Junior e-Motocross Series – Για 4η χρονιά ο υποστηρικτικός ηλεκτρικός θεσμός στο MXGP για τους μικρούς αναβάτες

Οι εγγραφές ξεκίνησαν με τους συμμετέχοντες να αγωνίζονται σε πέντε γύρους του MXGP
motomag Junior e-Motocross Series – Συνεχίζει για τέταρτη χρονιά ο υποστηρικτικός ηλεκτρικός θεσμός στο MXGP για τους μικρούς αναβάτες
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

20/2/2024

Ο υποστηρικτικός θεσμός Junior e-Motocross Series που έχει δημιουργήσει η Infront Moto Racing και τo PIERER Mobility Group επιστρέφει για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά, με τους νεαρούς συμμετέχοντες να αγωνίζονται σε πέντε γύρους του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Motocross με ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες ΚΤΜ, Husqvarna και GASGAS.

Το 2023 ο συγκεκριμένος θεσμός είχε καταφέρει να συγκεντρώσει 40 συμμετέχοντες ενώ τα δύο τελευταία χρόνια πρωταθλητής έχει αναδειχθεί ο Timoteï Cez με την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της GASGAS MC-E 5.

Για τη φετινή χρονιά το Junior e-Motocross Series αναμένεται να προσελκύσει και πάλι συμμετέχοντες από πολλά μέρη της Ευρώπης και όχι μόνο, ενώ οι πέντε γύροι του θεσμού θα διεξαχθούν αποκλειστικά στην Γηραιά Ήπειρο κατά τη διάρκεια του MXGP.

Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι ηλικίας 6-8 ετών (η ηλικία μετράει από την 1η Ιανουαρίου 2024) και να οδηγούν μία ηλεκτρική μοτοσυκλέτα εκ των τριών εταιρειών: KTM SX-E 5, GASGAS MC-E 5 ή Husqvarna EE 5. Επιπρόσθετα θα πρέπει να δεσμευτούν ότι θα συμμετάσχουν σε τουλάχιστον τρεις γύρους, με τους μικρούς αγωνιζόμενους να λαμβάνουν υποστήριξη από τις εκάστοτε ομάδες με τις οποίες θα λάβουν μέρος.

Junior e-Motocross Series – Συνεχίζει για τέταρτη χρονιά ο υποστηρικτικός ηλεκτρικός θεσμός στο MXGP για τους μικρούς αναβάτες

Το Junior e-Motocross Series θα εκκινήσει από την Γαλλία και το MXGP of France στις 19 Μαΐου και στη συνέχεια ο θεσμός θα βρεθεί στη Γερμανία για τo MXGP of Germany στις 2 Ιουλίου. Τον ίδιο μήνα οι συμμετέχοντες θα αγωνιστούν σε διπλό αγώνα στην Τσεχία στο MXGP of Czech Republic στις 20 και 21 Ιουλίου, με την αυλαία να πέφτει στις 25 Αυγούστου στην Ελβετία και το MXGP of Switzerland.

Ο David Luongo, CEO της Infront Moto Racing δήλωσε: "Μπαίνουμε τώρα στο τέταρτο έτος αυτής της σειράς και η σκληρή δουλειά αξίζει τον κόπο. Για τους νεαρούς αναβάτες είναι πολύ σημαντικό όπως και για τις ΚΤΜ, Husqvarna και GASGAS οι οποίες μέσα από τον θεσμό εξελίσσουν τις μοτοσυκλέτες τους.”

Ο Federico Valentini, Vice President Global Motorcycle Marketing, KTM AG ανέφερε: "Έχει γίνει πραγματικά δημοφιλής ο συγκεκριμένος θεσμός. Για εμάς είναι πολύ σημαντικός καθώς οι νέοι αναβάτες που μπαίνουν στον χώρο συνεχώς εξελίσσονται αλλά το ίδιο συμβαίνει και με τις μοτοσυκλέτες μας οπότε έχουμε διπλό κέρδος.”

Αν κάποιος θέλει να δηλώσει συμμετοχή στον θεσμό Junior e-Motocross Series, μπορεί να επισκεφθεί την ιστοσελίδα: www.junioremotocross.com.

Junior e-Motocross Series – Συνεχίζει για τέταρτη χρονιά ο υποστηρικτικός ηλεκτρικός θεσμός στο MXGP για τους μικρούς αναβάτες

Πρόγραμμα Junior e-Motocross Series

  • Γύρος 1: 19 Μαΐου – MXGP of France – St. Jean d-Angely
  • Γύρος 2: 2 Ιουνίου – MXGP of Germany – Teutschenthal
  • Γύρος 3: 20 Ιουλίου – MXGP of Czech Republic – Loket 
  • Γύρος 4: 21 Ιουλίου – MXGP of Czech Republic – Loket
  • Γύρος 5: 25 Αυγούστου – MXGP of Switzerland – Frauenfeld
Junior e-Motocross Series – Συνεχίζει για τέταρτη χρονιά ο υποστηρικτικός ηλεκτρικός θεσμός στο MXGP για τους μικρούς αναβάτες

 

Ετικέτες

Motocross - Συνέντευξη του γενικού διευθυντή της Kawasaki Racing Team MXGP Kimi Raikonen

O Iceman εκτός από τα όσα αφορούν την KRT MXGP, παραδέχθηκε πως οδηγούσε κρυφά motocross χωρίς να το γνωρίζουν οι ομάδες με τις οποίες αγωνιζόταν στη F1
Kimi Raikonen
Από το

motomag

24/8/2023

Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Kimi Raikonen ο οποίος έχει αναλάβει από το 2022 χρέη γενικού διευθυντή στην KRT στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, παραχώρησε συνέντευξη στην οποία αποκαλύπτει σημαντικά γεγονότα για την ομάδα της KRT MXGP καθώς και πράγματα που έκανε με μοτοσυκλέτα ενώ ήταν ακόμη εν ενεργεία πιλότος της F1.

Ο Φινλανδός πρωταθλητής της Formula 1 δεν βρέθηκε στον χώρο των δύο τροχών και ειδικότερα στον χώρο του motocross ξαφνικά καθώς πολύ πριν αναλάβει τον ρόλο του γενικού διευθυντή στην KRT MXGP -2022- είχε ιδρύσει τη δική του ομάδα MX, την IceOne Racing, η οποία συμμετείχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ως εργοστασιακή “εκπρόσωπος” της Husqvarna. O Iceman o οποίος κατά καιρούς μας έχει χαρίσει μοναδικές στιγμές τόσο εντός όσο και εκτός πίστας μίλησε για πολλά στον ηλεκτρονικό της Kawasaki.

Kimi Raikonen

Kimi, έτρεχες κι εσύ motocross πώς ξεκίνησε για σένα;

“Ως παιδί, ξεκίνησα με τον ίδιο τρόπο που έκαναν πολλά παιδιά τότε, με ένα scooter Italjet. Ήταν ένα αυτόματο 50 κ. εκ. που μου έμαθε την ισορροπία, τη συμπεριφορά της μηχανής και τον έλεγχο του γκαζιού. Υποθέτω ότι από εκεί προήλθε η αγάπη μου για το off-road και το MX. Δεν αγωνίστηκα τόσο πολύ σε δύο τροχούς ως νεαρός, αλλά αργότερα έκανα μερικούς αγώνες με μια KX250. Πάντα μου άρεσε η πρόκληση που σου δίνει η οδήγηση ΜΧ και το πόσο καταπονείσαι σωματικά. Είναι τόσο σπουδαίο συναίσθημα και μετά την οδήγηση νιώθεις πάντα ότι έχεις πραγματικά προκαλέσει τον εαυτό σου με πραγματικά θετικό τρόπο.”

Σας επιτρεπόταν να αγωνίζεστε με motocross ως οδηγός της Formula 1;

“Μερικές φορές πήγαινα για οδήγηση σε μικρούς αγώνες συλλόγων, αλλά ήταν μόνο για διασκέδαση και έχω μια μικρή πίστα στο σπίτι εδώ με τα παιδιά. Δεν έτρεχα σε υψηλό επίπεδο και ένιωθα ότι ήταν μέρος του προγράμματος της γυμναστικής μου. Δεν ξέρω τι σκέφτηκε κάποια από τις ομάδες μου γι' αυτό, καθώς δεν τους το ανέφερα ποτέ.”

