FIM World Supercross 2023 - Aλλαγή ιδιοκτησίας της SX Global

Ακυρώνονται οι αγώνες σε Σιγκαπούρη, Γερμανία και Καναδά, κανονικά οι αγώνες σε Αμπού Ντάμπι και Αυστραλία
WSX
Από το

motomag

12/9/2023

Η SX Global η οποία είναι η διοργανώτρια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross της FIM (WSX), ανακοίνωσε πριν μερικές ημέρες πως περνά σε νέα επενδυτικά χέρια, με τους Kyril Louis-Dreyfus, Juan Sartori και Adam Bailey να βρίσκονται πλέον στο τιμόνι της εταιρείας. Η νέα αλλαγή ιδιοκτησίας είχε ως αποτέλεσμα την αναθεώρηση του αγωνιστικού ημερολογίου με άμεση ισχύ με τους αγώνες σε Σιγκαπούρη, Γερμανία και Καναδά να ακυρώνονται, ενώ θα διεξαχθούν κανονικά οι αγώνες σε Αμπού Ντάμπι και Αυστραλία.

Στα πλαίσια αναβάθμισης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross της FIM (WSX), η νέα διοίκηση της SX Global αποφάσισε πως θα υπάρξουν αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2023 με άμεση ισχύ. Οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από τα ηνία της διοργανώτριας εταιρείας του θεσμού είναι ο Γάλλος Kyril Louis-Dreyfus, ο Ουρουγουανός Juan Sartori καθώς και ο Αυστραλός Adam Bailey. Οι επιχειρηματίες Louis-Dreyfus και Juan Sartori οι οποίοι είναι κάτοχοι μετοχών στην βρετανική ποδοσφαιρική ομάδα της Premier Leugue Sunderland θέλουν να κάνουν το WSX πιο εμπορικό και σε συνεργασία με τον CEO της SX Global Adam Bailey ο οποίος είναι ο τρίτος κρίκος της αλυσίδας του νέου επενδυτικού σχηματισμού ανακοίνωσαν μέσω της SX Global πως αυτές οι αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο έγιναν λόγω προβλημάτων που συνάντησαν στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό, κοινώς στα logistics.

WSX

O Adam Beiley, CEO της SX Global δήλωσε: “Η Σιγκαπούρη, η Γερμανία και ο Καναδάς παραμένουν σημαντικές αγορές για το WSX και σκοπεύουμε να επιστρέψουμε σε κάθε μία από αυτές πολύ σύντομα. Το 2023 επρόκειτο να είναι το πρώτο άνοιγμα του WSX σε αυτές τις αγορές και θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι είμαστε απόλυτα δίκαιοι απέναντι τους. Θέλουμε να διασφαλίσουμε πως κάθε εμπειρία στο WSX θα είναι φανταστική. Μένοντας σε αυτό, η νέα ομάδα ιδιοκτησίας αποφάσισε ότι αυτές οι αναθεωρήσεις του ημερολογίου ήταν απαραίτητες αυτή τη στιγμή. Οι υλικοτεχνικές προκλήσεις που συναντήσαμε ήταν δύσκολο να ξεπεραστούν μέσα σε λίγες εβδομάδες. Ως εκ τούτου, θα επικεντρωθούμε στο να διασφαλίσουμε ότι οι διοργανώσεις WSX του 2023 στο Άμπου Ντάμπι και στη Μελβούρνη θα εκτελεστούν στο καλύτερο δυνατό επίπεδο και να συνεχίσουμε τη σημαντική πρόοδο στην οικοδόμηση του πρωταθλήματος για το 2024 και μετέπειτα”.

O Adam Beily στη συνέχεια ανέφερε: “Τα εισιτήρια για τους αγώνες του WSX Abu Dhabi και Australian Grands Prix παραμένουν σε πώληση και η ζήτηση τους είναι μεγάλη. Όσον αφορά τους οπαδούς οι οποίοι αγόρασαν εισιτήριο για τις εκδηλώσεις οι οποίες ακυρώθηκαν φυσικά θα λάβουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους υποστηρικτές μας για την υπομονή και την αμέριστη υποστήριξή τους σε αυτή τη μεταβατική περίοδο για το WSX.”

WSX

 

Ετικέτες

Supercross 2024, San Francisco - Κόλαση λάσπης με νικητές τους Sexton και Smith [VIDEO]

Η βροχή που έπεφτε αδιαλείπτως ανάγκασε τους οργανωτές να προσαρμόσουν το πρόγραμμα ενώ αρκετοί ήταν αυτοί που δεν ολοκλήρωσαν τον αγώνα
motomag Supercross 2024, San Francisco – Sexton και Smith κερδίζουν τις λασπομαχίες [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

16/1/2024

Ο δεύτερος γύρος του AMA Supercross 2024, που έλαβε χώρα στο San Francisco ήταν από τους δυσκολότερους αγώνες που έχουν διεξαχθεί ποτέ στον θεσμό, καθώς η συνεχή βροχόπτωση έκανε την διαδρομή έναν απέραντο λασπόλακκο. Νικητές σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες ήταν ο Chase Sexton (Red Bull KTM) στην κατηγορία των 450, και ο Jordon Smith (Monster Energy Yamaha) στην κατηγορία 250SX της Δυτικής Ακτής.

