Fantic Motor Hellas - Εξαιρετικά αποτελέσματα στον 1ο αγώνα ΠΠΜΧ

Ο Παναγιώτης Κουζής κέρδισε και στα 2 σκέλη τα τετράχρονα 450 με τη δίχρονη μοτοσυκλέτα του
Fantic Motor Hellas
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/3/2023

Ο πρώτος αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Motocross 2023 ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Σαββατοκύριακο 18 & 19 Μαρτίου 2023, στην πίστα Corfu MX Park της Κέρκυρας, κάτω από τον ανοιξιάτικο ήλιο του Μαρτίου, υπό την αιγίδα του σωματείου Α.Λ.Μ.ΚΕ., με εξαιρετικά αποτελέσματα για τη Fantic Motor Hellas.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου της Fantic Motor Hellas:

"O Παναγιώτης Κουζής (338) με το Fantic XX250, έγραψε άλλη μια σημαντική σελίδα στην ιστορία του Ελληνικού motocross, πετυχαίνοντας μια ιστορική νίκη στην MX1, αφού κατάφερε να επιβληθεί με δύο πρώτες θέσεις στον πολύ δυνατό ανταγωνισμό των τετράχρονων 450, φέρνοντας έτσι μια δίχρονη μοτοσυκλέτα στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, μετά από πάρα πολλά χρόνια. Μια μικρή πτώση που είχε στο 1ο σκέλος επέτρεψε στον Γιάννη Τουρατζίδη (100) να τον πλησιάσει πολύ, αλλά όχι να τον περάσει. Η συναρπαστική μάχη που ακολούθησε για κάποιους γύρους κράτησε στις μύτες τους πολλούς θεατές του αγώνα, μέχρι να αρχίσει ο οδηγός της Fantic να απομακρύνεται και πάλι, αφού αντιστάθηκε με επιτυχία στην επίθεση του Τουρατζίδη.

Ο Δημήτρης Βαγγελάκος (211), έκανε μια εξαιρετική εμφάνιση στην ΜΧ2 με το XXF250 κατακτώντας την 4η θέση αφού τερμάτισε στην 7η και 2η θέση αντίστοιχα στα δύο σκέλη, παρότι σε φάση ανάρρωσης από κορονοϊό που πέρασε μερικές ημέρες πριν τον αγώνα,.

Πολύ καλή ταχύτητα έδειξε και ο Ηλίας Καραγιάννης (74) που πέτυχε την 9η θέση στην ΜΧ2 αγνοώντας τις έντονες ενοχλήσεις από στομαχική διαταραχή που τον ταλαιπώρησε το Σαββατοκύριακο.

Επίσης εξαιρετική εμφάνιση στην MX OPEN έκανε ο Χρήστος Κοτούλας (5), ανεβαίνοντας στο 3ο σκαλί του βάθρου της κατηγορίας, μετά από τον πολύ καλό ρυθμό που είχε και στα δύο σκέλη, πάνω στο XX450F.

Το νεότερο μέλος της ομάδας, Παναγιώτης Κεραμιδάς (777), έδειξε τα δόντια του στην πολύ ανταγωνιστική κατηγορία ΜΧ125, παρουσιάζοντας μεγάλη βελτίωση και κερδίζοντας πολύτιμους βαθμούς, με σταθερότητα και επιμονή από την εκκίνηση μέχρι τη καρό σημαία των δυο σκελών του αγώνα.

Ο άλλος αθλητής της Fantic Motor Hellas στην ΜΧ125, Λευτέρης Παπαδάκης (177) δεν έλαβε μέρος στον 1ο αγώνα, αναρρώνοντας από πρόσφατο τραυματισμό στον καρπό κατά την διάρκεια προπόνησης. Δήλωσε όμως έτοιμος για τον επόμενο αγώνα, καθώς και για τη συμμετοχή του στον Ιταλικό αγώνα του Πανευρωπαϊκού πρωταθλήματος ΜΧ125 στο Trentinο.

Καλή εμφάνιση στο 1ο σκέλος έκανε ο Δημήτρης Μπαξεβάνης (131) παρ’ όλους τους αφόρητους πόνους στο γόνατο από παλαιότερους τραυματισμούς που δεν του επέτρεψαν να συμμετέχει στο 2ο σκέλος του αγώνα.

