Brixton: Νέα εταιρία στην Ελλάδα!

Προσιτές μοτοσυκλέτες με επώνυμο κινητήρα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

11/12/2016

Η Brixton, μία νέα εταιρία με προσιτές νεορετρό μοτοσυκλέτες, θα είναι πολύ σύντομα διαθέσιμη στην Ελληνική αγορά, σε πραγματικά χαμηλή τιμή!

Πρόκειται για μία ολοκαίνουρια μάρκα του Αυστριακού γκρουπ KSR MOTO, γνωστό παλιότερα –και στην χώρα μας- ως GENERIC. Το 2016 λανσάρισαν στην Ευρωπαϊκή αγορά μία νέα μάρκα, την Brixton, που αυτή την στιγμή έχει το BX 125 με κινητήρα που ακολουθεί πιστά την Suzuki, και πιο συγκεκριμένα με βάση το παλιό καλό GN που έχει αποδείξει την αξιοπιστία του πολλά χρόνια τώρα. Με Euro 4 προδιαγραφές και πλούσιο εξοπλισμό για τα δεδομένα της κατηγορίας και της τιμής, το Brixton BX 125 θα ήταν απλά μία τίμια πρόταση, αν δεν ξεχώριζε τόσο πολύ με την εμφάνιση και τον άψογο σχεδιασμό! Επιπρόσθετα είναι εξαιρετικά ευκολοδήγητο, όπως φάνηκε με μία πολύ πρώιμη ματιά που πήραμε, πριν ακόμα οι πρώτες μοτοσυκλέτες έχουν τις δικές τους πινακίδες, όμως ας πάρουμε τα πράγματα από λίγο πιο πίσω, από την EICMA για να δούμε πώς έφτασαν τα Brixton στην Ελλάδα και μία όμορφη συγκυρία με το MOTO!

Διαβάζετε στο τεύχος που κυκλοφορεί, για τις κινήσεις των μεγάλων κατασκευαστών την φετινή χρονιά και την αίσθηση του μέλλοντος, όπως το αποτυπώσαμε στην φετινή EICMA. Κάθε χρονιά ο επισκέπτης βλέπει μικρές εταιρίες και πολλούς Κινέζους κατασκευαστές, αλλά φέτος ήταν λιγότεροι από ποτέ. Λιγότεροι αλλά σοβαρότεροι. Το MOTO ξεχώρισε ανάμεσα στις άγνωστες νέες μάρκες, μία καινούρια, ένα μικρό περίπτερο φτιαγμένο από container, με μία πανέμορφη custom μοτοσυκλέτα.. Μιλήσαμε με τον εκπρόσωπο της εταιρίας σχετικά με τον σχεδιασμό του και πήραμε το καλοσχεδιασμένο φυλλάδιο που περήφανα έγραφε “Since 2016” (!) βγάζοντας μερικές φωτογραφίες με σκοπό να το δείξουμε κάποια στιγμή, με την επισήμανση: «Θα ήταν ιδανικό για την Ελλάδα..»

η παρουσία τους στην EICMA, φωτό: περιοδικό MOTO

Οι μέρες πέρασαν, ο φόρτος εργασίας για την έκδοση του παρόν τεύχους ήταν μεγάλος και το φυλλάδιο του Brixton παρέμενε στο γραφείο για να γίνει κάποια στιγμή ένα μικρό αφιέρωμα. Φανταστείτε λοιπόν την ευχάριστη έκπληξή μας όταν λίγες μέρες πριν, καθώς επιστρέφουμε το Versys 650 στην Teomoto -το είχαμε ξανά μαζί μας για συγκριτικό με  Tracer 700 (σε επόμενο τεύχος) πέφτουμε πάνω στο Brixton BX 125! Κάποιος μας είχε προλάβει!

Εμείς το είχαμε ξεχωρίσει στην EICMA, στην TEOMOTO όμως είχαν ήδη προβεί σε παραγγελία!

 

Οι Brixton είναι ήδη εδώ, στις εγκαταστάσεις της αντιπροσωπείας, και σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα θα είναι διαθέσιμες για test rides αλλά και παραγγελίες.

Οι Αυστριακοί έχουν κάνει κάτι πολύ έξυπνο: Ακολούθησαν την τρέλα των custom ανά τον κόσμο που βασίζονται στα Suzuki GN, και έφτιαξαν μία ευκολοδήγητη μοτοσυκλέτα, όπως φάνηκε αρχικά, με καταπληκτική εμφάνιση και προσεγμένες λεπτομέρειες. Από τον λαιμό της εξάτμισης, μέχρι την βαφή και τα LED φώτα και φλας -που παραμένουν όμως ρετρό στην όψη, την εκπληκτική σέλα και το φαρδύ τιμόνι, το πρώτο της Brixton δείχνει σαν να έχει πάνω του πολύ σκέψη. Λεπτομέρεια: Δίπλα στα όμορφα όργανα, έχει καμουφλαρισμένη μία θύρα usb ενώ το ίδιο το όνομα της μάρκας του δίνει έναν άλλο αέρα, βρετανικό. Το Brixton είναι συνοικία του Λονδίνο, υπάρχει ως μάρκα ρούχων και γενικότερα από τον ήχο της λέξης μέχρι τον τρόπο που το έγραψαν, ο σκοπός ήταν να εξυπηρετήσουν ένα πολύ συγκεκριμένο στιλ, που έχει καθαρά βρετανικές ρίζες όπως έχουμε αναλύσει πολλές φορές και στο περιοδικό.

η παρουσία της KSR στην EICMA, φωτό: περιοδικό MOTO

Το στιλ είναι άλλωστε και το σήμα κατατεθέν του BX 125. Αν το δεις σαν μικρή μοτοσυκλέτα, τότε ο κυβισμός του θα σου φανεί μικρός, όμως για εμάς εδώ είναι άλλος ο ρόλος που μπορεί να παίξει το BX, αν το δεις ως ένα πρώτης τάξης αντικαταστάτη του παπιού! Με τις προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης να γίνονται ολοένα και πιο αυστηρές, τα παπιά που κατασκευάζονται για την Ασία δεν έχουν λόγο να υιοθετήσουν τις ακριβές αλλαγές που απαιτούνται. Μονάχα οι ελληνικές αντιπροσωπείες πιέζουν τις εταιρίες για Euro 4 παπιά, καθώς σε ολόκληρη την υπόλοιπη Ευρώπη είναι ένα είδος μοτοσυκλέτας που ποτέ δεν ευδοκίμησε. Αν η ελληνική αγορά είχε σήμερα το μέγεθος που διατηρούσε προ κρίσης, τότε θα βλέπαμε σίγουρα μοντέλα φτιαγμένα ειδικά για εμάς, όμως τώρα λίγα είναι τα παπιά που περνούν τις προδιαγραφές και πλησιάζουν σε τιμή μία μοτοσυκλέτα όπως το BX… Επιπρόσθετα η αντίληψη της κοινωνίας για τους δύο  τροχούς έχει αλλάξει και παρά την οικονομική κρίση, εξακολουθεί να έχει σημασία με τι κυκλοφορείς. Δεν υπάρχουν πολλά δίτροχα που δίνοντας 2.500 Ευρώ να φαίνεται ότι το κάνεις από άποψη για την εμφάνιση και το στιλ και όχι από ανάγκη! Το Brixton αναμένεται να μην ξεπερνά αυτή την τιμή, την στιγμή που διώχνει την συζήτηση από το οικονομικό θέμα και την στρέφει στην έκφραση και το στιλ, μπορείς να πεις «το παίρνω από άποψη» και να το εννοείς και να έχεις και δίκιο.

Σαν πρώτη, πολύ σύντομη βόλτα και πριν έρθει η κανονική δοκιμή, αυτό που παρατηρείς κατευθείαν, είναι το πολύ φαρδύ τιμόνι. Επειδή η μοτοσυκλέτα είναι εξαιρετικά ελαφριά και το τιμόνι δημιουργεί δυνατό μοχλό, στα πρώτα μέτρα μπορεί να κινηθείς «σαν το ψάρι» μέχρι συνειδητοποιήσεις ότι θέλει την μισή δύναμη. Από εκεί και πέρα οι ταχύτητες κουμπώνουν ικανοποιητικά και φρένα και αναρτήσεις έδειξαν ότι ανταποκρίνονται απόλυτα στις καθημερινές ανάγκες. Αν καίει όσο και το Suzuki GN, που είχε πολύ χαμηλή κατανάλωση, τότε το ΒΧ θα είναι πράγματι μία πολύ καλή πρόταση για την ελληνική αγορά!

