MXGP - Η ομάδα της Nestaan Husqvarna Factory Racing [VIDEO]

Με τον Guadagnini στην MXGP και τους Coenen και De Wolf στην MX2
motomag MXGP – Παρουσιάστηκε η ομάδα της Nestaan Husqvarna Factory Racing [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

30/1/2024

Η Nestaan Husqvarna Factory Racing όπως είναι η πλήρης ονομασία της, προχώρησε στην ανακοίνωση της σύνθεσης των αναβατών της για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, με τον Mattia Guadagnini να είναι αυτός που θα ηγηθεί της προσπάθειας της ομάδας στην μεγάλη κατηγορία με το FC 450, και τους Lucas Coenen και Kay de Wolf να πλαισιώνουν την ομάδα στην MX2 κατηγορία με το FC 250.

O Mattia Guadagnini ο οποίος είχε κατακτήσει τον τίτλο στην EMX125 κατηγορία το 2019 και είχε πάρει αρκετές νίκες τα επόμενα χρόνια στην MX2 κατηγορία, την περσινή χρονιά τα βρήκε σκούρα στην κατηγορία MXGP. Στη δύσκολη μετάβαση από την μικρή κατηγορία στην μεγάλη ήρθε να προστεθεί και ένας σοβαρός τραυματισμός στο περσινό MXGP της Γαλλίας. Ο Ιταλός αναβάτης ο οποίος έχει επιστρέψει μετά τον τραυματισμό του το 2024 θα οδηγεί την Husqvarna FC 450.

MXGP – Παρουσιάστηκε η ομάδα της Nestaan Husqvarna Factory Racing [VIDEO]

Στην MX2 κατηγορία η Nestaan Husqvarna Factory Racing θα έχει δύο αναβάτες οι οποίοι θα αγωνιστούν με την FC 250, τον 17χρονο Βέλγο Lucas Coenen και τον 19χρονο Ολλανδό Kay de Wolf. Ο De Wolf στην τέταρτη του χρονιά στη συγκεκριμένη κατηγορία αναμένεται να είναι αυτός που θα ηγηθεί της ομάδας με τον Coenen να θέλει να δείξει την αγωνιστική πρόοδο του.

Οι αναβάτες της Nestaan Husqvarna Factory Racing καθώς και ο Team manager της ομάδας, Rasmus Jorgensen προχώρησαν σε δηλώσεις μετά την παρουσίαση.

MXGP – Παρουσιάστηκε η ομάδα της Nestaan Husqvarna Factory Racing [VIDEO]

O Mattia Guadagnini ανέφερε: "Είμαι ενθουσιασμένος που θα επιστρέψω στους αγώνες αυτή τη σεζόν. Έκανα ένα καλό ξεκίνημα το 2023, αλλά στη συνέχεια με τον τραυματισμό στη Γαλλία όλα έπρεπε να σταματήσουν μέχρι να αναρρώσω."

O Lucas Coenen δήλωσε: "Είναι μεγάλη υπόθεση να είσαι μέλος μιας εργοστασιακής ομάδας! Μετά τα τελευταία GP και το MX of Nations, ήθελα απλώς να επιστρέψω αμέσως στη μοτοσυκλέτα. Τώρα έχουμε κάποιες δοκιμές, αλλά η προσοχή μου είναι στραμμένη στον πρώτο αγώνα στην Αργεντινή.”

MXGP – Παρουσιάστηκε η ομάδα της Nestaan Husqvarna Factory Racing [VIDEO]

Με τη σειρά του ο Kay de Wolf ανέφερε: "Είχα ένα δύσκολο 2023. Έκανα ένα διάλειμμα για να είμαι έτοιμος για τη φετινή σεζόν, και τώρα ανυπομονώ πραγματικά να ξεκινήσω και πάλι τους αγώνες. Στόχος μου είναι να δουλέψω και να βελτιώνομαι σε κάθε αγώνα!"

Ο Rasmus Jorgensen, Team Manager της Nestaan Husqvarna Factory Racing Team Manager δήλωσε: "Είμαι πολύ περήφανος για τη σύνθεση των αναβατών μας. Έχουμε έναν έμπειρο αναβάτη στην MXGP κατηγορία και δύο ανταγωνιστικούς αναβάτες στην MX2 κατηγορία και αυτό είναι θετικό."

