Ελληνικό MX 2021 Σπερχειάδα: Δυνατό θέαμα σε απαιτητικό αγώνα!

Ολοκληρώθηκε ο δεύτερος αγώνας του πανελλήνιου πρωταθλήματος
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/5/2021

Χάρισαν θέαμα οι πολλοί αγωνιζόμενοι σήμερα, κατά τον δεύτερο αγώνα στην Σπερχειάδα σε ένα απαιτητικό τερέν που χρειαζόταν δυνάμεις για να ανταπεξέλθουν. Το θέαμα το προσέφεραν σε συνοδούς αλλά και σε παρευρισκόμενους που βρήκαν τον τρόπο να φτάσουν στην πίστα. Οι διοργανωτές έκαναν το καθήκον τους, προσπάθησαν να επιβάλλουν την τάξη σε συνοδούς χωρίς να αποφεύγονται πάντα οι εντάσεις αλλά όλα αυτά εκτός πίστας. Αγωνιστικά το κύριο θέμα των συμμετεχόντων ήταν τα αυλάκια που είχαν δημιουργηθεί εν μέρει από την χθεσινή βροχή, δυσκολεύοντάς τους αρκετά.

Ευτυχώς η MX1 πήρε τελευταία εκκίνηση, γιατί διαφορετικά θα είχαν δυσκολευτεί ακόμη περισσότερο οι μικρότερες κατηγορίες. Οι πτώσεις δεν έλειψαν ευτυχώς δίχως πολλούς τραυματισμούς με εξαίρεση μία άτυχη στιγμή στην MX2 όπου ο Φωτόπουλος που εκείνη την στιγμή οδηγούσε τον αγώνα με τον Σάγμαλη να καραδοκεί, κατέληξε τραυματισμένος στον ώμο και εγκατέλειψε.

Στην MX1 μεγάλη και άξια νίκη πήρε ο Παπίλας με Honda CRF450, ακολουθούμενος από Γεωργαντά με Husqvarna FC450 και Τουρατζίδη με YZF450. Στον πρώτο του αγώνα Motocross με την Enduro του μοτοσυκλέτα συμμετείχε στην κατηγορία και ο δημοσιογράφος του ΜΟΤΟ και πολυπρωταθλητής Enduro Κίμων Καράμπελας τερματίζοντας στην 9η θέση και περιγράφοντας ως ιδιαίτερα απαιτητική την συγκεκριμένη ημέρα.

Στην OPEN ο Τομαρας για άλλη μία φορά έκανε μία εντυπωσιακή παρουσία με διπλή νίκη και στα δύο σκέλη.

Ο Καρασακαλίδης κέρδισε στην SENIOR επίσης με νίκη και στα δύο σκέλη, όπως αντίστοιχα και οι αδερφές Λάμπρου, Ιωάννα και Αμαλία με YZF250 και YZ125.

Διπλή νίκη είχε και ο Φωτόπουλος στην ΜΧ50 με τον Χατζάκη να κερδίζει το πρώτο σκέλος στην ΜΧ65 και με δεύτερη θέση στο επόμενο σκέλος να κερδίζει τον δεύτερο αγώνα ενώ στην ΜΧ85 δύο νίκες είχε και ο Μερκούρης.

 

Ακολουθούν αναλυτικά τα αποτελέσματα του αγώνα:

MXGP: H TM Racing επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross

Στη μεγάλη κατηγορία με το ΜΧ 450 Fi 4Τ και αναβάτη τον... Max Nagl
motomag MXGP: H TM Racing επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

29/9/2023

Η ΤΜ Racing έκανε την τελευταία της εμφάνιση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross το 2015 στη μεγάλη κατηγορία MXGP με αναβάτη τον Davide Guarneri, ενώ στη συνέχεια αποφάσισε να ασχοληθεί με τη στήριξη ιδιωτών αναβατών κυρίως στην κατηγορία ΜΧ2 και EMX250. Τώρα, η ιταλική εταιρεία βλέποντας πως το MXGP αποκτά συνεχώς δημοσιότητα και κύρος, αποφάσισε να επιστρέψει στο παγκόσμιο χωμάτινο αγωνιστικό στερέωμα, αρχής γενομένης από το 2024.

Η ΤΜ Racing η οποία εδρεύει στο Pesaro της Ιταλίας, για την επιστροφή της στο MXGP το 2024 επιστρατεύει τον Max Nagl, με τον Γερμανό να επιστρέφει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross μετά την τελευταία του εμφάνιση στον αγώνα της Γερμανίας το 2019. Σημειώστε πως η TM Racing δεν θα κατασκευάσει κάποια νέα μοτοσυκλέτα για το 2024, καθώς στην επιστροφή του ο Nagl θα χρησιμοποιήσει το MX 450 Fi 4T το οποίο βγήκε στην παραγωγή το... 2015, ωστόσο αυτό θα έχει αλλαγές στον κινητήρα, στο πλαίσιο και στις αναρτήσεις. Ο στόχος σύμφωνα με την ιταλική εταιρεία είναι αρχικά ο Nagl να μπορέσει να είναι ανταγωνιστικός καθώς έχει μακρά αποχή από το MXGP, και στη συνέχεια η μοτοσυκλέτα της MX 450 Fi 4T να εξελιχθεί όσο το δυνατόν περισσότερο από τον Γερμανό.

Ο Marco Ricciardi Team Manager της TM Racing ανέφερε: "Η ένταξη του Max Nagl στην ομάδα μας είναι μεγάλη τιμή. Έχω την καλύτερη άποψη για τον Max, για τον επαγγελματισμό και την ειλικρίνεια που επιδεικνύει εδώ και τόσα χρόνια στα paddock. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύω ότι είναι ο κατάλληλος αναβάτης για την επιστροφή μας στην κορυφαία κατηγορία. Για να σας πω την αλήθεια, είμαι πολύ περήφανος που είμαι μέρος αυτού του project. H TM Racing αποφάσισε να δουλέψει προς τα πάνω και να επιστρέψει στο MXGP! Τώρα πρέπει να δουλέψουμε σκληρά για να παρέχουμε στον Max την καλύτερη μοτοσυκλέτα που είχε ποτέ”.

MXGP
Ετικέτες