Ο 1ος αγώνας του πρωταθλήματος MX Ελλάδος 2023, ανήκει πια στην ιστορία και η ομάδα της Fantic Motor Hellas επικεντρώνεται και δουλεύει για τον επόμενο αγώνα στην Καβάλα που θα μετρήσει και ως αγώνας του Βαλκανικού πρωταθλήματος."

Ετικέτες

Motocross - Συνέντευξη του γενικού διευθυντή της Kawasaki Racing Team MXGP Kimi Raikonen

O Iceman εκτός από τα όσα αφορούν την KRT MXGP, παραδέχθηκε πως οδηγούσε κρυφά motocross χωρίς να το γνωρίζουν οι ομάδες με τις οποίες αγωνιζόταν στη F1
Kimi Raikonen
Από το

motomag

24/8/2023

Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Kimi Raikonen ο οποίος έχει αναλάβει από το 2022 χρέη γενικού διευθυντή στην KRT στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, παραχώρησε συνέντευξη στην οποία αποκαλύπτει σημαντικά γεγονότα για την ομάδα της KRT MXGP καθώς και πράγματα που έκανε με μοτοσυκλέτα ενώ ήταν ακόμη εν ενεργεία πιλότος της F1.

Ο Φινλανδός πρωταθλητής της Formula 1 δεν βρέθηκε στον χώρο των δύο τροχών και ειδικότερα στον χώρο του motocross ξαφνικά καθώς πολύ πριν αναλάβει τον ρόλο του γενικού διευθυντή στην KRT MXGP -2022- είχε ιδρύσει τη δική του ομάδα MX, την IceOne Racing, η οποία συμμετείχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ως εργοστασιακή “εκπρόσωπος” της Husqvarna. O Iceman o οποίος κατά καιρούς μας έχει χαρίσει μοναδικές στιγμές τόσο εντός όσο και εκτός πίστας μίλησε για πολλά στον ηλεκτρονικό της Kawasaki.

Kimi Raikonen

Kimi, έτρεχες κι εσύ motocross πώς ξεκίνησε για σένα;

“Ως παιδί, ξεκίνησα με τον ίδιο τρόπο που έκαναν πολλά παιδιά τότε, με ένα scooter Italjet. Ήταν ένα αυτόματο 50 κ. εκ. που μου έμαθε την ισορροπία, τη συμπεριφορά της μηχανής και τον έλεγχο του γκαζιού. Υποθέτω ότι από εκεί προήλθε η αγάπη μου για το off-road και το MX. Δεν αγωνίστηκα τόσο πολύ σε δύο τροχούς ως νεαρός, αλλά αργότερα έκανα μερικούς αγώνες με μια KX250. Πάντα μου άρεσε η πρόκληση που σου δίνει η οδήγηση ΜΧ και το πόσο καταπονείσαι σωματικά. Είναι τόσο σπουδαίο συναίσθημα και μετά την οδήγηση νιώθεις πάντα ότι έχεις πραγματικά προκαλέσει τον εαυτό σου με πραγματικά θετικό τρόπο.”

Σας επιτρεπόταν να αγωνίζεστε με motocross ως οδηγός της Formula 1;

“Μερικές φορές πήγαινα για οδήγηση σε μικρούς αγώνες συλλόγων, αλλά ήταν μόνο για διασκέδαση και έχω μια μικρή πίστα στο σπίτι εδώ με τα παιδιά. Δεν έτρεχα σε υψηλό επίπεδο και ένιωθα ότι ήταν μέρος του προγράμματος της γυμναστικής μου. Δεν ξέρω τι σκέφτηκε κάποια από τις ομάδες μου γι' αυτό, καθώς δεν τους το ανέφερα ποτέ.”

