MXGP: Ο Kimi Raikkonen αναλαμβάνει διευθυντής στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki

Από το τιμόνι της Formula 1 στις πίστες του MXGP
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/1/2022

Ο Kimi Raikkonen είναι Φινλανδός και όπως όλοι ξέρουμε, οι Φινλανδοί στο χώρο του αυτοκινήτου έχουν τα περισσότερα παγκόσμια πρωταθλήματα από κάθε άλλη χώρα. Το 2021 ήταν η τελευταία του χρονιάς ως οδηγός της Alfa Romeo στην Formula 1 και για το 2022 ανακοίνωσε πως αναλαμβάνει διευθυντής της εργοστασιακής ομάδας της Kawasaki  στο MXGP! Ακόμα κι αν δεχτούμε πως πρόκειται για έναν άνθρωπο που ξέρει δυο-τρία σχετικά με τους αγώνες σε κορυφαίο παγκόσμιο επίπεδο, εν τούτοις παραμένει δύσκολη αυτή η απόφαση της Kawasaki να δώσει ενεργή θέση διευθυντή στην εργοστασιακή ομάδα του παγκόσμιου πρωταθλήματος Motocross σε έναν άνθρωπο που έρχεται από την Formula 1. Παρόμοιες κινήσεις έχουν γίνει στο παρελθόν και μάλιστα ο “King” Kenny Roberts είχε απευθυνθεί σε ανθρώπους της F1 για το Project των τρικύλινδρων Petronas και φυσικά απέτυχε, καθώς πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά αθλήματα – έστω κι αν οι βασικές αρχές είναι πανομοιότυπες. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση, ο Kimi Raikkonen  θα έχει δίπλα του τον συμπατριώτη του  Antti Pyrhonen, ο οποίος είναι πρώην αγωνιζόμενος στο Motocross. Έτσι ο ρόλος του Raikkonen πιθανόν να έχει περισσότερη σχέση με τις διασυνδέσεις που έχει μετά από τόσα χρόνια καριέρας στην Formula 1, κάτι που σίγουρα θα βοηθήσει την οικονομική πλευρά της ομάδας και πιθανόν και την τεχνολογική.

MXGP - Ηλεκτρική κατηγορία MXEP από το 2026

Ακολουθώντας τα χνάρια του MotoGP με την κατηγορία MotoE
motomag Έρχεται η ηλεκτρική κατηγορία MXEP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross από το 2026
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

15/3/2024

H Infront Moto Racing η οποία είναι υπεύθυνη για τον θεσμό του MXGP, ανακοίνωσε πως από το 2026 θα υπάρχει στον θεσμό υποστηρικτική ηλεκτρική κατηγορία με ονομασία MXEP.

Σε αυτή τη νέα κατηγορία θα λάβουν μέρος πρωτότυπες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, με τους 6 ευρωπαϊκούς αγώνες να διεξάγονται παράλληλα με τους αγώνες του MXGP. Η Infront Moto Racing θα συνεργαστεί πολύ στενά με τη FIM και την MSMA (Ένωση Κατασκευαστών Μοτοσυκλέτας) για τη διαμόρφωση των νέων κανονισμών και της απαραίτητης υποδομής ώστε να καθιερωθεί το MXEP ως ένας πρωτοπόρος θεσμός. Ταυτόχρονα το MXGP θα πρωτοστατήσει στην περαιτέρω βελτίωση του αθλήματος για τους αναβάτες, τους οπαδούς αλλά και τους κατασκευαστές μοτοσυκλετών.

Έρχεται η ηλεκτρική κατηγορία MXEP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross από το 2026

Ο CEO της Infront Moto Racing, Giuseppe Luongo ανέφερε: "Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε πως η ηλεκτροκίνηση έρχεται και στις μοτοσυκλέτες οπότε είναι μία καλή χρονικά στιγμή για να θέσουμε τις βάσεις για μία νέα κατηγορία. Δεν θέλαμε να μπλέξουμε τις κατηγορίες, για αυτό προχωρήσαμε στη δημιουργία μιας νέας κατηγορίας που αφορά τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Βλέπουμε το τελευταίο διάστημα να υπάρχει μία σύγχυση σε άλλα Πρωταθλήματα με τα ηλεκτρικά μοντέλα, όποτε νομίζω ότι εμείς προχωρήσαμε στην σωστότερη κίνηση. Ανακοινώσαμε ένα πλάνο δύο ετών ώστε να είναι έτοιμες όλες οι πλευρές τόσο εμείς όσο και οι κατασκευαστές. Αυτό θα βοηθήσει ώστε να υπάρξει ανάπτυξη τόσο από πλευράς τεχνολογίας όσο και από πλευράς προβολής του νέου θεσμού της MXEP”.

Η δημιουργία της ηλεκτρικής κατηγορίας MXEP στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross θα λύσει όπως φαίνεται ένα σημαντικό πρόβλημα όσον αφορά τους τεχνικούς κανονισμούς ενώ αναμένεται την συγκεκριμένη φόρμουλα να υιοθετήσουν και άλλοι θεσμοί λίαν συντόμως ώστε να αποφύγουν τα προβλήματα που είδαμε να συμβαίνουν με την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Stark.

MXGPMXGP

 

Ετικέτες