Πανελλήνιο Motocross: Σοβαρός τραυματισμός αναβάτη στις Σέρρες

Σάββατο 15-2-2020
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

15/2/2020

Σοβαρά τραυματίστηκε ο αναβάτης Θ.Α. με το Ν#933 κατά τον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν για το Πανελλήνιο Motocross στις Σέρρες.

Δυστυχώς το Motocross κάνει εκκίνηση με μία πολύ δυσάρεστη είδηση καθώς ένας αναβάτης τραυματίζεται σοβαρά

Το περιστατικό συνέβη στις χρονομετρημένες δοκιμές της ΜΧ1 - ΜΧ300, δύο λεπτά αφότου ξεκίνησαν.

Στις 13:27 ο Θ.Α. πέφτει και δεν μπορεί να σηκωθεί. Βγήκε αμέσως κόκκινη σημαία και παραλείφθηκε από ασθενοφόρο άμεσα. Σε λιγότερο από δέκα λεπτά από την πτώση του είχε αναχωρήσει ήδη με το ασθενοφόρο έπειτα από μερικά δραματικά λεπτά που οι τραυματιοφορείς προσπαθούσαν να τον ασφαλίσουν στο φορείο. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Σερρών και από εκεί στη Θεσσαλονίκη και στο νοσοκομείο Παπανικολάου.

Ευχόμαστε από εδώ και πέρα μονάχα θετικά μηνύματα για την πορεία της αποκατάστασης.

Ας είναι αυτό το πρώτο και τελευταίο για το Motocross…

Οι κατατακτήριοι συνεχίστηκαν μετά από αυτό, με το δεύτερο ασθενοφόρο να παραμένει σε επιφυλακή…

MXGP – Febvre και Kawasaki ακόμη δύο χρόνια μαζί

Το μόνο που μένει να δούμε ποιος θα είναι ο teammate του την επόμενη χρονιά
motomag MXGP – Febvre και Kawasaki ακόμη δύο χρόνια μαζί
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

31/7/2024

Ο Romain Febvre και η Kawasaki Racing Team, όπως αναμενόταν ανακοίνωσαν πως θα συνεχίσουν μαζί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross για ακόμη δύο χρόνια.

Ο Febvre ο οποίος εντάχθηκε στην ομάδα της Kawasaki το 2020 όπως φαίνεται έχει βρει το αγωνιστικό του λιμάνι στους πράσινους. Ο Γάλλος κάθε χρονιά είναι και πιο ανταγωνιστικός ενώ να θυμίσουμε πως τη περσινή χρονιά πάλεψε για τον τίτλο ανεβαίνοντας στο βάθρο σε 13 αγώνες! Η φετινή πορεία του ξεκίνησε επίσης δυναμικά, με τον Febvre να ανεβαίνει στο βάθρο στους έξι από τους επτά αγώνες ωστόσο ένας τραυματισμός στον αντίχειρα κατά τη διάρκεια του εντός έδρας αγώνα στην Γαλλία τον έβγαλε εκτός διεκδίκησης του φετινού τίτλου.

MXGP – Febvre και Kawasaki ακόμη δύο χρόνια μαζί

Η Kawasaki όπως είναι λογικό δεν θα ήθελε με τίποτα να χάσει τον Febvre και για τον λόγο αυτό έσπευσε να ανανεώσει το συμβόλαιο του Γάλλου αναβάτη για ακόμη δύο χρόνια. Το μόνο που απομένει είναι να δούμε ποιος θα είναι ο teammate του Febvre στην Kawasaki την επόμενη χρονιά καθώς ο Jeremy Seewer, ο οποίος φέτος αγωνίζεται με την ιαπωνική ομάδα, θα βρεθεί στην Ducati η οποία το 2025 θα κάνει την είσοδο της με το Desmo450 MX στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross.

Μετά την υπογραφή του νέου συμβολαίου ο Romain Febvre ανέφερε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα συνεχίσω για άλλα δύο χρόνια με την Kawasaki. Οι τραυματισμοί μπορούν μερικές φορές να επηρεάσουν το κίνητρό σου, αλλά έδειξα τόσο το 2022 όσο και φέτος ότι μπορώ να παλέψω για νίκες και βάθρα. Όλοι γνωρίζουν πόσο άνετα αισθάνομαι στο KX450-SR και πως μοιράζομαι τους ίδιους στόχους με την ομάδα, οπότε πάμε για άλλες δύο χρόνια”.

MXGP – Febvre και Kawasaki ακόμη δύο χρόνια μαζί

Ο Antti Pyrhönen, Team Manager της KRT δήλωσε: “O Romain είναι εξαιρετικά σημαντικός για εμάς ενώ ο ίδιος μοιράζεται τις ίδιες αξίες με εμάς. Εξακολουθεί να έχει ένα απίστευτα υψηλό κίνητρο και οι επιδόσεις του γίνονται όλο και καλύτερες με την πάροδο των ετών, το είδαμε αυτό και στην αρχή της σεζόν όταν σημείωσε έξι βάθρα στα πρώτα επτά Grand Prix. Αυτό ήταν το καλύτερο ξεκίνημα ολόκληρης της καριέρας του και δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι έχει την ίδια δίψα για νίκη όπως στο ξεκίνημα του”.

MXGP – Febvre και Kawasaki ακόμη δύο χρόνια μαζί

 

Ετικέτες