MXGP – Παρουσιάστηκε η ομάδα της Nestaan Husqvarna Factory Racing [VIDEO]MXGP – Παρουσιάστηκε η ομάδα της Nestaan Husqvarna Factory Racing [VIDEO]MXGP – Παρουσιάστηκε η ομάδα της Nestaan Husqvarna Factory Racing [VIDEO]

Ετικέτες

Motocross - Συνέντευξη του γενικού διευθυντή της Kawasaki Racing Team MXGP Kimi Raikonen

O Iceman εκτός από τα όσα αφορούν την KRT MXGP, παραδέχθηκε πως οδηγούσε κρυφά motocross χωρίς να το γνωρίζουν οι ομάδες με τις οποίες αγωνιζόταν στη F1
Kimi Raikonen
Από το

motomag

24/8/2023

Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Kimi Raikonen ο οποίος έχει αναλάβει από το 2022 χρέη γενικού διευθυντή στην KRT στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, παραχώρησε συνέντευξη στην οποία αποκαλύπτει σημαντικά γεγονότα για την ομάδα της KRT MXGP καθώς και πράγματα που έκανε με μοτοσυκλέτα ενώ ήταν ακόμη εν ενεργεία πιλότος της F1.

Ο Φινλανδός πρωταθλητής της Formula 1 δεν βρέθηκε στον χώρο των δύο τροχών και ειδικότερα στον χώρο του motocross ξαφνικά καθώς πολύ πριν αναλάβει τον ρόλο του γενικού διευθυντή στην KRT MXGP -2022- είχε ιδρύσει τη δική του ομάδα MX, την IceOne Racing, η οποία συμμετείχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ως εργοστασιακή “εκπρόσωπος” της Husqvarna. O Iceman o οποίος κατά καιρούς μας έχει χαρίσει μοναδικές στιγμές τόσο εντός όσο και εκτός πίστας μίλησε για πολλά στον ηλεκτρονικό της Kawasaki.

Kimi Raikonen

Kimi, έτρεχες κι εσύ motocross πώς ξεκίνησε για σένα;

“Ως παιδί, ξεκίνησα με τον ίδιο τρόπο που έκαναν πολλά παιδιά τότε, με ένα scooter Italjet. Ήταν ένα αυτόματο 50 κ. εκ. που μου έμαθε την ισορροπία, τη συμπεριφορά της μηχανής και τον έλεγχο του γκαζιού. Υποθέτω ότι από εκεί προήλθε η αγάπη μου για το off-road και το MX. Δεν αγωνίστηκα τόσο πολύ σε δύο τροχούς ως νεαρός, αλλά αργότερα έκανα μερικούς αγώνες με μια KX250. Πάντα μου άρεσε η πρόκληση που σου δίνει η οδήγηση ΜΧ και το πόσο καταπονείσαι σωματικά. Είναι τόσο σπουδαίο συναίσθημα και μετά την οδήγηση νιώθεις πάντα ότι έχεις πραγματικά προκαλέσει τον εαυτό σου με πραγματικά θετικό τρόπο.”

Σας επιτρεπόταν να αγωνίζεστε με motocross ως οδηγός της Formula 1;

“Μερικές φορές πήγαινα για οδήγηση σε μικρούς αγώνες συλλόγων, αλλά ήταν μόνο για διασκέδαση και έχω μια μικρή πίστα στο σπίτι εδώ με τα παιδιά. Δεν έτρεχα σε υψηλό επίπεδο και ένιωθα ότι ήταν μέρος του προγράμματος της γυμναστικής μου. Δεν ξέρω τι σκέφτηκε κάποια από τις ομάδες μου γι' αυτό, καθώς δεν τους το ανέφερα ποτέ.”

