FIM World Supercross 2023 - Aλλαγή ιδιοκτησίας της SX Global

Ακυρώνονται οι αγώνες σε Σιγκαπούρη, Γερμανία και Καναδά, κανονικά οι αγώνες σε Αμπού Ντάμπι και Αυστραλία
WSX
Από το

motomag

12/9/2023

Η SX Global η οποία είναι η διοργανώτρια του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross της FIM (WSX), ανακοίνωσε πριν μερικές ημέρες πως περνά σε νέα επενδυτικά χέρια, με τους Kyril Louis-Dreyfus, Juan Sartori και Adam Bailey να βρίσκονται πλέον στο τιμόνι της εταιρείας. Η νέα αλλαγή ιδιοκτησίας είχε ως αποτέλεσμα την αναθεώρηση του αγωνιστικού ημερολογίου με άμεση ισχύ με τους αγώνες σε Σιγκαπούρη, Γερμανία και Καναδά να ακυρώνονται, ενώ θα διεξαχθούν κανονικά οι αγώνες σε Αμπού Ντάμπι και Αυστραλία.

Στα πλαίσια αναβάθμισης του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Supercross της FIM (WSX), η νέα διοίκηση της SX Global αποφάσισε πως θα υπάρξουν αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο του 2023 με άμεση ισχύ. Οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω από τα ηνία της διοργανώτριας εταιρείας του θεσμού είναι ο Γάλλος Kyril Louis-Dreyfus, ο Ουρουγουανός Juan Sartori καθώς και ο Αυστραλός Adam Bailey. Οι επιχειρηματίες Louis-Dreyfus και Juan Sartori οι οποίοι είναι κάτοχοι μετοχών στην βρετανική ποδοσφαιρική ομάδα της Premier Leugue Sunderland θέλουν να κάνουν το WSX πιο εμπορικό και σε συνεργασία με τον CEO της SX Global Adam Bailey ο οποίος είναι ο τρίτος κρίκος της αλυσίδας του νέου επενδυτικού σχηματισμού ανακοίνωσαν μέσω της SX Global πως αυτές οι αλλαγές στο αγωνιστικό ημερολόγιο έγιναν λόγω προβλημάτων που συνάντησαν στον υλικοτεχνικό εξοπλισμό, κοινώς στα logistics.

WSX

O Adam Beiley, CEO της SX Global δήλωσε: “Η Σιγκαπούρη, η Γερμανία και ο Καναδάς παραμένουν σημαντικές αγορές για το WSX και σκοπεύουμε να επιστρέψουμε σε κάθε μία από αυτές πολύ σύντομα. Το 2023 επρόκειτο να είναι το πρώτο άνοιγμα του WSX σε αυτές τις αγορές και θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι είμαστε απόλυτα δίκαιοι απέναντι τους. Θέλουμε να διασφαλίσουμε πως κάθε εμπειρία στο WSX θα είναι φανταστική. Μένοντας σε αυτό, η νέα ομάδα ιδιοκτησίας αποφάσισε ότι αυτές οι αναθεωρήσεις του ημερολογίου ήταν απαραίτητες αυτή τη στιγμή. Οι υλικοτεχνικές προκλήσεις που συναντήσαμε ήταν δύσκολο να ξεπεραστούν μέσα σε λίγες εβδομάδες. Ως εκ τούτου, θα επικεντρωθούμε στο να διασφαλίσουμε ότι οι διοργανώσεις WSX του 2023 στο Άμπου Ντάμπι και στη Μελβούρνη θα εκτελεστούν στο καλύτερο δυνατό επίπεδο και να συνεχίσουμε τη σημαντική πρόοδο στην οικοδόμηση του πρωταθλήματος για το 2024 και μετέπειτα”.

O Adam Beily στη συνέχεια ανέφερε: “Τα εισιτήρια για τους αγώνες του WSX Abu Dhabi και Australian Grands Prix παραμένουν σε πώληση και η ζήτηση τους είναι μεγάλη. Όσον αφορά τους οπαδούς οι οποίοι αγόρασαν εισιτήριο για τις εκδηλώσεις οι οποίες ακυρώθηκαν φυσικά θα λάβουν την πλήρη επιστροφή χρημάτων και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους υποστηρικτές μας για την υπομονή και την αμέριστη υποστήριξή τους σε αυτή τη μεταβατική περίοδο για το WSX.”

WSX

 

Ετικέτες

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – O Harry Norton νέος Team Manager αντικαθιστώντας τον Cairoli που έφυγε για την Ducati

Από πωλητής μοτοσυκλετών ΚΤΜ στην Αυστραλία σε κορυφαίο στέλεχος της αγωνιστικής ομάδας MXGP
MXGP Red Bull KTM Factory Racing – O Harry Norton αναλαμβάνει ως Team Manager αντικαθιστώντας τον Cairoli που έφυγε για την Ducati
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/1/2024

Η Red Bull KTM Factory Racing λίγο πριν την εκκίνηση της νέας αγωνιστικής χρονιάς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, αποφάσισε να προάγει τον Harry Norton, με τον Αυστραλό να αφήνει την θέση του συντονιστή στην ομάδα και να αναλαμβάνει χρέη Team Manager αντικαθιστώντας τον Antonio Cairoli ο οποίος άφησε την αυστριακή εταιρεία για τα μάτια της Ducati.

