Ελληνικό MX 2021 Σπερχειάδα: Δυνατό θέαμα σε απαιτητικό αγώνα!

Ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/5/2021

Χάρισαν θέαμα οι πολλοί αγωνιζόμενοι σήμερα, κατά τον δεύτερο αγώνα στην Σπερχειάδα σε ένα απαιτητικό τερέν που χρειαζόταν δυνάμεις για να ανταπεξέλθουν. Το θέαμα το προσέφεραν σε συνοδούς αλλά και σε παρευρισκόμενους που βρήκαν τον τρόπο να φτάσουν στην πίστα. Οι διοργανωτές έκαναν το καθήκον τους, προσπάθησαν να επιβάλλουν την τάξη σε συνοδούς χωρίς να αποφεύγονται πάντα οι εντάσεις αλλά όλα αυτά εκτός πίστας. Αγωνιστικά το κύριο θέμα των συμμετεχόντων ήταν τα αυλάκια που είχαν δημιουργηθεί εν μέρει από την χθεσινή βροχή, δυσκολεύοντάς τους αρκετά.

Ευτυχώς η MX1 πήρε τελευταία εκκίνηση, γιατί διαφορετικά θα είχαν δυσκολευτεί ακόμη περισσότερο οι μικρότερες κατηγορίες. Οι πτώσεις δεν έλειψαν ευτυχώς δίχως πολλούς τραυματισμούς με εξαίρεση μία άτυχη στιγμή στην MX2 όπου ο Φωτόπουλος που εκείνη την στιγμή οδηγούσε τον αγώνα με τον Σάγμαλη να καραδοκεί, κατέληξε τραυματισμένος στον ώμο και εγκατέλειψε.

Στην MX1 μεγάλη και άξια νίκη πήρε ο Παπίλας με Honda CRF450, ακολουθούμενος από Γεωργαντά με Husqvarna FC450 και Τουρατζίδη με YZF450. Στον πρώτο του αγώνα Motocross με την Enduro του μοτοσυκλέτα συμμετείχε στην κατηγορία και ο δημοσιογράφος του ΜΟΤΟ και πολυπρωταθλητής Enduro Κίμων Καράμπελας τερματίζοντας στην 9η θέση και περιγράφοντας ως ιδιαίτερα απαιτητική την συγκεκριμένη ημέρα.

Στην OPEN ο Τομαρας για άλλη μία φορά έκανε μία εντυπωσιακή παρουσία με διπλή νίκη και στα δύο σκέλη.

Ο Καρασακαλίδης κέρδισε στην SENIOR επίσης με νίκη και στα δύο σκέλη, όπως αντίστοιχα και οι αδερφές Λάμπρου, Ιωάννα και Αμαλία με YZF250 και YZ125.

Διπλή νίκη είχε και ο Φωτόπουλος στην ΜΧ50 με τον Χατζάκη να κερδίζει το πρώτο σκέλος στην ΜΧ65 και με δεύτερη θέση στο επόμενο σκέλος να κερδίζει τον δεύτερο αγώνα ενώ στην ΜΧ85 δύο νίκες είχε και ο Μερκούρης.

 

Ακολουθούν αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα:

Monster Energy Yamaha Factory Team: Αναδιάρθρωση ομάδας με νέο αρχηγό και αναβάτες για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross του 2024

Η ομάδα θα εδρεύει στο Γκενκ του Βελγίου, υπό την ηγεσία του Hans Corvers και θα έχει συνολικά έξι αναβάτες, τρεις στην MXGP και τρεις στην MX2
motomag Monster Energy Yamaha Factory Team: Αναδιάρθρωση της ομάδας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

5/10/2023

Η Monster Energy Yamaha Factory Team προχωρά σε αναδιάρθρωση της ομάδας της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross και στις δύο κατηγορίες -MXGP και MX2- με τις αλλαγές να αφορούν τόσο την ηγεσία της ομάδας όσο και τους αναβάτες που θα αγωνίζονται από την επόμενη χρονιά.

Αρχικά από την νέα χρονιά η Monster Energy Yamaha Factory MXGP Team θα εδρεύει στο Γκενκ του Βελγίου και θα διοικείται από τον Hans Corvers ο οποίος διανύει την 28η χρονιά στην ομάδα της Yamaha με τον Louis Vosters να αποχωρεί από το τιμόνι της ηγεσίας. Η ομάδα θα αγωνίζεται και στις δύο κατηγορίες και θα έχει συνολικά έξι αναβάτες, τρεις στην κατηγορία MXGP και τρεις στην κατηγορία MX2. Στην μεγάλη κατηγορία της MXGP ο Maxime Renaux θα είναι και φέτος ο ηγέτης, με τον Calvin Vlaanderen να είναι ο δεύτερος οδηγός, με τον Jago Geerts να ανεβαίνει στην κορυφαία κατηγορία προερχόμενος από την MX2, ολοκληρώνοντας την σύνθεση της Monster Energy Yamaha Factory MXGP Team για το 2024.

Yamaha MXGP

Όσον αφορά την MX2 εδώ έγιναν περισσότερες αλλαγές, η ομάδα της Hutten Metaal Yamaha η οποία αγωνιζόταν στην κατηγορία EMX250 “προάγεται” στην ΜΧ2 και από το 2024 θα ενσωματωθεί στην Monster Energy Yamaha Factory MX2 Team. Οι αναβάτες της ομάδας θα είναι οι Thibault Benistant και Rick Elzinga, με τον φετινό πρωταθλητή της EMX250 Andrea Bonacorsi να ανεβαίνει κατηγορία εξαργυρώνοντας τα πολύ καλά αποτελέσματα που πέτυχε κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς στην EMX250.

Ετικέτες