Harley Davidson 2021: Ξεκίνησαν οι προπαραγγελίες για το Mega On-Off Pan America

Τα ευχάριστα νέα της Αμερικάνικης εταιρείας
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/10/2020

Το τελευταίο διάστημα τα νέα που αφορούσαν την Harley Davidson δεν μπορούσες να τα πεις ευχάριστα, όμως τώρα φαίνεται πως έχουμε μερικά που δείχνουν μια κινητικότητα της αμερικάνικης εταιρείας προς την θετική πλευρά της ζωής… Το πρώτο και το σημαντικότερο όλων είναι πως το Mega On-Off Pan America έχει έρθει στην Ευρώπη, ξεκινώντας ένα πρόγραμμα test-ride στα καταστήματα, ανοίγοντας παράλληλα το βιβλίο των προπαραγγελιών. Φυσικά αυτή η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε να φέρει στην Harley πελάτες έξω από τον κλειστό χώρο του τοπικού HOG και τα test-ride σε ιδιοκτήτες Electra Glide και συναφών μοντέλων μάλλον να μην έχει τόσο μεγάλο νόημα. Ίσως όμως η παραγωγή να μην είναι πολύ μεγάλη τον πρώτο χρόνο, οπότε και η Harley δεν “καίγεται” να το παρουσιάσει σε ένα μεγάλο κοινό. Σημασία έχει πως το νερό μπήκε στο αυλάκι και θα ξεκινήσει η παραγωγή αυτής της μοτοσυκλέτας που έχει εντελώς νέο και υπερσύγχρονο V2 κινητήρα υψηλής απόδοσης. Το αρχικό πλάνο βέβαια ήταν να υπάρξουν και άλλα μοντέλα, όπως το γυμνό Bronx, αλλά η νέα διοίκηση πάγωσε το project μέχρι νεοτέρας (ελπίζουμε…).

Μαζί με το Pan America, τον δρόμο της παραγωγής θα πάρει σύντομα και το μικρό 350 που θα κατασκευάζεται στην Κίνα, αλλά δεν θα πωλείται στις ΗΠΑ. Γενικά το νέο πλάνο της Harley Davidson δείχνει πως θα κινηθεί πάνω σε τοπικές συνεργασίες, όπως αυτή που πρόσφατα ανακοίνωσε και τώρα επικύρωσε με την Ινδική Hero. Η συνεργασία αυτή ξεκίνησε παραχωρώντας στην ινδική εταιρεία την αποκλειστική διάθεση των μοτοσυκλετών της στην τεράστια Ινδική αγορά, όμως μετά την επίσημη ανακοίνωση, φαίνεται πως η Hero θα έχει τη δυνατότητα να σχεδιάζει και να κατασκευάζει τις “δικές της” Harley Davidson. Το όλο σκεπτικό θυμίζει πάρα πολύ την εποχή της AMF όπου στην Ιταλία έφτιαχναν μοτοσυκλέτες της Aermacchi με τα λογότυπα της Harley Davidson για την Ευρωπαϊκή κυρίως αγορά.   

Norton: Οι νέοι χρωματισμοί της γκάμας της - Τέλος το φουλ γκρι

Η παλέτα περιλαμβάνει επτά συνολικά χρωματισμούς
norton atlas
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/4/2026

Η ινδική TVS Motor που είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Norton, η οποία έχει μπει σε μία νέα φάση με τέσσερα νέα μοντέλα που αναμένεται να κυκλοφορήσουν σύντομα.

Στην EICMA είχαμε δει από κοντά τις Norton Manx, Manx R, Atlas και Atlas GT και η εταιρεία είχε δείξει μία περίεργη εμμονή στους γκρι χρωματισμούς. Πλέον οι τέσσερις μοτοσυκλέτες θα είναι διαθέσιμες εκτός του Trophy Silver στους χρωματισμούς Matrix Black, Senopia Orange, Carbon, Celestian Grey, Verona Green και Glacier Blue, που μπορείτε να δείτε αναλυτικά στο επίσημο site της εταιρείας.

norton manx

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως τη Norton Motorcycles έχει αναλάβει στην χώρα μας η εταιρεία MUVUS που αντιπροσωπεύει ήδη τις CFMOTO, Royal Enfield, LETBE και Polaris. Μάλιστα η TVS έχει συγκεκριμένο πλάνο για την Ευρώπη και η Ελλάδα θα είναι από τους πρώτους τους σταθμούς, όπως είχαμε αποκαλύψει λίγους μήνες νωρίτερα.

Εμείς αναμένουμε σύντομα την άφιξη τους για να οδηγήσουμε τις νέες μοτοσυκλέτες της Norton και να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Ετικέτες