Beta - Νέα ομάδα MXGP 2023

Τρίτος χρόνος εξέλιξης του RX 450, ακόμα το περιμένουμε στην παραγωγή
Beta MXGP 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/12/2022

Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, η Beta Motor αλλάζει συνεργάτη, παρουσιάζοντας τη νέα της αγωνιστική της ομάδα για το MXGP, ενώ εμείς ακόμα περιμένουμε να δούμε την RX 450 να περνά στην παραγωγή.

Η νέα ομάδα ονομάζεται Beta MRT Racing Team, και είναι 100% ιταλική από το Viterbo -βόρεια της Ρώμης-, με δεκαετή αγωνιστική εμπειρία. Manager της είναι ο Elio Marchetti ο οποίος ήταν από τους πρώτους χορηγούς στην καριέρα του Lupino καθώς ο Ιταλός αναβάτης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην ίδια πόλη.

Όσον αφορά στους αναβάτες, δίπλα στον έμπειρο Alessandro Lupino θα αγωνίζεται ο Βρετανός Ben Watson, ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα του χώρου, που για ελάχιστους βαθμούς δεν μπήκε στη δεκάδα της τελικής βαθμολογίας του MXGP 2022 -στη δεύτερη μόλις ολόκληρη σεζόν του στη μεγάλη κατηγορία.

Η Beta είναι γνωστή για τα Enduro και τα Trial μοντέλα της, ενώ το 2021 ξεκίνησε την εξέλιξη της RX 450 κατευθείαν “στα βαθιά”, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, μια μοτοσυκλέτα που ελπίζουμε να τη δούμε σύντομα στην παραγωγή. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα τη δούμε στην EICMA 2023, ως μοντέλο 2024.

Για την ώρα, στην ΜΧ γκάμα της, η Beta παρουσίασε αρχικά στις Η.Π.Α. το 2021 την 300 RX, που βασίζεται στο enduro μοντέλο της εταιρείας, μοτοσυκλέτα που αναμένουμε και στην Ελλάδα, πιθανώς τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2023!

Ετικέτες

Jorge Prado - Σκέφτεται να μετακομίσει στο ΑΜΑ Supercross και στην... Kawasaki το 2025!

Πολύ πιθανόν να δούμε σύντομα τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του MXGP να μετακομίζει στην άλλη πλευρά του ατλαντικού
motomag Ο Jorge Prado σκέφτεται να μετακομίσει στα ΑΜΑ Supercross και την Kawasaki το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

14/3/2024

Ο Jorge Prado Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην μεγάλη κατηγορία MXGP και πρωτοπόρος της φετινής βαθμολογίας του MXGP ενδεχομένως να μετακομίσει τη νέα αγωνιστική χρονιά στην Αμερική για να αγωνιστεί όχι με κάποια μοτοσυκλέτα του Pierer Group, αλλά με τα χρώματα της Kawasaki στον θεσμό AMA Supercross!

Την είδηση αυτή έκανε γνωστή ο David Vuillemin, Παγκόσμιος Πρωταθλητής του Supercross το 1999 μέσω του PulpMX Show, με τον Γάλλο να αναφέρει πως ο Prado έχει ήδη υπογράψει τριετές συμβόλαιο με την Kawasaki!

Η αλήθεια είναι πως ο Jorge Prado στο τέλος της περσινής σεζόν είχε ανακοινώσει πως θα βρεθεί στην Αμερική για να λάβει μέρος στους τρεις πρώτους αγώνες του AMA Supercross με σκοπό να δοκιμάσει τις δυνάμεις τους στον συγκεκριμένο θεσμό.

Ο Jorge Prado σκέφτεται να μετακομίσει στα ΑΜΑ Supercross και την Kawasaki το 2025

Ο Prado με τις ευλογίες της GASGAS έλαβε τελικά μέρος σε τέσσερις αγώνες του AMA Supercross με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του MXGP να επιστρέφει στη συνέχεια στο MXGP και να κερδίζει μάλιστα τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που έλαβε χώρα στην Αργεντινή πριν λίγες ημέρες.

Αν τελικά ο Jorge Prado μετακομίσει στην Αμερική και υπογράψει για λογαριασμό της Kawasaki θα είναι ένα μεγάλο πλήγμα για την αγωνιστική ομάδα της GASGAS καθώς η τελευταία θα πρέπει να βρει έναν νέο άξιο αντικαταστάτη για να αναπληρώσει το κενό του εξαιρετικά ταλαντούχου Prado που έχει προοπτικές για τίτλους στις κορυφαίες ΜΧ διοργανώσεις του κόσμου.

Ο Jorge Prado σκέφτεται να μετακομίσει στα ΑΜΑ Supercross και την Kawasaki το 2025

 

Ετικέτες