Πανελλήνιο Motocross 1ος αγώνας Σκύδρα: Η πορεία της Yamaha

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

29/4/2021

 

Με νίκες χαιρέτησε η Yamaha την έναρξη του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Motocross στον πρώτο αγώνα για το 2021:

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΝΑΡΞΗ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ MOTOCROSS 2021

Η ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ

1ο αγώνας 24-25 Απριλίου 2021, Σκύδρα

 

Μετά από πολλούς και κουραστικούς μήνες, έφτασε η στιγμή που όλοι περιμέναμε! Η έναρξη του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος MOTOCROSS μαζί με την ανακοίνωση του ευρύτερου προγράμματος του μηχανοκίνητου αθλητισμού.  

Ο πρώτος αγώνας πραγματοποιήθηκε στην πίστα MOTOCROSS στη Σκύδρα, δυστυχώς χωρίς θεατές, με τους αθλητές όμως να τηρούν όλα τα μέτρα πρόληψης και ασφάλειας, έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να φέρουμε εις πέρας ένα πρωτάθλημα, πάντα με κοινωνική και ατομική ευθύνη.

Ο καιρός δεν βοήθησε ώστε να γίνουν όλα τα δοκιμαστικά του Σαββάτου, αφού η βροχή και η λάσπη έφερε δυσκολίες. Την Κυριακή όμως ο καιρός στάθηκε σύμμαχος και ο αγώνας πραγματοποιήθηκε χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Δυστυχώς δεν έλειψαν οι απουσίες αθλητών μας λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων (ΠΑΚΑΤΑΡΙΔΗΣ-OPEN και ΣΑΓΜΑΛΗΣ-ΜΧ2) και σοβαροί τραυματισμοί (ΤΑΜΒΑΚΟΣ – ΜΧ85).

Στο 1ο σκαλί του βάθρου της ΜΧ2 ανέβηκε ο Ανδρέας Ανδρέου (101) μετά από μια δυναμική  οδήγηση σε ένα δύσκολο και λασπωμένο τερέν.


Ανδρέας Ανδρέου (101)

Στην ΜΧ1, οι Δημήτρης Τουρατζίδης junior (200) και Δημήτρης Μπαξεβάνης (131) τερμάτισαν στη 2η και 6η θέση αντίστοιχα, με τον Μπαξεβάνη να τερματίζει  1ος στην ΜΧ300, παρά το σοβαρό οικογενειακό πρόβλημα που είχε να αντιμετωπίσει.

 

Δημήτρης Τουρατζίδης (200)

 

Δημήτρης Μπαξεβάνης (131)

 

Στην ΜΧ85, Ιάκωβος Παπαδόπουλος (313) τερματίζει στην 7η θέση αφού στο 2ο σκέλος αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από πτώση. Ακόμα όμως πιο άτυχος στάθηκε ο συναθλητής του Χρήστος Ταμβάκος (66), ο οποίος τραυματίστηκε σοβαρά στα χρονομετρημένα, νοσηλεύεται και του ευχόμαστε πολύ γρήγορα περαστικά! Και οι δύο αθλητές συμμετέχουν στον θεσμό του YZ bLU cRU.

 

Χρήστος Ταμβάκος (66)

Ιάκωβος Παπαδόπουλος (313)

Στην ΜΧ65, ο Γιώργος Τσαλίκης (25) και Γιώργος Κουκαλιώτης (125) και οι δύο συμμετέχοντες στον θεσμό του YZ bLU cRU, ανέβηκαν αντίστοιχα στο 2ο και 3ο σκαλί του βάθρου και φαίνεται να το διασκέδασαν αρκετά.

 

 

Γιώργος Τσαλίκης (25)

 

 

Γιώργος Κουκαλιώτης (125)

Στην κατηγορία MX Women, οικογενειακή υπόθεση η 1η και 2η θέση του αγώνα με τις Λάμπρου Ιωάννα (7) και Λάμπρου Αμαλία (17) να τις κατακτούν αντίστοιχα με Yamaha YZ250F και ΥΖ125.

 

Λάμπρου Ιωάννα (7) και Λάμπρου Αμαλία (17)

Συγχαρητήρια σε όλους τους αθλητές!

Ανανεώνουμε το ραντεβού μας για 15-16 Μαΐου στην πίστα της Σπερχειάδας! Ευχόμαστε να είμαστε ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ, πάντα με αποστάσεις και ασφάλεια!

Motocross - Συνέντευξη του γενικού διευθυντή της Kawasaki Racing Team MXGP Kimi Raikonen

O Iceman εκτός από τα όσα αφορούν την KRT MXGP, παραδέχθηκε πως οδηγούσε κρυφά motocross χωρίς να το γνωρίζουν οι ομάδες με τις οποίες αγωνιζόταν στη F1
Kimi Raikonen
Από το

motomag

24/8/2023

Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Kimi Raikonen ο οποίος έχει αναλάβει από το 2022 χρέη γενικού διευθυντή στην KRT στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, παραχώρησε συνέντευξη στην οποία αποκαλύπτει σημαντικά γεγονότα για την ομάδα της KRT MXGP καθώς και πράγματα που έκανε με μοτοσυκλέτα ενώ ήταν ακόμη εν ενεργεία πιλότος της F1.

Ο Φινλανδός πρωταθλητής της Formula 1 δεν βρέθηκε στον χώρο των δύο τροχών και ειδικότερα στον χώρο του motocross ξαφνικά καθώς πολύ πριν αναλάβει τον ρόλο του γενικού διευθυντή στην KRT MXGP -2022- είχε ιδρύσει τη δική του ομάδα MX, την IceOne Racing, η οποία συμμετείχε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ως εργοστασιακή “εκπρόσωπος” της Husqvarna. O Iceman o οποίος κατά καιρούς μας έχει χαρίσει μοναδικές στιγμές τόσο εντός όσο και εκτός πίστας μίλησε για πολλά στον ηλεκτρονικό της Kawasaki.

Kimi Raikonen

Kimi, έτρεχες κι εσύ motocross πώς ξεκίνησε για σένα;

“Ως παιδί, ξεκίνησα με τον ίδιο τρόπο που έκαναν πολλά παιδιά τότε, με ένα scooter Italjet. Ήταν ένα αυτόματο 50 κ. εκ. που μου έμαθε την ισορροπία, τη συμπεριφορά της μηχανής και τον έλεγχο του γκαζιού. Υποθέτω ότι από εκεί προήλθε η αγάπη μου για το off-road και το MX. Δεν αγωνίστηκα τόσο πολύ σε δύο τροχούς ως νεαρός, αλλά αργότερα έκανα μερικούς αγώνες με μια KX250. Πάντα μου άρεσε η πρόκληση που σου δίνει η οδήγηση ΜΧ και το πόσο καταπονείσαι σωματικά. Είναι τόσο σπουδαίο συναίσθημα και μετά την οδήγηση νιώθεις πάντα ότι έχεις πραγματικά προκαλέσει τον εαυτό σου με πραγματικά θετικό τρόπο.”

Σας επιτρεπόταν να αγωνίζεστε με motocross ως οδηγός της Formula 1;

“Μερικές φορές πήγαινα για οδήγηση σε μικρούς αγώνες συλλόγων, αλλά ήταν μόνο για διασκέδαση και έχω μια μικρή πίστα στο σπίτι εδώ με τα παιδιά. Δεν έτρεχα σε υψηλό επίπεδο και ένιωθα ότι ήταν μέρος του προγράμματος της γυμναστικής μου. Δεν ξέρω τι σκέφτηκε κάποια από τις ομάδες μου γι' αυτό, καθώς δεν τους το ανέφερα ποτέ.”

Πώς αρχίσατε να χτίζετε την ομάδα;

“Στην αρχή, φυσικά, με εντελώς διαφορετικούς ανθρώπους, αλλά δεν ήταν όπως ήθελα, ήταν πολύ ακατάστατο. Στη συνέχεια μίλησα με τον Antti Pyrhönen -αγωνιστικός διευθυντής της KRT MXGP και πρώην αναβάτης της IceOne Racing-, αργότερα όταν έμαθα ότι σταματάει, τον κάλεσα ξανά για να έρθει να διευθύνει την ομάδα. Τώρα η κατεύθυνση είναι πολύ καλή. Πάντα θέλαμε να επιστρέψουμε στην Kawasaki τώρα είναι η δεύτερη χρονιά μαζί και έχουμε μια εξαιρετική σχέση με τους Ιάπωνες και όλη την ομάδα της. Η Kawasaki πιέζει πολύ και είναι υπέροχο να είμαστε μέρος της ομάδας και του ομίλου, βοηθώντας τους να εξελίξουν τη μοτοσυκλέτα.”

Kimi Raikonen

Θα πρέπει να είστε ευχαριστημένοι με την πρόσφατη επιτυχία, πέντε νίκες στη σειρά.

“Φυσικά είναι ωραίο να κερδίζεις και δουλεύουμε γι' αυτό εδώ και πολλά χρόνια. Μερικές φορές τα αποτελέσματα έρχονται, μερικές φορές όχι, και οι τραυματισμοί είναι μέρος της όλης δουλειάς. Θέλουμε πάντα να κερδίζουμε, αλλά είναι μικρή η διαφορά μεταξύ της πέμπτης θέσης και της νίκης. Είναι ωραίο να κερδίζουμε και το παίρνουμε όταν έρχεται, αλλά ξέρουμε πόσο εύκολο είναι να γίνει το αντίθετο. Πέρυσι ήταν δύσκολη χρονιά με τον Romain Fevbre τραυματία και φυσικά ήταν και η πρώτη χρονιά για εμάς με την Kawasaki. Ο Romain οδηγούσε καλά και τώρα κερδίζει, και ο Mitch Evans γίνεται όλο και πιο δυνατός, οπότε ελπίζουμε να έχουμε δύο μοτοσυκλέτες στις πρώτες θέσεις σύντομα.”

Είστε ικανοποιημένοι με την εξέλιξη;

“Ναι, ήταν κάποια πολυάσχολα χρόνια για εμάς, πρώτα αλλάζοντας τον κατασκευαστή και στη συνέχεια αναλαμβάνοντας τη νέα μοτοσυκλέτα. Φέτος ήταν σχεδόν σαν να ξεκινούσαμε πάλι από το μηδέν με τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ήμασταν προετοιμασμένοι και τώρα έχουμε τα πάντα όπως τα θέλουμε. Πάντα υπάρχουν πράγματα που μπορούν να βελτιωθούν ακόμη περισσότερο, αλλά πρέπει να είναι μια διαδικασία που να έχει νόημα. Μπορείς να κάνεις πράγματα πολύ γρήγορα, αλλά πρέπει να δουλεύουν καλά, πρέπει να είναι 100% αυτό που θέλεις. Και η δουλειά δεν τελειώνει ποτέ για να κάνεις τους αναβάτες ακόμα πιο ικανοποιημένους.”

Kimi Raikonen

Οδηγήσατε τη νέα KX450;

“Έχουμε ένα νέο μωρό στην οικογένεια μας φέτος, οπότε ήμουν απασχολημένος με την οικογένεια μου και δεν είχα ακόμα την ευκαιρία να οδηγήσω τη νέα μοτοσυκλέτα, αλλά ελπίζω να βρω χρόνο να την οδηγήσω αυτό το χειμώνα. Στην πραγματικότητα έχω μια KX250 και μια KX450, για να είμαι ειλικρινής έμεινα έκπληκτος με το πόσο ευκολοδήγητες είναι. Σίγουρα, η οδήγησή μου έχει περάσει στο επόμενο επίπεδο με τις μοτοσυκλέτες Kawasaki που έχω.”

Σας αρέσει το 450 ή προτιμάτε το 250 για καθημερινή οδήγηση;

“Δεν προπονούμαι ούτε οδηγώ καθημερινά, οπότε προτιμώ τo 250 στην πίστα μου στη Φινλανδία. Ίσως το 450 για μένα να ταιριάζει καλύτερα σε μια μεγαλύτερη πίστα και αν είχα περισσότερο χρόνο για οδήγηση. Είναι μια σοβαρή μοτοσυκλέτα και πρέπει να την προσεγγίσεις με σοβαρό τρόπο.”

Kimi Raikonen

 

Ετικέτες