MXGP: Ο Kimi Raikkonen αναλαμβάνει διευθυντής στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki

Από το τιμόνι της Formula 1 στις πίστες του MXGP
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/1/2022

Ο Kimi Raikkonen είναι Φινλανδός και όπως όλοι ξέρουμε, οι Φινλανδοί στο χώρο του αυτοκινήτου έχουν τα περισσότερα παγκόσμια πρωταθλήματα από κάθε άλλη χώρα. Το 2021 ήταν η τελευταία του χρονιάς ως οδηγός της Alfa Romeo στην Formula 1 και για το 2022 ανακοίνωσε πως αναλαμβάνει διευθυντής της εργοστασιακής ομάδας της Kawasaki  στο MXGP! Ακόμα κι αν δεχτούμε πως πρόκειται για έναν άνθρωπο που ξέρει δυο-τρία σχετικά με τους αγώνες σε κορυφαίο παγκόσμιο επίπεδο, εν τούτοις παραμένει δύσκολη αυτή η απόφαση της Kawasaki να δώσει ενεργή θέση διευθυντή στην εργοστασιακή ομάδα του παγκόσμιου πρωταθλήματος Motocross σε έναν άνθρωπο που έρχεται από την Formula 1. Παρόμοιες κινήσεις έχουν γίνει στο παρελθόν και μάλιστα ο “King” Kenny Roberts είχε απευθυνθεί σε ανθρώπους της F1 για το Project των τρικύλινδρων Petronas και φυσικά απέτυχε, καθώς πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά αθλήματα – έστω κι αν οι βασικές αρχές είναι πανομοιότυπες. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση, ο Kimi Raikkonen  θα έχει δίπλα του τον συμπατριώτη του  Antti Pyrhonen, ο οποίος είναι πρώην αγωνιζόμενος στο Motocross. Έτσι ο ρόλος του Raikkonen πιθανόν να έχει περισσότερη σχέση με τις διασυνδέσεις που έχει μετά από τόσα χρόνια καριέρας στην Formula 1, κάτι που σίγουρα θα βοηθήσει την οικονομική πλευρά της ομάδας και πιθανόν και την τεχνολογική.

MXGP - Η ΚΤΜ δεν θα έχει τον Everts στον αγώνα της Αργεντινής λόγω τραυματισμού

Μετά τη Husqvarna η ατυχία των τραυματισμών χτύπησε και την KTM
motomag MXGP – Η ΚΤΜ δεν θα έχει τον Everts στον αγώνα της Αργεντινής λόγω τραυματισμού
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

28/2/2024

Η Red Bull KTM Factory Racing έκανε γνωστό πως ο Liam Everts ο οποίος αγωνίζεται στην κατηγορία MX2 δεν θα δώσει το παρών στον πρώτο αγώνα της χρονιάς ο οποίος θα λάβει χώρα στην Αργεντινή στις 10 Μαρτίου, καθώς θα χρειαστεί να αναρρώσει από την χειρουργική επέμβαση που πραγματοποίησε στο δεξί του χέρι.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross ξεκινά το φετινό αγωνιστικό του ταξίδι από την Αργεντινή σε λιγότερο από δύο εβδομάδες ωστόσο για ακόμη μία ομάδα του Πρωταθλήματος τα πράγματα δεν κυλούν ομαλά. Μετά τη Nestaan Husqvarna Factory Racing η οποία ανακοίνωσε πως ο αναβάτης της στην μεγάλη κατηγορία MXGP Mattia Guadagnini θα απουσιάζει για κάποιο διάστημα από τους αγώνες ελέω τραυματισμού ήρθε μία ανάλογη ανακοίνωση από την Red Bull KTM Factory Racing η οποία αναφέρεται σε έναν εκ των τεσσάρων αναβατών της.

Πιο συγκεκριμένα η ανακοίνωση αφορούσε τον Liam Everts ο οποίος αγωνίζεται στην κατηγορία MX2. O Βέλγος αναβάτης κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας του είχε μία πτώση με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά στον δεξιό του αντίχειρα. Ο Everts ο οποίος υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση θα χρειαστεί να μείνει εκτός αγώνων για ένα μήνα, με την ομάδα να ελπίζει να τον έχει ξανά κοντά της στον δεύτερο αγώνα της σεζόν.

O Harry Norton, αγωνιστικός διευθυντής της Red Bull KTM Factory Racing δήλωσε: "Δυστυχώς τέτοιες ατυχίες συμβαίνουν στο motocross. Είναι θετικό πως η επέμβαση για τον Everts πήγε καλά. Τώρα χρειάζεται ανάρρωση και ελπίζουμε να τον δούμε ξανά στην Ισπανία.”

Ετικέτες