Πώς αρχίσατε να χτίζετε την ομάδα;

“Στην αρχή, φυσικά, με εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους, αλλά δεν ήταν όπως ήθελα, ήταν πολύ ακατάστατο. Στη συνέχεια μίλησα με τον Antti Pyrhönen -αγωνιστικός διευθυντής της KRT MXGP και πρώην αναβάτης της IceOne Racing-, αργότερα όταν έμαθα ότι σταματάει, τον κάλεσα ξανά για να έρθει να διευθύνει την ομάδα. Τώρα η κατεύθυνση είναι πολύ καλή. Πάντα θέλαμε να επιστρέψουμε στην Kawasaki τώρα είναι η δεύτερη χρονιά μαζί και έχουμε μια εξαιρετική σχέση με τους Ιάπωνες και όλη την ομάδα της. Η Kawasaki πιέζει πολύ και είναι υπέροχο να είμαστε μέρος της ομάδας και του ομίλου, βοηθώντας τους να εξελίξουν τη μοτοσυκλέτα.”

Kimi Raikonen

Θα πρέπει να είστε ευχαριστημένοι με την πρόσφατη επιτυχία, πέντε νίκες στη σειρά.

“Φυσικά είναι ωραίο να κερδίζεις και δουλεύουμε γι' αυτό εδώ και πολλά χρόνια. Μερικές φορές τα αποτελέσματα έρχονται, μερικές φορές όχι, και οι τραυματισμοί είναι μέρος της όλης δουλειάς. Θέλουμε πάντα να κερδίζουμε, αλλά είναι μικρή η διαφορά μεταξύ της πέμπτης θέσης και της νίκης. Είναι ωραίο να κερδίζουμε και το παίρνουμε όταν έρχεται, αλλά ξέρουμε πόσο εύκολο είναι να γίνει το αντίθετο. Πέρυσι ήταν δύσκολη χρονιά με τον Romain Fevbre τραυματία και φυσικά ήταν και η πρώτη χρονιά για εμάς με την Kawasaki. Ο Romain οδηγούσε καλά και τώρα κερδίζει, και ο Mitch Evans γίνεται όλο και πιο δυνατός, οπότε ελπίζουμε να έχουμε δύο μοτοσυκλέτες στις πρώτες θέσεις σύντομα.”

Είστε ικανοποιημένοι με την εξέλιξη;

“Ναι, ήταν κάποια πολυάσχολα χρόνια για εμάς, πρώτα αλλάζοντας τον κατασκευαστή και στη συνέχεια αναλαμβάνοντας τη νέα μοτοσυκλέτα. Φέτος ήταν σχεδόν σαν να ξεκινούσαμε πάλι από το μηδέν με τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ήμασταν προετοιμασμένοι και τώρα έχουμε τα πάντα όπως τα θέλουμε. Πάντα υπάρχουν πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο, αλλά πρέπει να είναι μια διαδικασία που να έχει νόημα. Μπορείς να κάνεις πράγματα πολύ γρήγορα, αλλά πρέπει να δουλεύουν καλά, πρέπει να είναι 100% αυτό που θέλεις. Και η δουλειά δεν τελειώνει ποτέ για να κάνεις τους αναβάτες ακόμα πιο ικανοποιημένους.”

Kimi Raikonen

Οδηγήσατε τη νέα KX450;

“Έχουμε ένα νέο μωρό στην οικογένεια μας φέτος, οπότε ήμουν απασχολημένος με την οικογένεια μου και δεν είχα ακόμα την ευκαιρία να οδηγήσω τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ελπίζω να βρω χρόνο να την οδηγήσω αυτό το χειμώνα. Στην πραγματικότητα έχω μια KX250 και μια KX450, για να είμαι ειλικρινής έμεινα έκπληκτος με το πόσο ευκολοδήγητες είναι. Σίγουρα, η οδήγησή μου έχει περάσει στο επόμενο επίπεδο με τις μοτοσυκλέτες Kawasaki που έχω.”

Σας αρέσει το 450 ή προτιμάτε το 250 για καθημερινή οδήγηση;

“Δεν προπονούμαι ούτε οδηγώ καθημερινά, οπότε προτιμώ τo 250 στην πίστα μου στη Φινλανδία. Ίσως το 450 για μένα να ταιριάζει καλύτερα σε μια μεγαλύτερη πίστα και αν είχα περισσότερο χρόνο για οδήγηση. Είναι μια σοβαρή μοτοσυκλέτα και πρέπει να την προσεγγίσεις με σοβαρό τρόπο.”

Kimi Raikonen

 

Ετικέτες