Honda “Africa Twin” 800 - Έρχεται το Transalp του 2021 – Παγκόσμια πρωτιά του ΜΟΤΟ!

Το γράφαμε τον Δεκέμβριο του 2019
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/3/2020

Μία παγκόσμια πρωτιά του ΜΟΤΟ για το νέο μεσαίο Adventure επιβεβαιώνεται τώρα τέσσερις μήνες μετά από Άγγλους δημοσιογράφους, και παράλληλα αναπαράγεται από άλλες ελληνικές ιστοσελίδες ως «νέες πληροφορίες». Φυσικά κανείς ακόμη δεν μπορεί να πει με σιγουριά πως το νέο Adventure δεν θα λέγεται Africa Twin αλλά Transalp, παραμένει αυτό μία αποκλειστική πληροφορία του ΜΟΤΟ από το 2019.

Όπως γράφαμε και τότε, τον Δεκέμβριο, εικασίες και τίτλοι με ερωτήσεις για νέο μεσαίο Adventure υπάρχουν χρόνια τώρα χωρίς να στηρίζονται σε κάτι δεδομένο. Είναι λογικό να βγάλει μία εταιρεία μία νέα μοτοσυκλέτα για να καλύψει το κενό στην γκάμα της, και ακριβώς όπως έγινε με το KTM 390 Adventure ή το μεσαίο XR της BMW, οι ιστοσελίδες των κλικ λένε "έρχεται" δύο φορές τον χρόνο, χρόνια τώρα, με μόνη στήριξη το κενό που υπάρχει στην γκάμα, χωρίς άλλη πληροφόρηση. Πέρσι όμως η απευθείας επιβεβαίωση σε κατ' ιδίαν συνάντηση του ΜΟΤΟ με τον επιβλέποντα μηχανικό, μας επέτρεψε να μιλάμε με βάση αυτά που γνωρίζουμε. Εσωτερικά στις συναντήσεις των μηχανικών, ο τίτλος αυτής της μοτοσυκλέτας είναι Transalp και όχι Africa Twin. Η τελική απόφαση για να παραμείνει έτσι, θα είναι έρευνα αγοράς σε ιδιοκτήτες, ωστόσο δεν αναμένεται να αλλάξει, θα βγει σαν Transalp του 2021 και όχι ως Africa Twin 800 και οι αναγνώστες του ΜΟΤΟ θα το έχουν μάθει δύο χρόνια πριν.

Ένας βασικός λόγος για να είναι Transalp και όχι Africa Twin, είναι η διαφορά τιμής και η στόχευση αγοράς, καθώς η Honda προσπαθεί να ανεβάσει το τιμολογιακό επίπεδο της Africa Twin σε απευθείας ανταγωνιστή του R1250GS ενώ η μεσαία αυτή Adventure θα είναι πολύ πιο προσιτή και οικονομική, στο πάνω όμως σκαλί του ανταγωνισμού. Δεν θα είναι η φθηνότερη της μεσαίας κατηγορίας, πράγμα που αντανακλά και την διάθεση της Honda για διαφοροποίηση στην τιμολογιακή σκάλα, από άλλες φθηνότερες μάρκες.

Οι Άγγλοι επικαλούνται ως πηγή τον κ. Kenji Morita, που είναι ο LPL (Large Project Leader) της Africa Twin 1100 και που είχα επίσης μιλήσει προσωπικά μαζί του, τον περασμένο Οκτώβριο. Ο κ.Morita δεν είναι ο άνθρωπος που κάνει αποκαλύψεις αν δεν έχει εντολή από πάνω, για αυτό και όσα είπε στην MCN πρέπει να εκλαμβάνονται ως μέρος του προγράμματος της Honda να προετοιμάσει το έδαφος. Προφανώς και πουθενά δεν κάνει λόγο για το όνομα του μοντέλου. Αυτό θα μείνει μέχρι την παρουσίασή του, εσείς όμως το ξέρετε ήδη.

Ο κ.Morita είπε πως η νέα μεσαία Adventure θα στηρίζεται στο NC750X με κυβισμό στα 790 κυβικά ώστε να περνά τις Euro5 προδιαγραφές και θα έχει έκδοση με DCT κιβώτιο, φυσικά, μιας και έρχεται από την σειρά NC. Θα έχει σταθερή ζελατίνα (να και το Transalp ξανά) πιο απλά όργανα από το Africa Twin και αναρτήσεις χωρίς ρυθμίσεις, επιλογές που στοχεύουν στην χαμηλή τιμή.

