EICMA 2023: Keeway V302N - A2 Streetfighter με V2 κινητήρα

Εντυπωσιακό design, πλαίσιο χωροδικτύωμα και μονόμπρατσο ψαλίδι
motomag EICMA 2023: Keeway V302N – Streetfighter με σύγχρονη εικόνα
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/11/2023

Εκτός από το "πολεμικό" off-road TX450R, η Keeway στην EICMA παρουσίασε το V302N το οποίο είναι ένα streetfighter που χρησιμοποιεί έναv V2 κινητήρα 298 κυβικών.

Το νέο μοντέλο της Keeway εντυπωσιάζει με τη σύγχρονη εμφάνιση του καθώς υιοθετεί μία σύγχρονη σχεδιαστική προσέγγιση. Ο στρογγυλός προβολέας -φέρνει λίγο από Ducati Monster και λίγο από BMW M 1000 R- τεχνολογίας LED ξεχωρίζει με το καλημέρα, ενώ η μικρή TFT οθόνη είναι στρογγυλή, δίνοντας μία διακριτική ρετρό νότα στο αποτέλεσμα. Το ρεζερβουάρ 16 λίτρων με τους πλευρικούς αεραγωγούς οι οποίοι βρίσκονται εμπρός του, χαρίζουν μία ξεχωριστή εικόνα στο γυμνό μοντέλο της Keeway, με τα διπλά τελικά εξατμίσεων να συμπληρώνουν την ιδιαίτερη σχεδίαση της μικρής αυτής σε κυβισμό μοτοσυκλέτας.

Ο V2 298 κυβικών εκατοστών κινητήρας του V302N προέρχεται από το cruiser αδερφάκι V302C. Η απόδοση φτάνει τους 29,5 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. με την ροπή να αγγίζει τα 2,7 κιλά στις 6.500 σ.α.λ. Το νέο μοντέλο της Keeway χρησιμοποιεί ατσάλινο πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, με το V302Ν να εφοδιάζεται με ένα ανεστραμμένο πιρούνι χωρίς ρυθμίσεις, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ. Οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 17” με τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης της CST να έχουν διαστάσεις 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω. Το σύστημα πέδησης αποτελείται από ένα δισκόφρενο 296 χλστ. μπροστά και ένα δισκόφρενο πίσω ενώ το πακέτο των φρένων συμπληρώνει το ABS.

Keeway
Ετικέτες

Kymco Dink-X 125 TCS - Άμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα [Τιμή]

Μικρό crossover scooter με τροχούς 13 ιντσών - Ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης και 12 ίπποι
KYMCO DINK-X 125
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

15/12/2025

Το νέο Dink-X 125 είναι διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά και ενσωματώνει ηλεκτρική υποβοήθηση για τον θερμικό του κινητήρα, κάτι που βελτιώνει επιδόσεις και κατανάλωση έναντι των συμβατικών σκούτερ.

Το νέο Dink-X 125 έχει στάνταρ σύστημα ελέγχου πρόσφυσης TCS για πρόσθετη ενεργητική ασφάλεια, σε δρόμους με χαμηλή πρόσφυση και τροχούς 14 και 13 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, ενώ η αισθητική του είναι μοντέρνα και έχει crossover στοιχεία που το κάνουν να δίνει πιο δυναμικό και "ανθεκτικό" στις κακουχίες.

Το πλαίσιο του νέου σκούτερ είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής και αυτό του επιτρέπει να διαχειρίζεται με άνεση ανωμαλίες σε άσφαλτο και χώμα σύμφωνα Kymco . Το τιμόνι θυμίζει τιμόνι μοτοσυκλέτας καθώς δεν καλύπτεται από πλαστικά και η ανάρτηση έχει τις προδιαγραφές να ανταποκριθεί σε εύρος συνθηκών, αποτελούμενη από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και ένα ζεύγος υδραυλικών αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου και ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων. Το σύστημα πέδησης απαρτίζεται από δίσκους 240 εμπρός και 220mm πίσω, με κυματιστό προφίλ και διπίστονες δαγκάνες, με σύστημα συνδυασμένης λειτουργίας CBS για ασφαλές φρενάρισμα. Οπότε το ABS δεν συγκαταλέγεται στα στοιχεία του στάνταρ εξοπλισμού.

KYMCO DINK-X 125

Το 125άρι Dink φέρει Full LED προβολείς, ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα μαζί και ελαστικά διπλής χρήσης που τονίζουν την adventure πλευρά του scooter. Τα ελαστικά είναι της CST, τοποθετημένα σε ζάντες ελαφρού κράματος με διαστάσεις 110/80-14" μπροστά και 130/70-13" πίσω. Με συνολικό βάρος στα 132 κιλά to sko;yter υπόσχεται ευκολία στην οδήγηση και μεγάλη ευελιξία στην αστική κίνηση, με ρεζερβουάρ καυσίμου 8 λίτρων και κατανάλωση στα 2,4 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, προσφέροντας αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα, ενώ η αρκετά ψηλή θέση οδήγησης έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει άνεση για δύο άτομα.

KYMCO DINK-X 125

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αποτελείται από μία ευανάγνωστη LCD οθόνη υψηλής ευκρίνειας. Όσον αφορά τον χώρο αποσκευών, το Dink-X μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου και άλλα μικροπράγματα κάτω από τη σέλα. Επιπλέον, η ποδιά είναι εξοπλισμένη με δύο επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους, ικανούς να δεχθούν κινητό τηλέφωνο, πορτοφόλι, κλειδιά κλπ. Όλα γίνονται πιο εύκολα με το σύστημα λειτουργίας Keyless, την ύπαρξη κεντρικού και πλαϊνού σταντ, φωτιστικών Full LED, διπλής θύρας USB, εργονομικών χειρολαβών και αναδιπλούμενων μαρσπιέ για τον συνεπιβάτη.

KYMCO DINK-X 125

Ο κινητήρας είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος 125cc Euro5+, με 1 ΕΕΚ και τετραβάλβιδη κεφαλή. Διαθέτει τεχνολογία χαμηλών τριβών, αποδίδει 12 ίππους στις 8.000rpm και 12Nm ροπής στις 8.250, παρέχοντας γραμμική απόδοση με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Μία γεννήτρια τοποθετημένη στο βολάν έχει τον ρόλο της μίζας, παρέχοντας άμεσή και αθόρυβη εκκίνηση, ενώ παράλληλα υποβοηθά τον κινητήρα στο άνοιγμα του γκαζιού, για ακόμα πιο δυνατές επιταχύνσεις. Έτσι ο κινητήρας ενσωματώνει χαρακτηριστικά υβριδικού συστήματος.

KYMCO DINK-X 125

Το νέο Dink-X διατίθεται στην τιμή των 2.895 ευρώ και σε τέσσερις χρωματικές παραλλαγές: Stealth Black (μαύρο), Ghost White (λευκό), Crimson Red (κόκκινο) και Indigo Blue (μπλε). Όπως κάθε μοντέλο της Kymco καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 2 ετών χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων και η απόκτησή του μπορεί να γίνει και μέσω ευνοϊκών χρηματοδοτικών προγραμμάτων της αντιπροσωπείας. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε στο τηλ. 210-2585991 και στην ιστοσελίδα www.kymco.gr

KYMCO DINK-X 125