Πανελλήνιο MX 2021 Ολυμπία: Κατάταξη με πολλές συμμετοχές!

Εξαιρετική αγωνιστική ημέρα στον Πλάτανο Αρχ. Ολυμπίας!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/9/2021

Με πολλές συμμετοχές που ξεπέρασαν τις 100, έγινε η επανεκκίνηση του πρωταθλήματος Motocross μετά το διάλειμμα του καλοκαιριού σε μία πίστα με πολύ καλή κατάσταση και με την διοργάνωση να την καταβρέχει αρκετά περιορίζοντας την σκόνη αλλά αποφεύγοντας να δημιουργήσει λάσπη και να χαλάσει η επιφάνεια δυσκολεύοντας τους αναβάτες.

Με τόσες συμμετοχές υπήρχε και κόσμος στις κερκίδες, από τους συνοδούς των αγωνιζομένων σε κάθε αγώνα, δίνοντας μία όμορφη εικόνα κι ακολουθώντας τα μέτρα.

Στην ΜΧ1 ο Γεωργαντάς (#21 Husqvarna) πήρε την εκκίνηση και στην συνέχεια πάλεψε με τον Παπίλα (#22 Honda) ο οποίος επικράτησε αλλά μας έδωσαν μία όμορφη μάχη με αρκετό θέαμα. Μεγάλος απών ο Τουρατζίδης (#200 Yamaha) που στα χρονομετρημένα αντιμετώπισε πρόβλημα, πιθανότατα με τον ώμο του που τον έχει ταλαιπωρήσει και βγήκε κατευθείαν έξω, χωρίς να συνεχίσει. Ελπίζουμε να είναι απλά τα πράγματα. Από τον αγώνα της MX1 ο Γεωργαντάς ξεχώρισε για το θέαμα που έδινε και την ένταση στην οδήγηση με τον Παπίλα να κάνει τον ταχύτερο χρόνο όμως και να έχει την πρώτη θέση.

Με ρυθμό οδηγούσε ο Παναγιωτόπουλος Μιχάλης (#61 TM) για την MX300 τερματίζοντας πίσω από τον Γεωργαντά στην MX1, δείχνοντας πως κάνει κάτι εύκολο!

Ο Ράδος (#97 Husqvarna) ήταν από την αρχή μπροστά και επικράτησε του Σάγμαλη (#919 Yamaha) που όπως πάντα δεν είναι ένας εύκολος αντίπαλος και μας κάνει να ανυπομονούμε για τον αγώνα. Τρίτος ο Μπάκας (#29 Yamaha) και αξίζει ιδιαίτερης μνείας ο Γανωτής (#141 Yamaha) διότι οδηγούσε με φοβερό ρυθμό χαρίζοντας θέαμα και φτάνοντας 7ος γενικής και πρώτος στην ΜΧ125 μπροστά από τον Παυλόπουλο (#84 KTM) και τον Θεοδωρίδη (#344 ΚΤΜ).

Στην OPEN o Τομαράς (#110 Honda) δεν θα μπορούσε παρά να είναι εκείνος με τον καλύτερο ρυθμό παρόλο που ο Σωτηρόπουλος (#8 Yamaha) είχε τον πιο γρήγορο χρόνο. Τραυματισμό είχε σε αυτή την κατηγορία ο Κ.Σ. που χρειάστηκε να φύγει εκτός πίστας με τις ευχές όλων για ταχεία ανάρρωση.

Στην Senior o περσινός πρωταθλητής Kαρασακαλίδης (#177 KTM) ήταν συνέχεια μπροστά και με μεγάλη άνεση επικράτησε με τον Χαραλαμπόπουλο να έχει μία άτυχη στιγμή από την οποία το σημαντικό είναι πως έφυγε οδηγώντας. Καρανάσης (#271 Honda) και Κριμπούνης (#121 ΚΤΜ) πήραν εδώ τις επόμενες θέσεις.

Πολύ καλό θέαμα είχαμε στην MX85 με τους πολλά υποσχόμενους Μερκούρη (#111 ΚΤΜ) και Φωτάκη (#94 ΤΜ). Ο Φωτάκης είχε το αρχικό προβάδισμα που γρήγορα καθάρισε ο Μερκούρης και έμεινε μπροστά, με τον Φωτάκη όμως να κράτα τον ταχύτερο γύρο. Τρίτος εδώ ο Παπαδάκης (#177 ΚΤΜ).

Στην ΜΧ65 ο Τσαλίκης (#25 Yamaha) επικράτησε εύκολα με Χατζάκη (#21 YZ65) και Τριανταφυλλόπουλο (#241 ΚΤΜ) να ακολουθούν.

Επίσης Φωτόπουλος με Χαραλαμπόπουλο έδωσαν πολύ θέαμα στην ΜΧ50 με την μικρότερη διαδρομή και σε αγώνα επίδειξης που μας γεμίζει με αισιοδοξία για το μέλλον του αθλήματος!

Ευχή όλων να βοηθήσει ο αυριανός καιρός και να μην βρέξει νωρίτερα από το αναμενόμενο, καθώς το σκηνικό που έχει στηθεί στην Αρχαία Ολυμπία είναι έτοιμο να μας δώσει έναν πολύ όμορφο αγώνα!

