοί θα είναι αυτοί που θα τα έχουν στα χέρια τους. Όσο πιο ακραίοι και φανατικοί είναι οι πολιτικοί που ψηφίζεις, τόσο πιο ακραία και φανατικά θα σε επιτηρούν τα drones… τόσο απλά!  

Μοτοσυκλετιστική συγκέντρωση στο Λονδίνο για το βρετανικό ζευγάρι που βρίσκεται φυλακισμένο στο Ιράν

Ως μέτρο άσκησης πίεσης στη βρετανική κυβέρνηση
foreman
Από τον

Παύλο Καρατζά

7/5/2026

Μοτοσυκλετιστές καλούνται σε συγκέντρωση σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους κρατούμενους Βρετανούς υπηκόους Lindsay και Craig Foreman, οι οποίοι εκτίουν επί του παρόντος ποινή δέκα ετών σε μία από τις πιο διαβόητες φυλακές του Ιράν με την κατηγορία της κατασκοπείας. 

Σας είχαμε ενημερώσει για το ζευγάρι από το Sussex που συνελήφθη τον Ιανουάριο του 2025, ενώ διέσχιζαν το Ιράν στο πλαίσιο του παγκόσμιου ταξιδιού τους και κατηγορήθηκαν για κατασκοπεία με ποινή φυλάκισης δέκα ετών. Το ζευγάρι μάλιστα βρίσκεται στη φυλακή Εβίν της Τεχεράνης, που έχει καταδικαστεί επανειλημμένα για συστηματικές παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων.

foreman

Για τον λόγο αυτόν μοτοσυκλετιστές καλούνται να συγκεντρωθούν στο Λονδίνο, σε ένδειξη αλληλεγγύης προς το ζευγάρι. Η δράση έχει προγραμματιστεί για τις 20 Μαΐου, σηματοδοτώντας τα 500 ημέρες κράτησης στη χώρα. Οι διοργανωτές θα παραδώσουν στην κυβέρνηση και τις 67.000 υπογραφές που έχουν μαζευτεί (μέχρι στιγμής) και ζητούν την ανάληψη πιο δυναμικών ενεργειών για την απελευθέρωση του ζευγαριού.

Ο Craig Foreman μίλησε στο MCN μέσω τηλεφώνου και δήλωσε: “Ο Joe (γιος του ζευγαριού) και εγώ σκεφτήκαμε την ιδέα να ενώσουμε την κοινότητα των μοτοσυκλετιστών. Θέλουμε [η κυβέρνηση] να συνειδητοποιήσει ότι είμαστε ακόμα εδώ. Ζούμε αυτή τη ζωή, φυλακισμένοι για κάτι που δεν έχουμε κάνει. Υπάρχουν φίλοι και συγγενείς που μας στηρίζουν και η κυβέρνηση ξέρει ότι είμαστε αθώοι, αλλά έχω την αίσθηση ότι επιλέγουν να μην αναλάβουν δράση. Πιστεύω ότι μπορούν να κάνουν κάτι. Δεν πρόκειται μόνο για μένα και τη Lindsay. Μόνο στο κτίριό μου υπάρχουν 150 άτομα, συμπεριλαμβανομένων 18 ανθρώπων διαφορετικών εθνικοτήτων που βρίσκονται στην ίδια θέση με εμάς. Υπάρχει μια πολύ ευρύτερη εικόνα εδώ."

Η οικογένεια ελπίζει να δει 100 ή περισσότερες μοτοσυκλέτες να συμμετέχουν εκείνη την ημέρα και οι αναβάτες μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ. Η συγκέντρωση θα γίνει στο φημισμένο Ace Cafe του Λονδίνου, θα περάσει από την Ιρανική Πρεσβεία, στη συνέχεια από το Hyde Park Corner και θα καταλήξει στο Westminster πριν από τη συνάντηση με την κυβέρνηση.

Η εκστρατεία διοργανώνει επίσης μια καμπάνια συγκέντρωσης χρημάτων για την κάλυψη των τρεχουσών δαπανών και μέχρι στιγμής έχουν συγκεντρωθεί 14.700 λίρες.

 

Ετικέτες