Ducati Panigale V2 RS6 Hommage by GP Products - Nogaro Blue ποίημα [VIDEO]

Μοναδικό customized Panigale V2, με βάση το προηγούμενο μοντέλο με το μονόμπρατσο
GP Products Ducati Panigale V2
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/12/2024

Ο Marc Goutziers και η ομάδα του στην ολλανδική GP Products εμπορεύονται aftermarket προϊόντα επιδόσεων, και ενίοτε δημιουργούν και μερικά project μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων, που φορτώνουν με τα προαναφερθέντα δικά τους αξεσουάρ, και ολοκληρώνουν το αποτέλεσμα με μοναδικούς χρωματισμούς. Η τελευταία τους δημιουργία αφορά σε ένα μοναδικό μπλε Ducati Panigale V2 που αποτίει φόρο τιμής στο Audi RS6 -με Audi και Ducati να ανήκουν αμφότερες στη μητρική Volkswagen AG.

Η βάση του project είναι το Ducati Panigale V2 2024, με το μονόμπρατσο ψαλίδι, και τον ισχυρότερο κινητήρα από τον απόγονο του, με αρχική απόδοση 155 hp / 10.750 rpm, και βάρος 176 στεγνών κιλών.

Για το πέμπτο project της όσον αφορά στις μοτοσυκλέτες η GP Products προμηθεύτηκε το παραπάνω Panigale V2 από την Ducati Zaltbommel με στόχο να το μεταμορφώσουν.

Πριν λίγο καιρό οι Ολλανδοί είχαν μεταμορφώσει ένα Audi RS6 C8, ως φόρο τιμής στο εμβληματικό Audi RS2 του 1993, και έτσι η ιδέα έπεσε να βαφτεί στο ίδιο μπλε (Nogaro Blue) και το Panigale V2.

GP Products Ducati Panigale V2

Κάπως έτσι το Panigale V2 λύθηκε και ξεκίνησαν οι επεμβάσεις. Τα καλάμια του πιρουνιού δέχθηκαν μπλε ανοδίωση (θυμηθείτε την ανάλογη χρυσή ανοδίωση στο Triumph Bobber TFC του 2025)

GP Products Ducati Panigale V2

Μπλε βάφτηκε το φαίρινγκ, και για μια όμορφη νότα σπορ αντίθεσης κόκκινες βάφθηκαν οι δαγκάνες των φρένων.

Στη συνέχεια προστέθηκαν αξεσουάρ carbon της iLmberger, όπως αεροδυναμικά φτερά, κάλυμμα πλαισίου, λασπωτήρας πίσω, κ.α.

Μια παχιά μεμβράνη PPF διασφαλίζει τη βέλτιστη προστασία του χρώματος και των αυτοκόλλητων από τις γρατζουνιές, ενώ κατόπιν οι Ολλανδοί ξεκίνησαν να ελαφραίνουν τη μοτοσυκλέτα.

GP Products Ducati Panigale V2

Αν η στάνταρ εξάτμιση ζυγίζει 13,9 κιλά, η ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου της Akrapopic ζυγίζει μόλις 6,3 κίλα!

GP Products Ducati Panigale V2

Συνεχίζουμε με τους carbon τροχούς RBX2 της Rotobox που κόβουν ακόμα περισσότερα κιλά -χωρίς τους Ολλανδούς να μας λένε πόσα ακριβώς-, και μάλιστα από το μη-αναρτώμενο βάρος προσθέτοντας ευελιξία σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης. Τα μπράτσα τους είναι πέντε, όσα ήταν και εκείνα του Audi RS6.

GP Products Ducati Panigale V2

Νέα είναι η σέλα από Alcantara, με λογότυπο Ducati, ενώ στις υπόλοιπες λεπτομέρειες ξεχωρίζουν η αγωνιστική τάπα στο ρεζερβουάρ, οι νέοι καθρέπτες, οι ρυθμιζόμενες μανέτες με τα προστατευτικά τους, τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ της Gilles, η φιμέ ζελατίνα της Puig, τα aftermarket γρανάζια τελικής μετάδοσης, κ.α.

Η τελική τιμή για το παραπάνω αριστούργημα φτάνει τα 51.649 ευρώ -σε αυτή συμπεριλαμβάνεται και η μοτοσυκλέτα βάσης.