Αναλυτικά ο πίνακας της κατάταξης – Ακολουθούν οι πρώτες φωτογραφίες της σημερινής ημέρας:

Supercross 2024, Birmingham – Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τον Jett Lawrence στα 450SX [VIDEO]

Back to back νίκη και για τον Tom Vialle στα 250SX της Ανατολικής Ακτής
SX
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/3/2024

Ο ένατος γύρος της χρονιάς για το Supercross ο οποίος πραγματοποιήθηκε στο Protective Stadium του Birmingham είχε ως πρωταγωνιστές τους Jett Lawrence (450SX) και Tom Vialle (250SX Ανατολικής Ακτής) οι οποίοι αμφότεροι έγιναν οι πρώτοι που καταφέρνουν να κάνουν back to back νίκες τη φετινή χρονιά.

Η εκκίνηση στο αγώνα του Birmingham θα έδινε ίσως τη μισή νίκη καθώς η βροχή που έπεφτε θα δυσκόλευε τις προσπάθειες των αναβατών στα 450SX. Με το που έπεσαν οι μπάρες το Holeshot πήρε ο Jett Lawrence (Team Honda HRC), με τον Cooper Webb (Monster Energy Yamaha Star Racing) να ακολουθεί από κοντά.

Οι Ken Roczen (Progressive Insurance ECSTAR Suzuki) και Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing) προσπαθούσαν με τη σειρά τους να μείνουν κοντά στους δύο πρώτους ωστόσο ο ρυθμός τους στα αρχικά στάδια του αγώνα ήταν πιο αργός.

Supercross 2024, Birmingham – Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τον Jett Lawrence στα 450SX [VIDEO]

Λίγο μετά το μισό του αγώνα ξεκαθάρισε και η υπόθεση νίκη στον ένατο γύρο της χρονιάς. Ο Lawrence χωρίς να κάνει λάθη ανέβασε ρυθμό πανηγυρίζοντας τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο πρωτάθλημα ενώ κατάφερε με αυτήν του την επιτυχία να αυξήσει τη διαφορά του στο πρωτάθλημα.

Ο Webb για ακόμη έναν αγώνα τερμάτισε δεύτερος με τον Roczen να συμπληρώνει το βάθρο. Όσον αφορά τη βαθμολογία του πρωταθλήματος στα 450SX, o Lawrence προηγείται έχοντας 185 βαθμούς, με τον Webb να βρίσκεται στη δεύτερη θέση έχοντας 172 βαθμούς. Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Sexton ο οποίος έχει 165 βαθμούς.

O Jett Lawrence δήλωσε μετά τη νίκη του: "Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί κατάφερα να γίνω ο πρώτος που κερδίζει φέτος δύο αγώνες στη σειρά. Ταυτόχρονα αύξησα τη διαφορά στην βαθμολογία και είναι πολύ σημαντικό για τη συνέχεια του πρωταθλήματος”.

Supercross 2024, Birmingham – Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τον Jett Lawrence στα 450SX [VIDEO]

Στο Birmingham πραγματοποιήθηκε και ο τέταρτος γύρος για τα 250SX της Ανατολικής Ακτής. Τα φώτα από την αρχή του αγώνα ήταν στραμμένα στον Tom Vialle (Red Bull KTM Factory Racing) καθώς ο αναβάτης της αυστριακής εταιρείας ερχόταν από μία μεγάλη νίκη στην Daytona. Με το που έπεσαν οι μπάρες ο Vialle ξεκίνησε καλύτερα όλων παίρνοντας την πρωτοπορία.

Λίγο πιο πίσω είχε βρεθεί ο Cameron Macadoo (Monster Energy Pro Circuit Kawasaki), ο οποίος ήθελε να κερδίσει σε αυτόν τον αγώνα τον Vialle. Τελικά αυτό δεν συνέβη ποτέ καθώς ο Vialle οδήγησε από την αρχή μέχρι το τέλος τον αγώνα πανηγυρίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη στην κατηγορία 250SX της Ανατολικής Ακτής.

Πίσω από τον Vialle τερμάτισε ο Cameron Macadoo με τον teammate του στην Monster Energy Pro Circuit Kawasaki, Seth Hammaker να συμπληρώνει το βάθρο. Καταστροφικός ήταν ο αγώνας για τον μέχρι πρότινος πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Max Anstie (Firepower Honda Racing Team). O Anstie αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στην μοτοσυκλέτα του με αποτέλεσμα να μην συλλέξει καθόλου βαθμούς.

Την ατυχία του Anstie εκμεταλλεύτηκε ο Vialle ο οποίος προηγείται πλέον στην βαθμολογία έχοντας 74 βαθμούς. Έναν βαθμό πιο πίσω βρίσκεται ο Macadoo, με τον αναβάτη της Κawasaki να έχει 73 βαθμούς. O Pierce Brown της GASGAS βρίσκεται στην τρίτη θέση έχοντας 69 βαθμούς.

Ο Tom Vialle ανέφερε μετά την νίκη του: “Ένιωθα καλά όλο το Σαββατοκύριακο και αυτό μου έδωσε την ώθηση για να πιέσω. Η δεύτερη συνεχόμενη νίκη που πέτυχα με έφερε στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό και στον επόμενο αγώνα”.

Οι πρωταγωνιστές του AMA Supercross στις 16 Μαρτίου θα βρεθούν στην Ινδιανάπολη όπου θα λάβουν μέρος στον δέκατο γύρο της χρονιάς.

 

Ετικέτες