Motocross - Συνέντευξη του γενικού διευθυντή της Kawasaki Racing Team MXGP Kimi Raikonen

O Iceman εκτός από τα όσα αφορούν την KRT MXGP, παραδέχθηκε πως οδηγούσε κρυφά motocross χωρίς να το γνωρίζουν οι ομάδες με τις οποίες αγωνιζόταν στη F1
Kimi Raikonen
Από το

motomag

24/8/2023

Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Kimi Raikonen ο οποίος έχει αναλάβει από το 2022 χρέη γενικού διευθυντή στην KRT στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, παραχώρησε συνέντευξη στην οποία αποκαλύπτει σημαντικά γεγονότα για την ομάδα της KRT MXGP καθώς και πράγματα που έκανε με μοτοσυκλέτα ενώ ήταν ακόμη εν ενεργεία πιλότος της F1.

Ο Φινλανδός πρωταθλητής της Formula 1 δεν βρέθηκε στον χώρο των δύο τροχών και ειδικότερα στον χώρο του motocross ξαφνικά καθώς πολύ πριν αναλάβει τον ρόλο του γενικού διευθυντή στην KRT MXGP -2022- είχε ιδρύσει τη δική του ομάδα MX, την IceOne Racing, η οποία συμμετείχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ως εργοστασιακή “εκπρόσωπος” της Husqvarna. O Iceman o οποίος κατά καιρούς μας έχει χαρίσει μοναδικές στιγμές τόσο εντός όσο και εκτός πίστας μίλησε για πολλά στον ηλεκτρονικό της Kawasaki.

Kimi Raikonen

Kimi, έτρεχες κι εσύ motocross πώς ξεκίνησε για σένα;

“Ως παιδί, ξεκίνησα με τον ίδιο τρόπο που έκαναν πολλά παιδιά τότε, με ένα scooter Italjet. Ήταν ένα αυτόματο 50 κ. εκ. που μου έμαθε την ισορροπία, τη συμπεριφορά της μηχανής και τον έλεγχο του γκαζιού. Υποθέτω ότι από εκεί προήλθε η αγάπη μου για το off-road και το MX. Δεν αγωνίστηκα τόσο πολύ σε δύο τροχούς ως νεαρός, αλλά αργότερα έκανα μερικούς αγώνες με μια KX250. Πάντα μου άρεσε η πρόκληση που σου δίνει η οδήγηση ΜΧ και το πόσο καταπονείσαι σωματικά. Είναι τόσο σπουδαίο συναίσθημα και μετά την οδήγηση νιώθεις πάντα ότι έχεις πραγματικά προκαλέσει τον εαυτό σου με πραγματικά θετικό τρόπο.”

Σας επιτρεπόταν να αγωνίζεστε με motocross ως οδηγός της Formula 1;

“Μερικές φορές πήγαινα για οδήγηση σε μικρούς αγώνες συλλόγων, αλλά ήταν μόνο για διασκέδαση και έχω μια μικρή πίστα στο σπίτι εδώ με τα παιδιά. Δεν έτρεχα σε υψηλό επίπεδο και ένιωθα ότι ήταν μέρος του προγράμματος της γυμναστικής μου. Δεν ξέρω τι σκέφτηκε κάποια από τις ομάδες μου γι' αυτό, καθώς δεν τους το ανέφερα ποτέ.”

Πώς αρχίσατε να χτίζετε την ομάδα;

“Στην αρχή, φυσικά, με εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους, αλλά δεν ήταν όπως ήθελα, ήταν πολύ ακατάστατο. Στη συνέχεια μίλησα με τον Antti Pyrhönen -αγωνιστικός διευθυντής της KRT MXGP και πρώην αναβάτης της IceOne Racing-, αργότερα όταν έμαθα ότι σταματάει, τον κάλεσα ξανά για να έρθει να διευθύνει την ομάδα. Τώρα η κατεύθυνση είναι πολύ καλή. Πάντα θέλαμε να επιστρέψουμε στην Kawasaki τώρα είναι η δεύτερη χρονιά μαζί και έχουμε μια εξαιρετική σχέση με τους Ιάπωνες και όλη την ομάδα της. Η Kawasaki πιέζει πολύ και είναι υπέροχο να είμαστε μέρος της ομάδας και του ομίλου, βοηθώντας τους να εξελίξουν τη μοτοσυκλέτα.”

Kimi Raikonen

Θα πρέπει να είστε ευχαριστημένοι με την πρόσφατη επιτυχία, πέντε νίκες στη σειρά.