Ετικέτες

Η BMW ξανά βγάζει το σκούτερ που οδηγείται χωρίς κράνος – Έρχεται το Vision CE

Ηλεκτρικό και πιο άσχημο από πριν αλλά με πολλές custom επιλογές
Η BMW ξανά βγάζει το σκούτερ που οδηγείται χωρίς κράνος – Έρχεται το Vision CE
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

2/9/2025

Έχουν ήδη περάσει είκοσι χρόνια από τότε που βγήκε το C1, το σκούτερ με κλωβό ασφαλείας και ζώνες ασφαλείας που μπορούσες να οδηγήσεις χωρίς κράνος. Η εμπορική του επιτυχία ήταν αντιστρόφως ανάλογη της προβολής που πήρε εκείνη την εποχή, όχι από τον Ειδικό Τύπο αλλά από τα γενικά μέσα ενημέρωσης. Καθότι μία ακριβή λύση όμως το C1 πέρασε εισπρακτικά την γραμμή της επιτυχίας και έκλεισε τον κύκλο του στην BMW με θετικό πρόσημο. Ακόμη και στην Ελλάδα έγιναν ρεπορτάζ σε δελτία ειδήσεων για το αν μπορεί το C1 να προστατέψει με επιτυχία τον αναβάτη του, υπερτονίζοντας τα 2 περιστατικά που καταγράφηκαν. Πανευρωπαϊκά υπήρχαν προφανώς περισσότερα, όπως φυσικά υπήρχαν και δυστυχήματα, ανακαλύπτοντας έπειτα τα ψιλά γράμματα στις οδηγίες της BMW που έλεγε επακριβώς που προστατεύει το C1 χωρίς κράνος και που θα πρέπει να χρησιμοποιείται με αυτό.

Πριν από έντεκα χρόνια επίσης, η BMW ξεκίνησε την σειρά των ηλεκτροκίνητων σκούτερ κρατώντας το γράμμα C φτάνοντας στο CE 04 που προηγήθηκε του CE 02. Χρειάζεται ωστόσο να τους αποδώσουμε εκείνο που αξίζουν και το ακριβό CE 04 είναι πράγματι η επιτομή των ηλεκτρικών σκούτερ αυτή την στιγμή αν και θα μπορούσε να το κάνει, θεωρώ, χωρίς να κοστίζει τρεις φορές επάνω. Μπορεί στα αυτοκίνητα να έχουν κατατροπωθεί πλήρως από την προηγμένη κινέζικη τεχνολογία και θα περίμενε κανείς να το πάθουν αυτό και στα σκούτερ που εκεί μετρούν εκατομμύρια πωλήσεις, συνολικά, αλλά από πλευράς τεχνολογίας και οδηγικής συμπεριφοράς, το CE 04 κατάφερε να γίνει το πρότυπο από το 2022 που το είδαμε για πρώτη φορά.

Εκείνο επίσης που χρειάζεται να τους αποδώσουμε, είναι η απύθμενη ανοησία που διακατέχει τις αποφάσεις του τμήματος marketing από την αρχή του έτους. Δεν έχω ανακαλύψει ακόμη τον απευθείας υπεύθυνο για τις αποφάσεις που έχουν πάρει από την αρχή της χρονιάς αλλά θα το κάνω γιατί κάποιος πρέπει να του το πει ευθέως: Να σταματήσει να λανσάρει μοντέλα με ΑΙ και με αμφιλεγόμενα μηνύματα. Το promo video του νέου Vision CE τελειώνει με το «Έρχεται σύντομα» και συνεχίζει λέγοντας «μπορεί και αργότερα, μπορεί και καθόλου». Αν μιλούσαμε για την νέα δημιουργία της Pop Mart μετά το Labubu, θα ήταν ένας όμορφος τρόπος να κλείσεις το Video που την λανσάρει. Τώρα είναι απλά αμήχανο… όπως το σκούτερ τους «και να που γράφετε αστεία και γελάτε με την διαφήμισή μας» θα απαντήσει ο υπεύθυνος για αυτό που είδαμε, διαβεβαιώνοντας έτσι πως δεν έχει πιάσει το νόημα.

