Γαλλικό πρωτάθλημα ΜΧ: Στην κορυφή ο Watson

Υπό το ρυθμό της βροχής
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

9/12/2019

Ο τρίτος αγώνας στο Magesq του εθνικού πρωταθλήματος motocross της Γαλλίας, είχε ακυρωθεί τον περασμένο μήνα αφήνοντας τους αναβάτες διψασμένους για δράση. Έτσι, ο αγώνας στο Saint Leger, νότια του Boredeaux ήταν γεμάτος θέαμα και δράση.

Ο Nathan Watson ήταν αποφασισμένος να πάρει τη νίκη και να βρεθεί στη κορυφή τη βαθμολογίας. Ο καιρός όμως τον δυσκόλεψε, καθώς η βροχή έπεφτε αδιάκοπα και μια καλή εκκίνηση θα έπαιζε σημαντικό ρόλο στο να εξασφαλίσει τη νίκη. Με το που έσβησαν τα φώτα ο Watson έκανε μια απ’ τις καλύτερες εκκινήσεις του μέσα στη σεζόν και βρέθηκε ανάμεσα στους πέντε πρώτους, μέχρι την ολοκλήρωση του πρώτου γύρου. Ο ρυθμός του ήταν πραγματικά άπιαστος και μέχρι τον τέταρτο γύρο κατάφερε να βρεθεί στην κορυφή και να πάρει τα ηνία απ’ τον ομόσταβλό του, Chapeliere. Μέχρι τότε, ο teammate του ήταν στην κορυφή έχοντας καταφέρει να στρίψει πρώτος, όμως ο ρυθμός του δεν ήταν τόσο ανταγωνιστικός. Ο Chapeliere έμεινε δεύτερος για το μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα, με τον Watson να περνά σε άλλη διάσταση και να ανοίγει τη διαφορά του με αυτόν στα 2':30, βλέποντας πρώτος την καρό σημαία! Ωστόσο, ο Chapeliere δύο γύρους πριν το τέλος έχασε άλλη μια θέση και βρέθηκε τρίτος, ανεβαίνοντας για πρώτη φορά στο βάθρο για τη σεζόν του 2019/2020. Παράλληλα, είναι τρίτος και στη βαθμολογία του πρωταθλήματος.

“Οι συνθήκες ήταν πολύ δύσκολες. Ξυπνήσαμε από τη βροχή και όλα έδειχναν πως δεν θα σταματούσε καθόλου. Μέχρι την ώρα που βρεθήκαμε στην πίστα, ήξερα πως το κλειδί για τη νίκη ήταν μια πολύ δυνατή εκκίνηση ώστε να βρεθώ μπροστά. Ευτυχώς, είχα μια απ’ τις καλύτερες εκκινήσεις μου για φέτος και μπόρεσα να πάρω τα ηνία του αγώνα στον τέταρτο γύρο απ’ τον Camille. Έβαλα το κεφάλι κάτω και προσπάθησα να ξεκολλήσω απ’ τους υπόλοιπους. Μόλις η διαφορά μου έφτασε στο 1':30 μπορούσα να ελέγξω τον αγώνα. Ο επόμενος αγώνας θα είναι αυτό το σαββατοκύριακο και ελπίζω να συνεχίσω με τον ίδιο τρόπο πριν το χριστουγεννιάτικο διάλειμμα.” Είπε ο Watson.

Ετικέτες

AMA Supercross 2023 - Η Honda παίρνει τίτλο και στις 3 κατηγορίες, μετά από 32 χρόνια!

Σε μια χρονιά που κυριάρχησαν οι τραυματισμοί
H Honda κερδίζει και τις 3 κατηγορίες του AMA SX 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

15/5/2023

Μπροστά σε περίπου 50.000 θεατές η Honda κατέκτησε και τα τρία πρωταθλήματα στο AMA Supercross (450SX, 250SX West, 250SX East), με τους Chase Sexton, Jett Lawrence, Hunter Lawrence να πανηγυρίζουν την επιτυχία τους στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο στάδιο Rice-Eccles.

Η φετινή σεζόν στο ΑΜΑ Supercross είχε δύο πρωταγωνιστές, τους πολλούς τραυματισμούς στην 450SX, -είχατε διαβάσει για τον σοβαρό τραυματισμό του Eli Tomac που του στέρησε ουσιαστικά τον φετινό τίτλο- και την επικράτηση της Honda σε όλες τις κατηγορίες. Η ιαπωνική εταιρεία κατάφερε φέτος να δει τους αναβάτες της, Chase Sexton (450SX), Jett Lawrence (250SX West) και Hunter Lawrence (250SX East) να κατακτούν τους τίτλους και στις τρεις κατηγορίες του Πρωταθλήματος, κάτι που είχε να γίνει από το 1991.

Chase Sexton

Όσον αφορά την κατηγορία 450SX, o Chase Sexton πανηγύρισε το πρωτάθλημα, κερδίζοντας μάλιστα τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στη Γιούτα. Έτσι η Honda, με την επικράτηση του Sexton, είδε αναβάτη της να ανεβαίνει στον θρόνο της μεγάλης κατηγορίας μετά τον θρύλο του Motocross Ricky Carmichael το 2004! Οι Eli Tomac (Yamaha) και Cooper Webb (ΚΤΜ) ολοκλήρωσαν την αγωνιστική χρονιά του 2023 στη δεύτερη και τρίτη θέση της τελικής κατάταξης.

Honda AMA SX 2023

Χαράς ευαγγέλια για την Honda, και στις κατηγορίες 250SX West και 250SX East. Η ιαπωνική εταιρεία είδε τον Jett Lawrence να κατακτά το πρωτάθλημα στη Δύση με τον Hunter Lawrence να πανηγυρίζει τον αντίστοιχο τίτλο στην ανατολή. Σημειώστε πως οι επιτυχίες αυτές ήρθαν για τον ιαπωνικό κολοσσό σε μια χρονιά κατά την οποία η Honda γιορτάζει την 50ή επέτειο της πρώτης motocross μοτοσυκλέτας παραγωγής CR250M Elsinore, με την οποία ο Gary Jones κατέκτησε το πρώτο πρωτάθλημα AMA Motocross της Honda το 1973.

Ετικέτες