Αποκλειστικό: Honda Interceptor χρονοδιάγραμμα τελικής παραγωγής

Το φετινό Concept - μελλοντικό μοντέλο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

7/2/2018

Σχεδιάστηκε σε χαρτί, πέρασε από το στάδιο της κατασκευής με πηλό, ψηφιοποιήθηκε και εκτυπώθηκε σε τρισδιάστατο εκτυπωτή.. μία ασυνήθιστη πορεία για το Interceptor, που ονομάσαμε την ομορφότερη μοτοσυκλέτα που είδαμε στην EICMA! Ο κ. Daniele Lucchesi είναι ο άνθρωπος που σχεδίασε το Interceptor, ένας από τους κορυφαίους σχεδιαστές της Honda που επίσης σκέφτηκε και υλοποίησε το X-ADV, δημιουργώντας έτσι και μία ολοκαίνουρια κατηγορία μοτοσυκλετών.

Στο τεύχος Φεβρουαρίου που κυκλοφορεί, διαβάζετε την συνέντευξη με τον κ. Lucchesi που μας αποκαλύπτει τον τρόπο εργασίας και σχεδιασμού στην Honda, σχολιάζει τον ανταγωνισμό και μας αποκαλύπτει πια είναι η πρακτική «Γιαμαγκομόρι» που ακολουθεί πιστά!

Ο κ. Daniele Lucchesi ήρθε στην Ελλάδα για την προώθηση της ταινίας, μετά το ταξίδι των Ελλήνων με τα X-ADV στην Σικελία και στα πλαίσια αυτής της συνέντευξης, μας έδωσε ορισμένες αποκαλύψεις με παγκόσμιο ενδιαφέρον.

Την πρώτη την διαβάσατε καιρό πριν, μιλάμε για την ύπαρξη μικρότερων εκδόσεων του X-ADV, μία στα 500 και μία στα 125 κυβικά με την τελευταία να μην προορίζεται για την Ευρώπη.

Ταυτόχρονα μας έδωσε και το χρονοδιάγραμμα που θα βγει στην παραγωγή το Interceptor, αλλά και με ποιο τρόπο έφτασαν μέχρι αυτό το σημείο, καθώς ο σχεδιασμός του δεν ακολούθησε την πεπατημένη… Τέλη του 2020 με 2021, το βασισμένο στο CB1000 Interceptor, θα βγει στην παραγωγή με τον ίδιο τετρακύλινδρο εν σειρά που γνωρίζουμε! Άλλη μία αποκάλυψη με παγκόσμιο αντίκτυπο που την διαβάζετε πρώτοι εδώ, στο motomag.gr!

Ο κ. Lucchesi επίσης σχολίασε τις φωτογραφίες που έρχονται από την Ιαπωνία, και απεικονίζουν ένα πιθανό σενάριο για την εμφάνισή του, λέγοντας πως στο αρχικό αυτό στάδιο σχεδιασμού που βρίσκονται αυτή την στιγμή, δεν είναι σε τελείως διαφορετική κατεύθυνση από την πραγματικότητα!

Η φήμη πως το Interceptor θα βγει στην παραγωγή, ξεκίνησε από την Ιαπωνία και την διαβάσατε εδώ, τώρα όμως επιβεβαιώνουμε όχι μόνο την ύπαρξη του μοντέλου αλλά και το χρονοδιάγραμμα παραγωγής του!

Διαβάστε στο τεύχος που κυκλοφορεί, όλα όσα μας είπε ο κ. Daniele Lucchesi κι αποκτήστε μία εικόνα για το πώς σχεδιάζονται οι μοτοσυκλέτες…

 

 

Ετικέτες

Vmoto: Τρία ηλεκτρικά scooter εμπνευσμένα από το MotoGP

Με τρείς ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής ξεκινάει η συνεργασία Vmoto-MotoGP
Vmoto MotoGP
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/5/2026

Η Vmoto ανακοίνωσε νέα στρατηγική συνεργασία με τα MotoGP, μέσω της οποίας θα λανσάρει τρείς ειδικές εκδόσεις ηλεκτρικά scooter εμπνευσμένα από το κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας μοτοσυκλετών στον κόσμο.

Η συμφωνία πραγματοποιείται με τη MotoGP Sports Entertainment Group, κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων του MotoGP και προβλέπει τον σχεδιασμό, την παραγωγή και τη διεθνή διάθεση τριών διαφορετικών μοντέλων ηλεκτρικών scooter με αισθητική και στοιχεία εμπνευσμένα από τo MotoGP.

Τα νέα scooter θα διατίθενται παγκοσμίως μέσω του ήδη υπάρχοντος δικτύου διανομής της Vmoto, με την επίσημη κυκλοφορία τους να προγραμματίζεται εντός της σεζόν του 2026.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα περιορισμένης παραγωγής μοντέλα θα διαθέτουν επίσημο MotoGP branding και σχεδιαστικά στοιχεία που θα παραπέμπουν στο πρωτάθλημα.

Η συνεργασία δεν περιορίζεται μόνο στην παραγωγή scooter. Η Vmoto θα αποκτήσει ενεργή παρουσία σε συγκεκριμένους γύρους του MotoGP, παρουσιάζοντας μοντέλα σε επιλεγμένους αγώνες της Ευρώπης, ενώ θα προωθήσει επίσης τεχνολογίες ταχείας φόρτισης και εναλλαγής μπαταριών σε συγκεκριμένες τοποθεσίες.

Παράλληλα, οι δύο πλευρές σχεδιάζουν κοινές παγκόσμιες καμπάνιες marketing χρησιμοποιώντας επίσημο περιεχόμενο.

Η συμφωνία ενισχύει και τη στρατηγική βιωσιμότητας των δύο εταιρειών, καθώς το MotoGP συνεχίζει να επενδύει σε πιο φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις, ενώ η Vmoto επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην ηλεκτρική κινητικότητα.

Ο διευθυντής της Vmoto, Charles Chen, δήλωσε: “Πρόκειται για μια συμφωνία-ορόσημο για τη Vmoto και είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που το MotoGP, η κορυφαία κατηγορία αγώνων μοτοσυκλέτας στον κόσμο, συνδέει το brand του με τα ηλεκτρικά δίτροχα της Vmoto.”

Ο Υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Εταιρείας, Graziano Milone, χαρακτήρισε τη συνεργασία ως “θεμελιώδες στρατηγικό βήμα”, υπογραμμίζοντας ότι το MotoGP αναγνώρισε όχι μόνο την ποιότητα των προϊόντων της Vmoto αλλά και το συνολικό οικοσύστημα ηλεκτρικής κινητικότητας που αναπτύσσει η εταιρεία.

Από την πλευρά του MotoGP, ο Επικεφαλής του Τομέα Χορηγιών, Borja de Altolaguirre, ανέφερε: “Η συνεργασία με τη Vmoto αποτελεί μια συναρπαστική ευκαιρία να φέρουμε το MotoGP πιο κοντά στους φιλάθλους σε όλο τον κόσμο με έναν νέο και πιο προσιτό τρόπο. Συνδυάζει επιδόσεις, καινοτομία και βιωσιμότητα, αξίες που είναι κεντρικές για το μέλλον του αθλήματος.”

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα μοντέλα, τις τεχνικές προδιαγραφές και τις αγορές διάθεσης θα ανακοινωθούν μέσα στους επόμενους μήνες.

 

Ετικέτες