Πώς αρχίσατε να χτίζετε την ομάδα;

“Στην αρχή, φυσικά, με εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους, αλλά δεν ήταν όπως ήθελα, ήταν πολύ ακατάστατο. Στη συνέχεια μίλησα με τον Antti Pyrhönen -αγωνιστικός διευθυντής της KRT MXGP και πρώην αναβάτης της IceOne Racing-, αργότερα όταν έμαθα ότι σταματάει, τον κάλεσα ξανά για να έρθει να διευθύνει την ομάδα. Τώρα η κατεύθυνση είναι πολύ καλή. Πάντα θέλαμε να επιστρέψουμε στην Kawasaki τώρα είναι η δεύτερη χρονιά μαζί και έχουμε μια εξαιρετική σχέση με τους Ιάπωνες και όλη την ομάδα της. Η Kawasaki πιέζει πολύ και είναι υπέροχο να είμαστε μέρος της ομάδας και του ομίλου, βοηθώντας τους να εξελίξουν τη μοτοσυκλέτα.”

Kimi Raikonen

Θα πρέπει να είστε ευχαριστημένοι με την πρόσφατη επιτυχία, πέντε νίκες στη σειρά.

“Φυσικά είναι ωραίο να κερδίζεις και δουλεύουμε γι' αυτό εδώ και πολλά χρόνια. Μερικές φορές τα αποτελέσματα έρχονται, μερικές φορές όχι, και οι τραυματισμοί είναι μέρος της όλης δουλειάς. Θέλουμε πάντα να κερδίζουμε, αλλά είναι μικρή η διαφορά μεταξύ της πέμπτης θέσης και της νίκης. Είναι ωραίο να κερδίζουμε και το παίρνουμε όταν έρχεται, αλλά ξέρουμε πόσο εύκολο είναι να γίνει το αντίθετο. Πέρυσι ήταν δύσκολη χρονιά με τον Romain Fevbre τραυματία και φυσικά ήταν και η πρώτη χρονιά για εμάς με την Kawasaki. Ο Romain οδηγούσε καλά και τώρα κερδίζει, και ο Mitch Evans γίνεται όλο και πιο δυνατός, οπότε ελπίζουμε να έχουμε δύο μοτοσυκλέτες στις πρώτες θέσεις σύντομα.”

Είστε ικανοποιημένοι με την εξέλιξη;

“Ναι, ήταν κάποια πολυάσχολα χρόνια για εμάς, πρώτα αλλάζοντας τον κατασκευαστή και στη συνέχεια αναλαμβάνοντας τη νέα μοτοσυκλέτα. Φέτος ήταν σχεδόν σαν να ξεκινούσαμε πάλι από το μηδέν με τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ήμασταν προετοιμασμένοι και τώρα έχουμε τα πάντα όπως τα θέλουμε. Πάντα υπάρχουν πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο, αλλά πρέπει να είναι μια διαδικασία που να έχει νόημα. Μπορείς να κάνεις πράγματα πολύ γρήγορα, αλλά πρέπει να δουλεύουν καλά, πρέπει να είναι 100% αυτό που θέλεις. Και η δουλειά δεν τελειώνει ποτέ για να κάνεις τους αναβάτες ακόμα πιο ικανοποιημένους.”

Kimi Raikonen

Οδηγήσατε τη νέα KX450;

“Έχουμε ένα νέο μωρό στην οικογένεια μας φέτος, οπότε ήμουν απασχολημένος με την οικογένεια μου και δεν είχα ακόμα την ευκαιρία να οδηγήσω τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ελπίζω να βρω χρόνο να την οδηγήσω αυτό το χειμώνα. Στην πραγματικότητα έχω μια KX250 και μια KX450, για να είμαι ειλικρινής έμεινα έκπληκτος με το πόσο ευκολοδήγητες είναι. Σίγουρα, η οδήγησή μου έχει περάσει στο επόμενο επίπεδο με τις μοτοσυκλέτες Kawasaki που έχω.”

Σας αρέσει το 450 ή προτιμάτε το 250 για καθημερινή οδήγηση;

“Δεν προπονούμαι ούτε οδηγώ καθημερινά, οπότε προτιμώ τo 250 στην πίστα μου στη Φινλανδία. Ίσως το 450 για μένα να ταιριάζει καλύτερα σε μια μεγαλύτερη πίστα και αν είχα περισσότερο χρόνο για οδήγηση. Είναι μια σοβαρή μοτοσυκλέτα και πρέπει να την προσεγγίσεις με σοβαρό τρόπο.”

Kimi Raikonen

 

Ετικέτες