Η Brixton ετοιμάζει δύο ακόμα εκδόσεις, ένα Scramber κι ένα Café Racer, και λίγο αργότερα και μοντέλα με μεγαλύτερο κυβισμό την στιγμή που μετά την EICMA δεν προλαβαίνει τις παραγγελίες. Ήδη έχει διαθέσει 4.000 μοτοσυκλέτες στοιχείο που δείχνει ότι έχει πιάσει το νόημα των ημερών με την επιτηδευμένη εμφάνιση του BX 125. Βασισμένο σε επώνυμο κινητήρα με πλούσιο εξοπλισμό και πολύ χαμηλή τιμή, το Brixton BX 125 δεν φαίνεται να είναι μία απλή λύση ανάγκης στην καθημερινή μετακίνηση, και ίσως να μπορεί να γίνει κάτι πολύ περισσότερο!

Αποστολή στη Βουλγαρία: Οδηγούμε τις Harley-Davidson 2025 στη Σόφια

Πρώτη επαφή με τις μοτοσυκλέτες της H-D στη γειτονική χώρα
Harley-Davidson αποστολή στη Σόφια
Από το

motomag

2/5/2025

Πραγματοποιήσαμε ένα ταξίδι αστραπή για να πάρουμε μια πρώτη γεύση από όλα τα νέα μοντέλα της εταιρείας που θα είναι και πάλι ενεργή στη χώρα μας

Όπως σας είχαμε ενημερώσει η Harley-Davidson αποτελεί πλέον μέρος του brand portfolio του Fais Group και εμείς βρεθήκαμε στο αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος με τους ανθρώπους του ομίλου, τον Κωνσταντίνο Νούσια, διευθυντή μάρκετινγκ του group και τον εμπορικό διευθυντή Κώστα Καλατζόπουλο και ξεκινήσαμε το ταξίδι μας για τη Σόφια. Εκεί βρισκόταν εκείνες τις ημέρες το γνωστό φορτηγό της H-D με όλα τα νέα μοντέλα, μία καλή ευκαιρία για μία πρώτη γνωριμία με τις ανανεώσεις και τις αλλαγές τους. Φτάσαμε απόγευμα στη γειτονική χώρα με βροχερό καιρό και φύγαμε κατευθείαν για τις εκεί εγκαταστάσεις της Harley-Davidson και την ενημερωτική παρουσίαση που είχαν ετοιμάσει για εμάς οι άνθρωποι της αμερικάνικης εταιρείας.

Η H-D ιδρύθηκε στο Milwaukee το 1903 όταν ο William S. Harley και τα αδέλφια Arthur, Walter και William A. Davidson κατασκεύασαν την πρώτη τους μοτοσυκλέτα μέσα σε ένα μικρό ξύλινο υπόστεγο και μας είναι γνωστή σήμερα για τους δικύλινδρους κινητήρες διάταξης «V» αλλά και ένα τεράστιο δίκτυο φαν κλαμπ που απαρτίζεται από δεκάδες λέσχες με πιο γνωστό το Harley Owners Group (H.O.G.), μέλη του οποίου μας συνόδευσαν στην αποστολή.

Κατά την διάρκεια της παρουσίασης, οι άνθρωποι της Harley-Davidson μας πληροφόρησαν πως οι εγκαταστάσεις τους στην Ελλάδα θα είναι σύντομα γεγονός και θα βρίσκονται στην περιοχή Βάρης – Κορωπίου. Επίσης μάθαμε πως όλα τα νέα μοντέλα της Harley, φέρουν φρένα Brembo, τρεις χάρτες οδήγησης, συνδεσιμότητα με κινητό και εκδόσεις CVO (εκτός των sport). Σημαντικό επίσης είναι να αναφέρουμε πως η εταιρεία χρησιμοποιεί για το 2025 δύο διαφορετικούς κινητήρες, τον αερόψυκτο δικύλινδρο διάταξης «V» Milwaukee-Eight 117, 1.917 κυβικών και τον υγρόψυκτο δικύλινδρο διάταξης «V» Revolution Max, σε δύο εκδόσεις με 975 και 1.252 κ.εκ.

Η μέρα που οδηγήσαμε ήταν η επόμενη της άφιξής μας στη Σόφια. Ξυπνήσαμε το πρωί αντικρίζοντας έναν ηλιόλουστο καιρό που μας έφτιαξε από νωρίς τη διάθεση. Γρήγορα ξεκινήσαμε για τις εγκαταστάσεις της Harley-Davidson όπου και μας περίμενε ήδη το επιβλητικό φορτηγό που “στεγάζει” τις νέες μοτοσυκλέτες και γυρνά την Ευρώπη για τις αντίστοιχα εκδηλώσεις επισκεπτόμενο κάθε σημαντική αγορά για την αμερικάνικη εταιρεία. 

Ντυμένοι με τον απαραίτητο εξοπλισμό, ανεβήκαμε σε μία από τις διαθέσιμες μοτοσυκλέτες και ξεκινήσαμε τη βόλτα μας νιώθοντας για λίγο πως παίζουμε στο “Sons of Anarchy” καθώς το κομβόι με τις 20 και πλέον Harley-Davidson ξεκίνησε την πορεία του. Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο ότι αυτή δεν ήταν μία κανονική αποστολή, όπως όλες τις άλλες που έχουμε συνηθίσει να πηγαίνουμε είτε στο εξωτερικό είτε στην Ελλάδα, όπου συνήθως οδηγούμε για πολλά χιλιόμετρα ένα μοντέλο ώστε να αποκτήσουμε για αυτό μια πολύ καλή πρώτη εικόνα. Οι μοτοσυκλέτες ήταν πολλές και ο χρόνος λίγος αλλά χρειάζεται κατανόηση καθώς πρόκειται για μία προσπάθεια από την εταιρεία που ξεκινά σε νέα βάση και το πλέον σημαντικό σε αυτό το σημείο είναι ότι η αρχή μόλις έγινε!

Η συγκεκριμένη εμπειρία οδήγησης είχε περισσότερο στόχο να μας βάλει ξανά στο αμερικάνικο πνεύμα, να θυμηθούμε τα πολλά και διαφορετικά μοντέλα που έχει η Harley Davidson και να μας μεταφέρει λίγη από την αύρα των μοτοσυκλετών από το Milwaukee έπειτα από την πολυετή απραξία της H-D στην Ελλάδα. Φυσικά και θα επανέρθουμε αναλυτικά για όποια από αυτές τις μοτοσυκλέτες μας δοθεί με το καλό για δοκιμή επί ελληνικού εδάφους.

Ας μην ξεχνάμε πως το MOTO είναι το μόνο Μέσο που έχει κάνει δικά του έξοδα και μάλιστα ιδιαίτερα υψηλά για να δοκιμάσει και να συγκρίνει την πιο φρέσκια των H-D. Μία κίνηση που είχε ως μόνο στόχο την πληρότητα και την απάντηση στην μόνιμη δέσμευση απέναντι στον αναγνώστη.

Πρώτη μοτοσυκλέτα που επιλέξαμε ήταν το Street Bob, με τον μίνιμαλ πίνακα οργάνων και με το τιμόνι να έρχεται ασυνήθιστα ψηλά. Η μοτοσυκλέτα των 293 κιλών -σε κατάσταση λειτουργίας- είναι αντικαταστάτης του Street Bob 114 και φέρει τον κινητήρα Milwaukee-Eight 117 έναντι του Milwaukee-Eight 114 του προηγούμενου μοντέλου. Ο κυβισμός του βρίσκεται στα 1.917,28 κ.εκ. και η απόδοση στους 98 ίππους και τα 16,62 κιλά ροπής στις μόλις 4.600 και 2.500 σ.α.λ. αντίστοιχα. Ο ήχος του κινητήρα είναι εξαιρετικός με μπόλικη ροπή από το ρελαντί και με τη δύναμη του να “απλώνει” σε όλο το φάσμα λειτουργίας. Μπροστά συναντάμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 49 χιλιοστών και πίσω ένα monoshock αμορτισέρ 43 χιλιοστών με δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης ελατηρίου. 

Harley-Davidson αποστολή στη Σόφια

Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει cornering ABS, traction control, Drag-Torque Slip Control (DSCS), Tire Pressure Monitoring System (TPMS), LED φώτα και USB θύρα φόρτισης. Το Street Bob ανήκει στην γκάμα “Cruiser” της H-D  και η μοτοσυκλέτα του 2025 είναι 4 κιλά ελαφρύτερη έναντι της προηγούμενης, πάρα τα έξτρα κυβικά.

Συνεχίσαμε με τη Pan America 1250 που περιμέναμε πώς και πώς να δοκιμάσουμε, καθώς μιλάμε για την πρώτη adventure/crossover μοτοσυκλέτα στην ιστορία της Harley-Davidson και εκείνη που ίσως έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το ελληνικό κοινό. Είχαμε να την δούμε από προηγούμενο MEGA TEST ON-OFF που είχαμε κάνει δυσανάλογα μεγαλύτερο κόπο από τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες για να την έχουμε μαζί μας και ήταν μάλιστα και μία από τις πρώτες συγκριτικές δοκιμές της παγκοσμίως! Η μοτοσυκλέτα βγαίνει σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις: Pan America 1250 ST, Pan America 1250 Special και CVO Pan America 1250 και όλες φέρουν τον Revolution Max 1.252 κυβικών. 

Η Pan America 1250 ST είναι η ασφάλτινη έκδοση με 17άρηδες τροχούς και χυτές ζάντες που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Η Pan America 1250 Special είναι η πιο χωμάτινη έκδοση με 19αρη τροχό μπροστά και ακτίνες και η CVO φέρει επίσης ακτινωτές ζάντες με 19άρη τροχό εμπρός όπως επίσης και τρεις βαλίτσες, δύο πλαϊνές και μία κεντρική. Η ισχύς όλων των εκδόσεων είναι 150 ίπποι και οι αναρτήσεις τους είναι ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες από την Showa. Ο εξοπλισμός είναι υπερπλήρης και συναντάμε οθόνη TFT 6,8 ιντσών, TPMS, USB θύρα φόρτισης, EITMS, quickshifter, Vehicle Hold Control (VHC), Cornering Enhanced Anti-lock Brake System (C-ABS), Traction Control System (TCS), DSCS και πολλά ακόμη.

Εμείς οδηγήσαμε τις Pan America 1250 ST και Pan America 1250 Special. Ανεβαίνοντας στη μοτοσυκλέτα μας έκανε εντύπωση η μία και μοναδική θέση οδήγησης, εδώ δεν μπορείς να μετακινηθείς πάνω στη σέλα λόγω του σχήματός της και κατά συνέπεια είτε βολεύεσαι με αυτή είτε όχι. Εμείς βολευτήκαμε μια χαρά με τις εντυπώσεις να κερδίζουν η πολύ καλή λειτουργία των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αναρτήσεων αλλά και ο “ροπάτος” και εύστροφος κινητήρα που δείχνει με την απόδοσή του ότι δεν έχει να ζηλέψει κάτι από τον ανταγωνισμό, αν και δεν φτάνει στα δικά του νούμερα απόδοσης. Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για τον ισχυρότερο κινητήρα της εταιρείας. Αναμένουμε το συγκεκριμένο μοντέλο για την πλήρη δοκιμή του στην Ελλάδα, ώστε να δούμε και τις δυνατότητες της μοτοσυκλέτας εκτενέστερα αλλά και να πατήσουμε με αυτήν εκτός δρόμου κομμάτι.
Έπειτα ακολούθησε πήρε το Sportster S που φέρει τον υδρόψυκτο κινητήρα Revolution Max των 1.252 κυβικών, με την απόδοση να φτάνει στα 121 άλογα και τα 12,85 κιλά ροπής στις 7.500 και 6.000 σ.α.λ. αντίστοιχα, για μία από τις ελαφρύτερες μοτοσυκλέτες των Αμερικανών στα 221 κιλά χωρίς υγρά. 

Harley-Davidson αποστολή στη Σόφια

Το ανανεωμένο μοντέλο φέρει αλλαγή στο λογότυπο του ντεπόζιτου και έχει αυξημένη διαδρομή πίσω ανάρτησης κατά 60%, στα 82 χλστ. (92 χλστ. μπροστά) με το ύψος σέλας όμως να παραμένει στα 765 χιλιοστά. Η οθόνη είναι TFT 4 ιντσών και η μοτοσυκλέτα είναι εξοπλισμένη με TPMS, TCS, DSCS, C-ABS και θύρα USB. Πρόκειται ξεκάθαρα για ένα μοντέρνο muscle bike με τροχούς που βλέπουμε συνήθως σε bobber και 160άρι μπροστινό λάστιχο που δυσκολεύει τον αναβάτη στις επιτόπιες μανούβρες, αλλά το ξεχνάς μόλις ξεκινήσει η μοτοσυκλέτα. Εδώ να το τονίσουμε πως αισθανθήκαμε έντονη τη ζέστη από την εξάτμιση που περνάει πολύ κοντά στο δεξί μηρό του αναβάτη, με θερμοκρασία περιβάλλοντος στους 20 βαθμούς Κελσίου.

Στη συνέχεια δοκιμάσαμε το Breakout που εμφανισιακά θυμίζει την εικόνα που έχει ο μέσος άνθρωπος για τις μοτοσυκλέτες Harley-Davidson, μοιάζοντας περισσότερο από όλα με custom δημιουργία. Το αναβαθμισμένο μοντέλο, που ελάφρωσε κατά ένα κιλό έναντι του προηγούμενου στα 309 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας. Φέρει τον αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα των 1.917,28 κ.εκ. που αποδίδει όμως ένα περισσότερο ίππο φτάνοντας στους 104 στις 4.800 με τη μέγιστη τιμή της ροπής των 17,44 κιλών να κάνει την εμφάνισή της στις 3.000 σ.α.λ.

Harley-Davidson αποστολή στη Σόφια

Με τροχό 21 ιντσών μπροστά, ίσιο τιμόνι και πλάτος πίσω ελαστικού 240 χιλιοστά είναι σίγουρα επιβλητικό και πολύ σταθερό στην ευθεία. Ο προβολέας LED είναι νέος και διαθέτει LCD οθόνη 4 ιντσών, σύστημα TPMS, TCS, DSCS, C-ABS αλλά και cruise control. Η θέση οδήγησης μας άρεσε πολύ με μόνη παραφωνία τη πολύ κοντινή απόσταση που έχουν οι καθρέφτες με τα grip.

Έπειτα ανεβήκαμε στην πολύ άνετη σέλα του Street Glide Ultra που ανήκει στη σειρά Grand American Touring των H-D και από την πρώτη επαφή με τη μοτοσυκλέτα καταλαβαίνεις ότι μπορείς να γυρίσεις όλο τον κόσμο μαζί της. Και αυτή η μοτοσυκλέτα φέρει τον Milwaukee-Eight 117 έναντι του “114” του προηγούμενου μοντέλου και αποδίδει πλέον 105 ίππους αντί για 93. Επίσης φέρει αναβαθμισμένη σέλα και ανάρτηση τόσο εμπρός όσο και πίσω. Το μάτι μας έπεσε αμέσως στην νέα τεράστια έγχρωμη οθόνη αφής 12,3 ιντσών με τα ηχεία των 50 watt να ξεχωρίζουν δεξιά και αριστερά της. Ο εξοπλισμός της αμερικάνικης Tourer μοτοσυκλέτας περιέχει τα πάντα, από πλοήγηση στην οθόνη με ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για τις συνθήκες κίνησης και τον καιρό και ασύρματο Apple CarPlay με φωνητικές εντολές έως Vehicle Hold Control (VHC), TPMS, συνδυασμένα φρένα με Cornering ABS και Cornering traction control. Αξιοσημείωτο είναι ότι φέρει πλαϊνές βαλίτσες, top case, πλάτη συνεπιβάτη και το βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 393 κιλά έναντι των 416 του προηγούμενου μοντέλου!

Harley-Davidson αποστολή στη Σόφια

Η τελευταία μοτοσυκλέτα που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε ήταν η Nightster Special, η οποία θα είναι και η πιο προσιτή από πλευράς τιμής της Harley-Davidson στη χώρα μας, αλλά και η πιο ελαφριά στα 225 κιλά σε κατάσταση λειτουργίας. Η μοτοσυκλέτα με τον Revolution Max των 975 κυβικών αποδίδει 92,4 ίππους και 9,9 kgm ροπής στις 7.500 και 5.750 σ.α.λ. αντίστοιχα. Είναι εξοπλισμένη με TFT οθόνη 4 ιντσών, θύρα USB, TCS, DSCS και TPMS. Μας άρεσε πολύ το ρετρό ντεπόζιτο χρώματος “Whiskey Fire” και η θέση οδήγησης που δημιουργεί άνετες γωνίες για τα πάνω και τα κάτω άκρα. Μας άρεσε επίσης η μίνιμαλ αισθητική της και η “ζωντάνια” του κινητήρα της.

Harley-Davidson αποστολή στη Σόφια


Φυσικά και ένα από τα σημεία της πρώτης αυτής επαφής με τον ανανεωμένο στόλο της H-D, δεν θα μπορούσε παρά να είναι η τρέχουσα γεωπολιτική κατάσταση και το ενδεχόμενο οποιασδήποτε επιβάρυνσης. Κάτι το οποίο είναι παγωμένο αυτή τη στιγμή ως ενδεχόμενο ενώ επικρατεί αισιοδοξία και για το μέλλον απέναντι σε κάθε ενδεχόμενο καθώς η Harley Davidson έχει διάφορα όπλα στη φαρέτρα της. Νέα εποχή για την H-D λοιπόν και μαζί, νέα προσέγγιση και για την Ελληνική αγορά με τα καλύτερα εγκαίνια, οδηγώντας την γκάμα της!