“Φυσικά είναι ωραίο να κερδίζεις και δουλεύουμε γι' αυτό εδώ και πολλά χρόνια. Μερικές φορές τα αποτελέσματα έρχονται, μερικές φορές όχι, και οι τραυματισμοί είναι μέρος της όλης δουλειάς. Θέλουμε πάντα να κερδίζουμε, αλλά είναι μικρή η διαφορά μεταξύ της πέμπτης θέσης και της νίκης. Είναι ωραίο να κερδίζουμε και το παίρνουμε όταν έρχεται, αλλά ξέρουμε πόσο εύκολο είναι να γίνει το αντίθετο. Πέρυσι ήταν δύσκολη χρονιά με τον Romain Fevbre τραυματία και φυσικά ήταν και η πρώτη χρονιά για εμάς με την Kawasaki. Ο Romain οδηγούσε καλά και τώρα κερδίζει, και ο Mitch Evans γίνεται όλο και πιο δυνατός, οπότε ελπίζουμε να έχουμε δύο μοτοσυκλέτες στις πρώτες θέσεις σύντομα.”

Είστε ικανοποιημένοι με την εξέλιξη;

“Ναι, ήταν κάποια πολυάσχολα χρόνια για εμάς, πρώτα αλλάζοντας τον κατασκευαστή και στη συνέχεια αναλαμβάνοντας τη νέα μοτοσυκλέτα. Φέτος ήταν σχεδόν σαν να ξεκινούσαμε πάλι από το μηδέν με τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ήμασταν προετοιμασμένοι και τώρα έχουμε τα πάντα όπως τα θέλουμε. Πάντα υπάρχουν πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο, αλλά πρέπει να είναι μια διαδικασία που να έχει νόημα. Μπορείς να κάνεις πράγματα πολύ γρήγορα, αλλά πρέπει να δουλεύουν καλά, πρέπει να είναι 100% αυτό που θέλεις. Και η δουλειά δεν τελειώνει ποτέ για να κάνεις τους αναβάτες ακόμα πιο ικανοποιημένους.”

Kimi Raikonen

Οδηγήσατε τη νέα KX450;

“Έχουμε ένα νέο μωρό στην οικογένεια μας φέτος, οπότε ήμουν απασχολημένος με την οικογένεια μου και δεν είχα ακόμα την ευκαιρία να οδηγήσω τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ελπίζω να βρω χρόνο να την οδηγήσω αυτό το χειμώνα. Στην πραγματικότητα έχω μια KX250 και μια KX450, για να είμαι ειλικρινής έμεινα έκπληκτος με το πόσο ευκολοδήγητες είναι. Σίγουρα, η οδήγησή μου έχει περάσει στο επόμενο επίπεδο με τις μοτοσυκλέτες Kawasaki που έχω.”

Σας αρέσει το 450 ή προτιμάτε το 250 για καθημερινή οδήγηση;

“Δεν προπονούμαι ούτε οδηγώ καθημερινά, οπότε προτιμώ τo 250 στην πίστα μου στη Φινλανδία. Ίσως το 450 για μένα να ταιριάζει καλύτερα σε μια μεγαλύτερη πίστα και αν είχα περισσότερο χρόνο για οδήγηση. Είναι μια σοβαρή μοτοσυκλέτα και πρέπει να την προσεγγίσεις με σοβαρό τρόπο.”

Kimi Raikonen

 

Ετικέτες

Supercross 2024, Indianopolis - Triple crown για τον Jett Lawrence και το προβάδισμα του μεγαλώνει [VIDEO]

O Cameron Mcadoo νικά και ανεβαίνει στην πρώτη θέση στα 250SX της Ανατολικής Ακτής
motomag Supercross 2024, Indianopolis – Triple crown για τον Jett Lawrence στα 450SX και το βαθμολογικό προβάδισμα μεγαλώνει [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

20/3/2024

Ο δέκατος γύρος του ΑΜΑ Supercross στην Ινδιανάπολη επεφύλαξε ένα triple crown στην κατηγορία 450SX για τον Jett Lawrence (Team Honda HRC), ενώ την πρώτη νίκη της σεζόν πανηγύρισε ο Cameron Mcadoo (Monster Energy Pro Circuit Kawasaki) στην κατηγορία 250SX της Ανατολικής Ακτής.

Στην κατηγορία 450SX άπαντες στην Ινδιανάπολη ήθελαν να κόψουν τη φόρα του πρωτοπόρου της βαθμολογίας Jett Lawrence. Ωστόσο τα πράγματα κύλησαν πολύ διαφορετικά. Και στους τρεις αγώνες την εκκίνηση πήρε ο Ken Roczen (Progressive Insurance ECSTAR Suzuki), αλλά μετά από μερικούς γύρους θα έχανε την πρωτοπορία σε κάθε αγώνα από τον Jett Lawrence.

Ο αναβάτης της Honda ο οποίος βρίσκεται σε καταπληκτικό φεγγάρι κατάφερε να επικρατήσει και στους τρεις αγώνες, κατακτώντας τον triple crown στην Ινδιανάπολη. Η νίκη του Lawrence ήταν η πέμπτη της φετινής χρονιάς με τον Αυστραλό να αυξάνει και άλλο τη βαθμολογική διαφορά στην κούρσα του πρωταθλήματος.

