MV Agusta: Beauty is not a Sin - Για πρώτη φορά διαφημιστικό σποτ στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας [Teaser Video]

Με σκηνοθέτη τον Δανό Nicolas Winding Refn των Bronson και Drive
MV Agusta - Beauty is not a sin
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/9/2024

Η ταινία μικρού μήκους της MV Agusta “Beauty is not a sin”, δηλαδή “η ομορφιά δεν είναι αμαρτία” δημιουργεί ιστορία, καθώς είναι το πρώτο διαφημιστικό σποτ που μπαίνει στην επίσημη επιλογή του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας.

Κάπως έτσι, η MV Agusta είναι η πρώτη εταιρεία που έχει προωθητική ταινία μικρού μήκους στο εμβληματικό φεστιβάλ που έχει συνδέσει το όνομά του με την 7η τέχνη, και πρέπει να ομολογήσουμε πως το κατόρθωμα αυτό είναι ίσως η πιο επιτυχημένη ενέργεια των τελευταίων ετών από το marketing της ιταλικής εταιρείας, μια εταιρεία που ως μότο έχει το “Motorcycle Art”.

H παραπάνω ταινία μικρού μήκους εμπνέεται από το Supverveloce 1000 Serie Oro, ενώ στο σενάριο και στη σκηνοθεσία υπεύθυνος είναι ο Δανός Nicolas Winding Refn που μεταξύ άλλων έχει σκηνοθετήσει ταινίες όπως το Bronson (2008) με τον Tom Hardy στον πρωταγωνιστικό ρόλο, και το Drive (2011) με πρωταγωνιστή τον Ryan Gosling.

MV Agusta - Beauty is not a sin

Η ταινία έκανε το ντεμπούτο της στις 31 Αυγούστου του 2024 στο 81ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας, ενώ για την ώρα η MV Agusta δεν την έχει ανεβάσει στο κανάλι της στο Youtube, ενώ στην προαναφερθείσα πλατφόρμα βρίσκεται μόνο ένα σύντομο τρέιλερ για εκείνη.

Η MV Agusta έδωσε το project στον Refn δίνοντάς του απόλυτη ελευθερία να δημιουργήσει μια ταινία κινηματογραφικής τέχνης που να αντιπροσωπεύει τις ιδέες της ομορφιάς και του πόθου, που αποτελούν κομβικά σημεία πίσω από το project του Superveloce 1000 Serie Oro.

MV Agusta - Beauty is not a sin

Το αποτέλεσμα είναι μια 7λεπτη διαφημιστική ταινία, που εστιάζει στην αισθητική, την ποίηση αλλά και την πρόκληση, με τον Alberto Barbera, Διευθυντή του Φεστιβάλ να αναφέρει πως “είναι πολύ όμορφη για να αποτελεί απλώς ένα διαφημιστικό”.

Αναμένουμε τώρα να δούμε την ταινία, στο άμεσο μέλλον, στα social media της MV Agusta

KTM: Εξελίσσει νέο δίχρονο Motocross 360 κ.εκ.

Ο κινητήρας θα μπορούσε να περάσει και στην Enduro γκάμα
ΚΤΜ
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/1/2026

Σε αντίθεση με τις φήμες που κυκλοφορούσαν πριν χρόνια και προέβλεπαν ότι η KTM θα εγκαταλείψει τους δίχρονους κινητήρες, οι Αυστριακοί φαίνεται πως κάνουν το ακριβώς αντίθετο.

Οι πρώτες κατασκοπικές φωτογραφίες ενός νέου μεγάλου δίχρονου motocross δείχνουν πως η KTM δεν παρατάει το project “δίχρονος κινητήρας”, απεναντίας μάλιστα, ανεβάζει κυβισμό και απόδοση. Θυμίζουμε πως η Beta διαθέτει ήδη δίχρονη 350 μοτοσυκλέτα, την RX350, μοτοσυκλέτα την οποία θα ανταγωνιζόταν μια μελλοντική KTM 360SX. 

Στις φωτογραφίες του πρωτότυπου μοντέλου της ΚΤΜ διακρίνεται ο αισθητήρας που είναι τοποθετημένος στο σύστημα εξάτμισης, με στόχο την συλλογή δεδομένων σχετικά με τις θερμοκρασίες των καυσαερίων, την πίεση, την καύση αλλά και τις εκπομπές ρύπων. Στο στάδιο αυτό, ένας τέτοιος αισθητήρας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την βελτίωση και ανάπτυξη του κινητήρα.

KTM

Από τις πρώτες φωτογραφίες προκύπτουν και διαφορές σε σχέση με τους κινητήρες που χρησιμοποιεί τώρα η KTM και αυτό δείχνει πως το μοντέλο δεν αποτελεί facelift, αλλά εξέλιξη και όπως καταλαβαίνει κανείς οι δύο αυτοί δρόμοι είναι εντελώς διαφορετικοί, με τις εργατοώρες για έρευνα και ανάπτυξη να ανεβαίνουν εκθετικά στη δεύτερη περίπτωση.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση τώρα, φαίνεται πως οι Αυστριακοί δουλεύουν σε ένα SX αυξημένης χωρητικότητας 360 κυβικών που θα έχει περισσότερη ισχύ και ροπή. Τα καπάκια κινητήρα θυμίζουν έντονα τα τετράχρονα μοντέλα, ενώ μεγαλύτερη είναι και η εισαγωγή αέρα. Ανασχεδιασμένη είναι και η τοποθέτηση σέλας-ρεζερβουάρ, με τον αναβάτη να έχει περισσότερο χώρο στη διάθεσή του.

Η είδηση έρχεται σε συνδυασμό με πληροφορίες από τον χώρο του Enduro, που μας κάνουν να πιστεύουμε πως η νέα δίχρονη 360 θα βρει τον δρόμο της και για την γκάμα EXC.

Ετικέτες