Ο Norton επί της ουσίας αποτελεί ένα παιδί της "πορτοκαλί" εταιρείας καθώς ξεκίνησε ως πωλητής μοτοσυκλετών της KTM στην Αυστραλία ενώ η αγάπη του για την εκτός δρόμου οδήγηση και συγκεκριμένα για το motocross, τον οδήγησε προς τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο Αυστραλός μετακόμισε το 2019 στην Ευρώπη με τον ίδιο να εντάσσεται στην αγωνιστική ομάδα της Red Bull KTM Factory Racing. Ο Norton ανέλαβε γρήγορα σημαντικό ρόλο εντός της Red Bull KTM Factory Racing και το 2023 ανέλαβε τον ρόλο του συντονιστή της ομάδας αντικαθιστώντας τον Dirk Gruebel.

KTM

Ο τίτλος του Adamo τη φετινή χρονιά στην MX2 καθώς και οι νίκες του Herlings στην MXGP, αποτελεί ένα παράσημο του Norton καθώς συνέβαλε τα μέγιστα για να φτάσει η “πορτοκαλί ομάδα” σε αυτά τα αποτελέσματα. Το 2024 από την θέση του Team Manager μαζί με τους, Valentina Ragni (συντονιστή της ομάδας), Joel Smets (προπονητή των αναβατών), Stefan Simpson (τεχνικός συντονιστής της ομάδας) και του Dirk Gruebel ο οποίος θα έχει τον ρόλο του project manager θα προσπαθήσει να οδηγήσει τους Jeffrey Herlings (MXGP), Andrea Adamo (MXGP), Liam Everts (MX2) και Sacha Coenen (MX2) στην κορυφή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Motocross.

O Harry Norton, πλέον ως Team Manager της Red Bull KTM Factory Racing δήλωσε: "Είμαι ενθουσιασμένος, ήταν ένα όνειρο να δουλέψω για αυτή την ομάδα και το να τα καταφέρω και να έχω τέτοια συμβολή στον τρόπο με τον οποίο παρουσιαζόμαστε στους αγώνες είναι κάτι σημαντικό για μένα. Είχα μερικές από τις καλύτερες επιρροές γύρω μου, όπως ο Dirk, ο Peter [Tillerkvist], ο Robert [Jonas] και ο Pit [Beirer], και θέλω να τους ευχαριστήσω για τη βοήθειά τους και για το ότι μοιράστηκαν την εμπειρία τους. Έχουμε μπροστά μας άλλη μια μεγάλη σεζόν και με τους ίδιους στόχους που έχουμε πάντα. Έχουμε μια δυνατή ομάδα και θα δουλέψουμε με το ίδιο πάθος και την ίδια αφοσίωση για να πετύχουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε."

Ο Robert Jonas, Αντιπρόεδρος της Offroad Racing ομάδας της KTM ανέφερε: "Ο Χάρι έφτασε σε αυτή τη θέση με βάση κάποιες ικανότητες που πραγματικά εκτιμούμε. Είναι παθιασμένος με το άθλημα και αφοσιωμένος στη εταιρεία. Έχει ήδη μακρά ιστορία στην KTM και έκανε μια τεράστια αλλαγή για να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο και να κυνηγήσει τα επαγγελματικά του όνειρα. Δεν έχει μόνο τις τεχνικές γνώσεις, αλλά έχει δείξει μεγάλη προθυμία για μάθηση και μπορεί να αξιολογεί πολύ καλά τις καταστάσεις. Αυτό που είναι επίσης σημαντικό είναι ο χαρακτήρας του, είναι ανοιχτός, φιλικός και ήρεμος και αυτά είναι απαραίτητα προσόντα για μια αγωνιστική ομάδα που χρειάζεται καλή οργάνωση, καλή ατμόσφαιρα και να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες που μπορεί να φέρει ο αθλητισμός. Πιστεύουμε πραγματικά σε αυτόν. Το 2023 ήταν ήδη μια δοκιμασία για το τι μπορεί να κάνει και τώρα πρόκειται να διευθύνει μια από τις πιο επιτυχημένες ομάδες μας την Red Bull KTM. Είμαστε σίγουροι ότι αυτός, η Valentina, ο Dirk και όλα τα παιδιά θα έχουν ένα δυνατό 2024."

Μένει να δούμε αν ο Harry Norton μπορέσει να γίνει ένας άξιος διάδοχος του θρύλου του motocross Antonio Cairoli.

MXGP Red Bull KTM Factory Racing – O Harry Norton αναλαμβάνει ως Team Manager αντικαθιστώντας τον Cairoli που έφυγε για την Ducati

 

Ετικέτες