MXGP - Η ΚΤΜ δεν θα έχει τον Everts στον αγώνα της Αργεντινής λόγω τραυματισμού

Μετά τη Husqvarna η ατυχία των τραυματισμών χτύπησε και την KTM
motomag MXGP – Η ΚΤΜ δεν θα έχει τον Everts στον αγώνα της Αργεντινής λόγω τραυματισμού
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

28/2/2024

Η Red Bull KTM Factory Racing έκανε γνωστό πως ο Liam Everts ο οποίος αγωνίζεται στην κατηγορία MX2 δεν θα δώσει το παρών στον πρώτο αγώνα της χρονιάς ο οποίος θα λάβει χώρα στην Αργεντινή στις 10 Μαρτίου, καθώς θα χρειαστεί να αναρρώσει από την χειρουργική επέμβαση που πραγματοποίησε στο δεξί του χέρι.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross ξεκινά το φετινό αγωνιστικό του ταξίδι από την Αργεντινή σε λιγότερο από δύο εβδομάδες ωστόσο για ακόμη μία ομάδα του Πρωταθλήματος τα πράγματα δεν κυλούν ομαλά. Μετά τη Nestaan Husqvarna Factory Racing η οποία ανακοίνωσε πως ο αναβάτης της στην μεγάλη κατηγορία MXGP Mattia Guadagnini θα απουσιάζει για κάποιο διάστημα από τους αγώνες ελέω τραυματισμού ήρθε μία ανάλογη ανακοίνωση από την Red Bull KTM Factory Racing η οποία αναφέρεται σε έναν εκ των τεσσάρων αναβατών της.

Πιο συγκεκριμένα η ανακοίνωση αφορούσε τον Liam Everts ο οποίος αγωνίζεται στην κατηγορία MX2. O Βέλγος αναβάτης κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του είχε μία πτώση με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά στον δεξιό του αντίχειρα. Ο Everts ο οποίος υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση θα χρειαστεί να μείνει εκτός αγώνων για ένα μήνα, με την ομάδα να ελπίζει να τον έχει ξανά κοντά της στον δεύτερο αγώνα της σεζόν.

O Harry Norton, αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull KTM Factory Racing δήλωσε: "Δυστυχώς τέτοιες ατυχίες συμβαίνουν στο motocross. Είναι θετικό πως η επέμβαση για τον Everts πήγε καλά. Τώρα χρειάζεται ανάρρωση και ελπίζουμε να τον δούμε ξανά στην Ισπανία.”

Ετικέτες

Ducati - Ετοιμάζεται για το Supercross 2026 με το Desmo450 MX, σε συνεργασία με την Troy Lee Designs

Προηγείται η συμμετοχή της μοτοσυκλέτας στο MXGP 2025 με τους Jeremy Seewer και Mattia Guadagnini, και η έλευσή της στην παραγωγή
Ducati - Ετοιμάζεται για το Supercross του 2026
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/1/2025

Η Ducati και η Troy Lee Designs υπέγραψαν συμφωνία για την προετοιμασία της εισόδου της εταιρείας του Borgo Panigale στο AMA Motocross και Supercross με την Desmo450 MX. Μετά την πρώτη νίκη στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Prestige MX1 2024 με τον Alessandro Lupino και την επερχόμενη είσοδο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MXGP 2025 με τους Jeremy Seewer και Mattia Guadagnini, η στρατηγική της Ducati εξετάζει την άφιξη στους αγώνες των ΗΠΑ στο εγγύς μέλλον -βλ. 2026.

Σημειώστε εδώ πως η συμμετοχή στο Supercross προϋποθέτει οι μοτοσυκλέτες που συμμετέχουν να είναι μοντέλα παραγωγής, και για την ώρα το Desmo450 MX δεν καλύπτει τις προδιαγραφές αφού βρίσκεται σε πρωτότυπη μορφή ακόμα.

Η συμφωνία Ducati - Troy Lee Designs ανακοινώθηκε στις 10 Ιανουαρίου στον πρώτο γύρο του AMA Supercross 2025 στο Angel Stadium του Anaheim, με την παρουσία του Tony Cairoli, αναβάτη και Brand Ambassador της Ducati, και του Paolo Ciabatti, Γενικού Διευθυντή της Ducati Corse Off-Road, μαζί με άλλους εκπροσώπους της Ducati και της Ducati Βόρειας Αμερικής. Η αμερικανική ομάδα εξέθεσε στο paddock μια Desmo450 MX σε έκδοση 'proto' με ειδικά γραφικά που δημιούργησε ο διάσημος Καλιφορνέζος designer.

Η παρουσία της Troy Lee Designs, στα χρώματα της Ducati Corse, θα συνεχιστεί σε επτά ακόμη γύρους του πρωταθλήματος AMA Supercross 2025, στους οποίους θα εκτίθεται επίσης ένας κινητήρας Desmo450 σε τομή, επιτρέποντας στους οπαδούς να δουν ζωντανά τη λειτουργία του δεσμοδρομικού συστήματος.

Τον Ιούνιο του 2025 η μοτοσυκλέτα αναμένεται να φτάσει σε επιλεγμένους Ευρωπαίους αντιπροσώπους, ξεκινώντας την εμπορική της πορεία, και ανοίγοντας τον δρόμο για τη συμμετοχή της στο SuperMotocross του 2026, χωρίς ακόμα να έχουν ανακοινωθεί οι αναβάτες που θα την οδηγήσουν.