Πώς αρχίσατε να χτίζετε την ομάδα;

“Στην αρχή, φυσικά, με εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους, αλλά δεν ήταν όπως ήθελα, ήταν πολύ ακατάστατο. Στη συνέχεια μίλησα με τον Antti Pyrhönen -αγωνιστικός διευθυντής της KRT MXGP και πρώην αναβάτης της IceOne Racing-, αργότερα όταν έμαθα ότι σταματάει, τον κάλεσα ξανά για να έρθει να διευθύνει την ομάδα. Τώρα η κατεύθυνση είναι πολύ καλή. Πάντα θέλαμε να επιστρέψουμε στην Kawasaki τώρα είναι η δεύτερη χρονιά μαζί και έχουμε μια εξαιρετική σχέση με τους Ιάπωνες και όλη την ομάδα της. Η Kawasaki πιέζει πολύ και είναι υπέροχο να είμαστε μέρος της ομάδας και του ομίλου, βοηθώντας τους να εξελίξουν τη μοτοσυκλέτα.”

Kimi Raikonen

Θα πρέπει να είστε ευχαριστημένοι με την πρόσφατη επιτυχία, πέντε νίκες στη σειρά.

“Φυσικά είναι ωραίο να κερδίζεις και δουλεύουμε γι' αυτό εδώ και πολλά χρόνια. Μερικές φορές τα αποτελέσματα έρχονται, μερικές φορές όχι, και οι τραυματισμοί είναι μέρος της όλης δουλειάς. Θέλουμε πάντα να κερδίζουμε, αλλά είναι μικρή η διαφορά μεταξύ της πέμπτης θέσης και της νίκης. Είναι ωραίο να κερδίζουμε και το παίρνουμε όταν έρχεται, αλλά ξέρουμε πόσο εύκολο είναι να γίνει το αντίθετο. Πέρυσι ήταν δύσκολη χρονιά με τον Romain Fevbre τραυματία και φυσικά ήταν και η πρώτη χρονιά για εμάς με την Kawasaki. Ο Romain οδηγούσε καλά και τώρα κερδίζει, και ο Mitch Evans γίνεται όλο και πιο δυνατός, οπότε ελπίζουμε να έχουμε δύο μοτοσυκλέτες στις πρώτες θέσεις σύντομα.”

Είστε ικανοποιημένοι με την εξέλιξη;

“Ναι, ήταν κάποια πολυάσχολα χρόνια για εμάς, πρώτα αλλάζοντας τον κατασκευαστή και στη συνέχεια αναλαμβάνοντας τη νέα μοτοσυκλέτα. Φέτος ήταν σχεδόν σαν να ξεκινούσαμε πάλι από το μηδέν με τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ήμασταν προετοιμασμένοι και τώρα έχουμε τα πάντα όπως τα θέλουμε. Πάντα υπάρχουν πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο, αλλά πρέπει να είναι μια διαδικασία που να έχει νόημα. Μπορείς να κάνεις πράγματα πολύ γρήγορα, αλλά πρέπει να δουλεύουν καλά, πρέπει να είναι 100% αυτό που θέλεις. Και η δουλειά δεν τελειώνει ποτέ για να κάνεις τους αναβάτες ακόμα πιο ικανοποιημένους.”

Kimi Raikonen

Οδηγήσατε τη νέα KX450;

“Έχουμε ένα νέο μωρό στην οικογένεια μας φέτος, οπότε ήμουν απασχολημένος με την οικογένεια μου και δεν είχα ακόμα την ευκαιρία να οδηγήσω τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ελπίζω να βρω χρόνο να την οδηγήσω αυτό το χειμώνα. Στην πραγματικότητα έχω μια KX250 και μια KX450, για να είμαι ειλικρινής έμεινα έκπληκτος με το πόσο ευκολοδήγητες είναι. Σίγουρα, η οδήγησή μου έχει περάσει στο επόμενο επίπεδο με τις μοτοσυκλέτες Kawasaki που έχω.”

Σας αρέσει το 450 ή προτιμάτε το 250 για καθημερινή οδήγηση;

“Δεν προπονούμαι ούτε οδηγώ καθημερινά, οπότε προτιμώ τo 250 στην πίστα μου στη Φινλανδία. Ίσως το 450 για μένα να ταιριάζει καλύτερα σε μια μεγαλύτερη πίστα και αν είχα περισσότερο χρόνο για οδήγηση. Είναι μια σοβαρή μοτοσυκλέτα και πρέπει να την προσεγγίσεις με σοβαρό τρόπο.”

Kimi Raikonen

 

Ετικέτες