Αυτό που είπε επίσης και είναι απόλυτα αναμενόμενο εξαιτίας των υποχρεωτικών αλλαγών για τις προδιαγραφές, είναι η αλλαγή που θα έρθει στην σειρά NC με ανανέωση των δύο μοντέλων. Κι αν όλα πάνε καλά και έχουμε ένα Φθινόπωρο δίχως επιδημία και γίνει κανονικά η EICMA, εκεί θα δούμε και τα νέα NC. Με το Integra να φεύγει από την ονοματολογία της σειράς αυτής, όπως γράφαμε τον Δεκέμβριο.

Η Honda δεν θα θέλει να βγάλει την μεσαία Adventure ακριβότερα από την Tenere της Yamaha, ασχέτως αν ο προσανατολισμός θα είναι λιγότερο χωμάτινος.

Τον περασμένο Δεκέμβριο λέγαμε επίσης πως το λογικό είναι να υπάρχει συνέχεια της σειράς NC για το νέο Transalp του 2021, και η επιβεβαίωση του κ. Morita στην MCN τώρα, διώχνει κάθε άλλη εικασία.

Με τιμή κοντά στο Tenere, όνομα με μεγάλη ιστορία που παραπέμπει στην αναβίωση ενός ιστορικού Rally, και η εποχή είναι ιδανική για αναβιώσεις adventure μοτοσυκλετών, το νέο Translalp, θα έρθει από την νέα χρονιά για να υποστηρίξει την γκάμα της Honda και να αποτελέσει το πρώτο βήμα πριν την απόκτηση της Africa Twin…

όλα τα Transalp μαζί...

Ετικέτες

Kove 625X – H μεσαία adventure με ηλεκτρονική ανάρτηση έρχεται στην Ελλάδα

Η νέα μοτοσυκλέτα της Kove φορά ένα γνώριμο κινητήρα και έρχεται να θέσει νέα δεδομένα στην κατηγορία της
Kove 625X
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

4/3/2026

Έκανε την πρώτη της εμφάνιση στην κινέζικη έκθεση CIMA Motor 2025 το περασμένο Φθινόπωρο και επέστρεψε στην EICMA για να επιβεβαιώσει πως θα υπάρξει μια Euro 5+ έκδοση για τις αγορές μας.

H νέα Kove 625Χ φορά έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 581 cc που γνωρίζουμε καλά στην Ελλάδα από τη Voge DS625X, με ονομαστική απόδοση 63 ίππων και 5,81 kg.m ροπής μέσω δύο χαρτογραφήσεων Sport και Eco.

Η μοτοσυκλέτα της Kove επιλέγει τη μέση on-off οδό της κατηγορίας με τροχούς 19 και 17 ιντσών και tubeless ελαστικά, διαθέτει μεγάλο ρεζερβουάρ 21 λίτρων για να στηρίξει κάθε τουριστική διάθεση και δηλώνει υγρό βάρος 218 κιλών.

Kove 625X

Εξοπλίζεται αρκετά πλούσια με θερμαινόμενα γκριπ και σέλα, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, προστατευτικά κάγκελα και κάμερα καταγραφής εμπρός, ωστόσο το πραγματικό σημείο αναφοράς για το 625Χ είναι η πίσω ανάρτηση.

H Kove υπερβαίνει τα δεδομένα της κατηγορίας εξοπλίζοντας τη μοτοσυκλέτα της με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση, η οποία μάλιστα διαθέτει και σύστημα ρύθμισης ύψους σε πραγματικό χρόνο, ανάλογο με αυτό που θα συναντήσουμε σε μεγάλα και πολύ ακριβότερα μοντέλα εταιρειών όπως οι BMW και Ducati.

Kove 625X

Η δυνατότητα ρύθμισης του ύψους της ανάρτησης προσαρμόζει την οδήγηση στα εκάστοτε δεδομένα, που μπορούν να μεταβάλλονται από τον αυτοκινητόδρομο ως τον χωματόδρομο, προσφέροντας επιπλέον την πολυτέλεια του αυτόματου χαμηλώματος στις μικρές ταχύτητες για να φτάνει εύκολα ο αναβάτης τα πόδια στο έδαφος. Πρόκειται για ένα σύστημα που μπορεί να κάνει τη διαφορά στην απαιτητική και άκρως ανταγωνιστική κατηγορία που απευθύνεται η 625X και, με τα σημερινά δεδομένα, συνιστά ένα μοναδικό προσόν.

Το νέο μοντέλο της Kove αναμένεται να φτάσει στην Ελλάδα στο δεύτερο μισό του 2026 και πλέον περιμένουμε με πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε και τα καθέκαστα της τιμολόγησής του στη χώρα μας.

Ετικέτες