Η εκκίνηση στο San Francisco ήταν ο “μισός αγώνας” καθώς όποιος κατάφερνε να βγει μπροστά θα αποκτούσε ξεκάθαρο πλεονέκτημα για τη νίκη. Στην κατηγορία 450, ο Sexton έκανε μία εκπληκτική εκκίνηση και έστριψε πρώτος στην πρώτη στροφή, ωστόσο για να μην κολλήσει στην λάσπη και τις νερολακούβες αναγκάστηκε να ανοιχτεί, με τον Ken Roczen (Suzuki) να “κλέβει” το Holeshot. Η χαρά του Roczen δεν θα κρατούσε για πολύ καθώς ο κινητήρας του θα έσβηνε πριν από ένα άλμα με αποτέλεσμα να τον περάσουν οι Sexton και Eli Tomac (Monster Energy Yamaha). Ο Sexton ο οποίος είχε δημιουργήσει μεγάλη διαφορά από τον Tomac απέφυγε τα λάθη στις λασπωμένες συνθήκες καταφέρνοντας να κατακτήσει την πρώτη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Tomac ολοκλήρωσε τον αγώνα στη δεύτερη θέση, με τον Roczen να καταφέρνει από την 15η θέση να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Δύσκολα τα βρήκε στις λασπωμένες συνθήκες ο μέχρι πρότινος πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος Jett Lawrence (Team Honda HRC), με τον αναβάτη της Honda να τερματίζει εν τέλει στην ένατη θέση, χάνοντας ταυτόχρονα την πρωτοπορία στην βαθμολογία.

Supercross 2024, San Francisco – Sexton και Smith κερδίζουν τις λασπομαχίες [VIDEO]

Στην κατηγορία 250SX της Δυτικής Ακτής, η στρατηγική ήταν ίδια για όλους: “στρίβω πρώτος, μπαίνω μπροστά και οδηγώ την κούρσα, αποφεύγοντας το λασπόλουτρο από τους τροχούς των προπορευόμενων”. Αυτό το έκανε καλύτερα από όλους ο Jordon Smith (Monster Energy Yamaha),ο οποίος κατάφερε να κάνει μία πολύ καλή εκκίνηση οδηγώντας την κούρσα από την αρχή μέχρι το τέλος. Ο Smith με την νίκη του αυτή κατάφερε να βρεθεί και στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, αν και ο θεσμός έχει ακόμη πολύ δρόμο. Μάχες είχαμε για τις δύο εναπομείνασες θέσεις του βάθρου, με τον Max Vohland (Kawasaki), ο οποίος είχε βρεθεί αρχικά στη δεύτερη θέση να τίθεται εκτός αγώνα μετά από μηχανική βλάβη στον συμπλέκτη του. Την ατυχία του Vohland εκμεταλλεύτηκαν οι Phil Nicholetti (Yamaha) και Carson Mumford (MCR Honda), ωστόσο και οι δύο τους έγιναν “έρμαια” στις αγωνιστικές ορέξεις του Levi Kitchen (Kawasaki). O Kitchen κατάφερε από την ένατη θέση να ανέβει στη δεύτερη δείχνοντας πως θα μπορούσε να έχει καταφέρει κάτι καλύτερο αν είχε κάνει μία καλύτερη εκκίνηση. Εξαιρετικό αγώνα έκανε και ο Garett Marchbanks (Yamaha), o οποίος κατάφερε από την έβδομη θέση να βρεθεί στην τρίτη θέση του βάθρου.

Supercross 2024, San Francisco – Sexton και Smith κερδίζουν τις λασπομαχίες [VIDEO]

Ο Chase Sexton (Red Bull KTM), μετά τη νίκη του δήλωσε: "Το να ηγείσαι σε έναν αγώνα με λάσπη, είναι αυτό που θέλεις, επειδή δεν σου κόβουν ρυθμό, όμως φαίνεται ότι διαρκεί για πάντα ο αγώνας. Στους πρώτους δύο γύρους, όταν ήμουν μόνος μου και δεν είχα να κάνω με την κίνηση των ουραγών, είχα καλή ροή και μπορούσα να πάρω τις γραμμές μου. Στη συνέχεια έμπλεξα στην κίνηση πλησιάζοντας πιο αργούς αναβάτες. Τότε είναι που αρχίζει ο αγώνας ξανά και το να είσαι σε θέση να αποφεύγεις τα στραβοπατήματα είναι το κλειδί για τη νίκη... Είναι δύσκολο να μην κάνεις κάποιο λάθος εκεί έξω, αλλά ήμουν αρκετά ευχαριστημένος με το πόσο σταθερός ήμουν."

Supercross 2024, San Francisco – Sexton και Smith κερδίζουν τις λασπομαχίες [VIDEO]

Ο Jordon Smith νικητής στην κατηγορία 250SX ανέφερε: "Στην επαγγελματική μου καριέρα ήμουν πολύ κακός στους αγώνες με λάσπη. Στο Νιου Τζέρσεϊ πέρυσι τα πήγα χάλια, νομίζω ότι κατέκτησα την 18η θέση. Στο High Point δεν τα πήγα καλά ούτε εκεί. Και ήρθαμε εδώ σήμερα και ο Bobby Regan ο ιδιοκτήτης της ομάδας μου είπε: "Jordon, σε έχω δει να οδηγείς στη λάσπη, απλά πρέπει να προσπαθήσεις να επιβιώσεις σήμερα και να πάρεις όσους περισσότερους βαθμούς μπορείς". Κι εγώ του είπα: "Εντάξει Bobby, θα προσπαθήσω να σου αποδείξω ότι κάνεις λάθος, αλλά έχεις δίκιο". Αισθάνομαι ότι έχω βελτιωθεί στη λάσπη... Νομίζω ότι το να οδηγώ σε εξωτερικό χώρο πέρυσι με βοήθησε."

Ο επόμενος αγώνας για το AMA Supercross θα διεξαχθεί στο San Diego στις 24 Ιανουαρίου.

Motocross
Ετικέτες