Η BMW ξανά βγάζει το σκούτερ που οδηγείται χωρίς κράνος – Έρχεται το Vision CE
Το κατάλληλο όχημα για το Burning Man

Άλλη μία παρουσίαση λοιπόν βασισμένη σε ψηφιακές φωτογραφίες για κάτι που πρέπει να του εμπιστευτείς την ασφάλειά σου για ένα δίκυκλο που είναι το μόνο όχημα στο οποίο ο άνθρωπος συμμετέχει ενεργά με ολόκληρο το σώμα του.

Βέβαια αυτό τώρα μειώνεται στο Vision CE γιατί έχει γυροσκόπια που κρατούν την ισορροπία εκείνα αντί για εσένα που το οδηγείς. Η BMW έχει προχωρήσει πολύ σε αυτή την τεχνολογία κάνοντας ένα R 1250GS να οδηγεί αυτόνομα και να ισορροπεί με ευκολία, οπότε μπορεί να φέρει στο Vision CE το πρώτο στάδιο της τεχνολογίας αυτής.

Συνδυαστικά με την πλατφόρμα CE 04 που έχει τα κατάλληλα μηχανικά μέρη, το νέο Vision CE θα μπορούσε να γίνει ο άξιος συνεχιστής του C1 κρατώντας την απρόσιτη τιμή απόκτησης φυσικά και επεκτείνοντας τον χαρακτήρα του χαμαιλέοντα που από την αρχή ήθελε η BMW να έχει το C1. Με σειρά από εργοστασιακά αξεσουάρ και προτρέποντας την δημιουργία νέων από τρίτους κατασκευαστές, το Vision CE έχει το όραμα να αποτελέσει την βάση και στην πράξη εκείνα που θα κυκλοφορούν στους δρόμους να είναι μοναδικά και τελείως διαφορετικά μεταξύ τους.

Η BMW ξανά βγάζει το σκούτερ που οδηγείται χωρίς κράνος – Έρχεται το Vision CE
Οι μοναδικές φωτογραφίες που δείχνουν πως υπάρχει στα αλήθεια και μαζί και το πόσο κοντά είναι στο CE 04

Το αποκορύφωμα είναι η απεικόνιση που δείχνει πως η BMW δεν τα πηγαίνει πολύ καλά με το κόστος απόκτησης: Προτείνει το Vision CE ως κινητό μαγαζί πώλησης καφέ με 4 δολάρια το ποτήρι. Είναι μεγάλο το κόστος απόκτησης για κάποιον που θέλει να ζήσει πουλώντας καφέ στο πεζοδρόμιο, βέβαια με 4 δολάρια τον Εσπρέσο ίσως βγάλεις την αρχική επένδυση πριν χρειαστεί αλλαγή μπαταρίας, όσο για το που θα μπορείς να βρεις πελάτες με 4 δολάρια το Εσπρεσάκι όταν στα πιο τουριστικά σημεία της Ιταλίας το έχουν κάτω από 2 Ευρώ, είναι ένα άλλο ζήτημα. Ίσως βοηθά σε χώρες με τεράστια πάρκα στα οποία επιτρέπουν την κίνηση των ηλεκτρονικών δικύκλων σε ποδηλατόδρομους, αν πηγαίνεις από παγκάκι σε παγκάκι, τότε ναι, θα βρεις αρκετούς που θα πληρώσουν 4 δολάρια τον καφέ για να μην σηκωθούν, όπως επίσης και το delivery μπορεί να πάρει μία νέα τροπή: «Μην μας πεις στο τηλέφωνο πως τον πίνεις γιατί εμείς δεν φέρνουμε τον καφέ στον χώρο σου, αλλά την καφετιέρα ολόκληρη».

Η BMW ξανά βγάζει το σκούτερ που οδηγείται χωρίς κράνος – Έρχεται το Vision CE
"Με 4 δολάρια το εσπρεσάκι, μπορεί να καταφέρεις να πληρώσεις το μηχανάκι"

Σε κάθε περίπτωση η BMW χρησιμοποιεί την ονομασία Vision στα πρωτότυπά της, όχι στα τελικά μοντέλα αν και προωθεί το Vision CE ως μοντέλο παραγωγής. Μπορεί λοιπόν να το βγάλει, μπορεί και όχι, θα δείξει, BMW Marketing είναι αυτό, μέχρι να δουν ότι στραβά αρμενίζουν και ο γιαλός είναι στη θέση τους, θα μείνουμε με την απορία.