Honda Deauville με κινητήρα από Africa!

Φήμες για αναβίωση του μοντέλου
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

24/7/2019

Το Honda Deauville δεν ήταν ακριβώς από τις μοτοσυκλέτες που "έσκισαν" με την εμπορική τους πορεία, ειδικά στην χώρα μας, αλλά παρ' όλα αυτά ήταν μια εξαιρετικά τίμια πρόταση για την κατηγορία των μεσαίου κυβισμού sport touring, διαθέτοντας όλα τα χαρακτηριστικά των μοτοσυκλετών της Big-H: Αξιοπιστία, φιλικότητα, ευκολία.
Η απουσία του από τον παγκόσμιο εμπορικό χάρτη πέρασε απαρατήρητη, αλλά πριν από λίγες μέρες –και μετά από τις ασυνήθιστα πολλές για τα δεδομένα της Honda φήμες περί νέων μοντέλων- κυκλοφόρησε η είδηση ότι η Honda σχεδιάζει να το επαναφέρει στο προσκήνιο, με βάση τον κινητήρα του Africa Twin. Η είδηση αυτή πρωτοκυκλοφόρησε από το γαλλικό μέσο Moto Station, το οποίο ισχυρίζεται ότι μια "πολύ αξιόπιστη πηγή" μέσα από την εταιρεία, επιβεβαίωσε πως το εργοστάσιο δουλεύει πάνω στην εξέλιξη μια μοτοσυκλέτας που τοποθετείται ένα σκαλί πιο κάτω από το υπερ-τουριστικό Gold Wing. Ουσιαστικά, θα πρόκειται για ένα entry level τουριστικό μηχανάκι, την στιγμή που η τάση θέλει τις τουριστικές μοτοσυκλέτες να μεγαλώνουν διαρκώς σε όγκο και κυβικά.
Η επιλογή του δικύλινδρου V από το CRF1000L φαντάζει ιδανική για μια τέτοιου είδους μοτοσυκλέτα, ειδικά με την δυνατότητα για μετάδοση DCT, ενώ σημαντικό ατού αποτελεί και το γεγονός ότι δεν υπάρχει κάποια αντίστοιχη μοτοσυκλέτα σε αυτή την κατηγορία κυβικών. Οι φήμες κάνουν λόγο επίσης για την χρήση άξονα για την τελική μετάδοση, αντί της αλυσίδας, κάτι που προσθέτει επιπλέον πόντους στην κλίμακα… ελκυστικότητας ενός touring bike. Το ερώτημα βέβαια είναι αυτό που αφορά την επωνυμία του νέου μοντέλου, καθώς το λογικό είναι να αποτελέσει συνέχεια του Deauville, αλλά στο παρελθόν, λόγω της εμφάνισης και των επιδόσεών του, το όνομα είχε παραφραστεί ευρέως σε… Dullville (σ.σ. βαρετό), κάτι που ίσως αποτελέσει φρένο για το τμήμα marketing. Αν όμως όντως επαληθευθούν οι πληροφορίες, τότε σίγουρα θα έχουμε να κάνουμε με μια ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα πρόταση.

Hyosung GV250X Roadster: Το νέο V2 cruiser που φέρει ιμάντα αντί για αλυσίδα

Αποδίδει 25,5 ίππους και έχει στάνταρ Traction Control
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/4/2026

Η GV250X Roadster της Hyosung αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2026 και πρόκειται για μία cruiser 250 κ.εκ. που φέρει δικύλινδρο V κινητήρα και ιμάντα στην τελική μετάδοση, αντί για αλυσίδα.

Η μοτοσυκλέτα φέρει έναν δικύλινδρο υγρόψυκτο V κινητήρα με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 60 μοιρών και 248,4 κυβικά που αποδίδει 25,5 ίππους στις 9.500 στροφές και 2,04 kg.m ροπής στις 7.000 στροφές.

Το πρωτοποριακό cruiser φέρει ιμάντα μετάδοσης κίνησης και όχι αλυσίδα, κάτι που σίγουρα θα εκτιμηθεί από τους μοτοσυκλετιστές που δεν αρέσκονται στην συντήρησή της. Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ στο σύστημα πέδησης βλέπουμε τετραπίστονη δαγκάνα με δίσκο 270 mm μπροστά.

Hyosung

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 180 κιλά και το ύψος σέλας στα μόλις 740 mm, ενώ οι τροχοί της είναι διαστάσεων 16 ιντσών μπροστά και 15 πίσω.

Ο εξοπλισμός του Hyosung GV250X Roadster περιλαμβάνει Traction Control, LED φώτα, θύρα USB  και οθόνη LCD. Το νέο cruiser θα είναι σε πρώτη φάση διαθέσιμο στην Ιαπωνία τον Ιούνιο και η τιμή του εκεί θα είναι 3.950 ευρώ. Αναμένουμε νεότερα για το αν θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά.