Εντοπίστηκε το V4 Streetfighter της Ducati

Ντεμπούτο στο Pike’s Peak
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

2/5/2019

Στη Αμερική και συγκεκριμένα στην πίστα της Chuckwalla στην Καλιφόρνια, η Ducati δοκιμάζει δύο πρωτότυπα Streetfighter V4, όπως ακριβώς είχαμε πει πως περιμένουμε. Σκοπός των ιταλών είναι να συμμετέχουν στη φετινή ανάβαση του Pike’s Peak, ώστε το νέο streetfighter να έχει ήδη αγωνιστικές περγαμηνές όταν τα δούμε στην έκδοση παραγωγής λίγους μήνες αργότερα στην Έκθεση του Μιλάνο. Άλλωστε τί Ducati θα ήταν αν δεν έχει αγωνιστικό… pedigree! Τα αγωνιστικά πρωτότυπα τα δοκιμάζει ο Carlin Dunne, που ως γνωστόν έχει νικήσει στην ανάβαση του Pike’s Peak με την ομώνυμη Multistrada 1260 Pike’s Peak. Στο συγκεκριμένο αγώνα, η Ducati έχει “ανοιχτό πόλεμο” με την ΚΤΜ, όπου λόγω των κανονισμών δεν μπορούν να συμμετέχουν superbike και η νίκη τα τελευταία χρόνια πάει είτε στη Multistrada, είτε κάποιο Duke ή Superduke.

Είχαμε γράψει: Ducati V4 Streetfighter στην παραγωγή! - Απ' το στόμα του Domenicali

Δυστυχώς η φωτογραφία από τα δύο πρωτότυπα που δοκιμάζει ο Dunne είναι σκοτεινή και τραβηγμένη με κινητό και δεν μας αποκαλύπτει πολλά πράγματα. Αυτό που φαίνεται ξεκάθαρα είναι το ίσιο μονοκόμματο τιμόνι, το οποίο δένει πάνω από την πλάκα του πιρουνιού της Ohlins. Οι συγκεκριμένες μοτοσυκλέτες μοιάζουν περισσότερο με Panigale V4 που τους έβγαλες το φαίρινγκ και τους άλλαξες το τιμόνι και δεν έχουν κάποιο δικό τους σχεδιαστικό στοιχείο. Προφανώς οι εκδόσεις παραγωγής θα διαφοροποιούνται αισθητικά από τη superbike αδερφή τους, πιθανότατα και στον τομέα του κινητήρα. Θυμίζουμε πως ο Domenicali μας έχει υποσχεθεί μια φτηνότερη σειρά μοντέλων με V4 κινητήρα, οπότε δεν θα είναι παράξενο να δούμε τη βασική έκδοση του Streetfighter V4 να ξεκινά από τα 180 άλογα. Η πρωτότυπη μοτοσυκλέτα πάντως που θα τρέξει ο Carlin Dunne στο Pike’s Peak πιθανότατα θα βασίζεται στο V4-R των 1000 κυβικών, που με το αγωνιστικό κιτ βγάζει πολλά περισσότερα από 230 άλογα!

Ετικέτες

EICMA: Honda 2026 - E-Clutch και νέα χρώματα για τα μεσαία μοντέλα

Το E-Clutch θα φορεθεί σε XL750 Transalp, CB750 Hornet, NX500, CBR500R και CB500 Hornet
Honda - E-Clutch στα μεσαία κυβικά
Από τον

Παύλο Καρατζά

4/11/2025

Η Honda τοποθετεί πλέον ευρέως τον ηλεκτρονικό συμπλέκτη E-Clutch στην γκάμα των μεσαίων κυβικών της, και συγκεκριμένα στις μοτοσυκλέτες XL750 Transalp, CB750 Hornet, NX500, CBR500R και CB500 Hornet, ενώ για το 2026 τα προαναφερθέντα μοντέλα θα κυκλοφορήσουν και σε νέα χρώματα.

Λίγες ημέρες μόλις πριν δημοσιεύσαμε ένα τεχνικό άρθρο για το E-Clutch της Honda και σήμερα η ιαπωνική εταιρεία ανακοινώνει πως θα χρησιμοποιήσει ευρέως τον ηλεκτρονικό συμπλέκτη σε επιπλέον πέντε μοντέλα της! Σημειώστε πως τουλάχιστον για την ώρα θα συνεχίσουν να διατίθενται και οι εκδόσεις με τον συμβατικό συμπλέκτη στις πέντε παραπάνω μοτοσυκλέτες, για όλους όσους προτιμούν την κλασική εκδοχή αλλαγής ταχυτήτων.

Θυμίζουμε πως το E-Clutch σου δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις τη μανέτα του συμπλέκτη μόνο αν έτσι επιθυμείς καθώς έχεις τη δυνατότητα να... αγνοήσεις τη μανέτα, ανεβάζοντας και κατεβάζοντας ταχύτητες μόνο με τη χρήση του λεβιέ στο πόδι σαν να χρησιμοποιείς quickshifter διπλής κατεύθυνσης.

Hornet E-Clutch

Τα μοντέλα Transalp 750 και Hornet 750 διαθέτουν για το 2026 το Honda E-Clutch σε συνδυασμό με το Throttle-by-Wire. Αυτό επιτρέπει στο σύστημα να ρυθμίζει την απόκριση του γκαζιού, προσαρμόζοντας τις στροφές του κινητήρα στην ταχύτητα του πίσω τροχού για ακόμα πιο ομαλή αλλαγή ταχυτήτων.

NX E-clutch

Το σύστημα Honda E-Clutch θα είναι επίσης διαθέσιμο για πρώτη φορά ως προαιρετικό σε τρία μοντέλα των 500cc και συγκεκριμένα τα CB500 Hornet, NX500 και CBR500R.

Μάλιστα, είναι η πρώτη φορά που το E-Clutch θα είναι διαθέσιμο σε μοντέλα που απαιτούν δίπλωμα A2.