Supercross 2024, Indianopolis – Triple crown για τον Jett Lawrence στα 450SX και το βαθμολογικό προβάδισμα μεγαλώνει [VIDEO]

Πίσω από τον εξαιρετικό Lawrence στον πρώτο και δεύτερο αγώνα βρέθηκε ο Roczen με τον αναβάτη της Suzuki να τερματίζει στην τρίτη θέση στον τρίτο αγώνα της ημέρας. Ο περσινός πρωταθλητής Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing) σε κανέναν από τους τρεις αγώνες δεν είχε καλή εκκίνηση, ωστόσο κατάφερε να βρεθεί και στους τρεις στο βάθρο. Με δύο τρίτες θέσεις και μία δεύτερη ο Sexton κατάφερε να ανέβει στην τρίτη θέση της βαθμολογίας φτάνοντας σε απόσταση βολής από τον δεύτερο Cooper Webb ο οποίος δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από την τέταρτη θέση.

Μετά τον δέκατο γύρο στην Ινδιανάπολη, ο Lawrence βρίσκεται στην πρώτη θέση με 210 βαθμούς, ο Cooper Web στη δεύτερη με 189, ενώ μόλις τέσσερις βαθμούς πίσω ακολουθεί ο Chase Sexton έχοντας 185 βαθμούς.

Supercross 2024, Indianopolis – Triple crown για τον Jett Lawrence στα 450SX και το βαθμολογικό προβάδισμα μεγαλώνει [VIDEO]

Στην κατηγορία 250SΧ της Ανατολικής Ακτής ο Cameron Mcadoo (Monster Energy Pro Circuit Kawasaki), ήταν σε εκπληκτική φόρμα καθόλη τη διάρκεια της βραδιάς. Ο αναβάτης της Kawasaki στον πρώτο αγώνα ήταν αυτός που ξεκίνησε καλύτερα όλων, κατακτώντας με άνεση τη νίκη. Στον δεύτερο αγώνα τα πράγματα ήταν πιο δύσκολα καθώς ο Haiden Deegan είχε πάρει την πρωτοπορία και πήγαινε για την νίκη. Ο Mcadoo προσπαθούσε με κάθε τρόπο να περάσει μπροστά ωστόσο δεν κατάφερε κάτι καλύτερο από τη δεύτερη θέση.

Στον τρίτο αγώνα οι Deegan και Mcadoo ήταν ισόβαθμοι όσον αφορά τους βαθμούς της ημέρας οπότε όποιος τερμάτιζε μπροστά από τον άλλο θα έπαιρνε και την τελική νίκη στον αγώνα. Οι ελπίδες του Deegan τελείωσαν νωρίς όταν από δικό του λάθος προκάλεσε πτώσεις στην εκκίνηση, με θύμα και τον ίδιο, ενώ ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Tom Vialle (ΚΤΜ) κατάφερε να φύγει μπροστά κερδίζοντας τον αγώνα μετά από μια μικρή μάχη με τον Pierce Brown (GASGAS).

Ο Brown ο οποίος στη συνέχεια βρέθηκε υπό την απειλή του Mcadoo για τη δεύτερη θέση κατάφερε να αντέξει στις επιθέσεις με τη βοήθεια και των μηχανικών του Mcadoo οι οποίοι τον ενημέρωσαν πως δεν χρειάζεται να πιέσει καθώς με την τρίτη θέση θα κέρδιζε την πρώτη φετινή του νίκη στην Ανατολική Ακτή στα 250SX.

Supercross 2024, Indianopolis – Triple crown για τον Jett Lawrence στα 450SX και το βαθμολογικό προβάδισμα μεγαλώνει [VIDEO]

Με τη νίκη και τους βαθμούς που συγκέντρωσε ο Mcadoo πέρασε μπροστά στην βαθμολογία της κατηγορίας 250SX της Ανατολικής Ακτής έχοντας πλέον 98 βαθμούς. Ο χαμένος της υπόθεσης ήταν ο Tom Vialle καθώς έπεσε στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας έχοντας 96 βαθμούς. Στην τρίτη θέση με 87 βαθμούς βρίσκεται ο Pierce Brown.

Στο Seattle στις 23 Μαρτίου θα λάβει χώρα ο επόμενος αγώνας της χρονιάς στο ΑΜΑ Supercross.

Ο Jett Lawrence μετά τη νίκη του δήλωσε: “Είναι απίστευτο που κατέκτησα το triple Crown με την Honda. Καταφέραμε ταυτόχρονα να αυξήσουμε την διαφορά μας στη βαθμολογία οπότε ο αγώνας της Ινδιανάπολης κύλησε πολύ θετικά για την ομάδα”.

O Cameron Mcadoo με τη σειρά του ανέφερε: “Έχει περάσει καιρός από τότε που κέρδισα. Απόλαυσα τον αγώνα και είμαι πολύ χαρούμενος για όλους στην ομάδα καθώς δουλέψαμε πολύ σκληρά για να πετύχουμε την πρώτη μας φετινή νίκη”.

Supercross

 

Ετικέτες