Harley Davidson 2021: Ξεκίνησαν οι προπαραγγελίες για το Mega On-Off Pan America

Τα ευχάριστα νέα της Αμερικάνικης εταιρείας
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/10/2020

Το τελευταίο διάστημα τα νέα που αφορούσαν την Harley Davidson δεν μπορούσες να τα πεις ευχάριστα, όμως τώρα φαίνεται πως έχουμε μερικά που δείχνουν μια κινητικότητα της αμερικάνικης εταιρείας προς την θετική πλευρά της ζωής… Το πρώτο και το σημαντικότερο όλων είναι πως το Mega On-Off Pan America έχει έρθει στην Ευρώπη, ξεκινώντας ένα πρόγραμμα test-ride στα καταστήματα, ανοίγοντας παράλληλα το βιβλίο των προπαραγγελιών. Φυσικά αυτή η μοτοσυκλέτα σχεδιάστηκε να φέρει στην Harley πελάτες έξω από τον κλειστό χώρο του τοπικού HOG και τα test-ride σε ιδιοκτήτες Electra Glide και συναφών μοντέλων μάλλον να μην έχει τόσο μεγάλο νόημα. Ίσως όμως η παραγωγή να μην είναι πολύ μεγάλη τον πρώτο χρόνο, οπότε και η Harley δεν “καίγεται” να το παρουσιάσει σε ένα μεγάλο κοινό. Σημασία έχει πως το νερό μπήκε στο αυλάκι και θα ξεκινήσει η παραγωγή αυτής της μοτοσυκλέτας που έχει εντελώς νέο και υπερσύγχρονο V2 κινητήρα υψηλής απόδοσης. Το αρχικό πλάνο βέβαια ήταν να υπάρξουν και άλλα μοντέλα, όπως το γυμνό Bronx, αλλά η νέα διοίκηση πάγωσε το project μέχρι νεοτέρας (ελπίζουμε…).

Μαζί με το Pan America, τον δρόμο της παραγωγής θα πάρει σύντομα και το μικρό 350 που θα κατασκευάζεται στην Κίνα, αλλά δεν θα πωλείται στις ΗΠΑ. Γενικά το νέο πλάνο της Harley Davidson δείχνει πως θα κινηθεί πάνω σε τοπικές συνεργασίες, όπως αυτή που πρόσφατα ανακοίνωσε και τώρα επικύρωσε με την Ινδική Hero. Η συνεργασία αυτή ξεκίνησε παραχωρώντας στην ινδική εταιρεία την αποκλειστική διάθεση των μοτοσυκλετών της στην τεράστια Ινδική αγορά, όμως μετά την επίσημη ανακοίνωση, φαίνεται πως η Hero θα έχει τη δυνατότητα να σχεδιάζει και να κατασκευάζει τις “δικές της” Harley Davidson. Το όλο σκεπτικό θυμίζει πάρα πολύ την εποχή της AMF όπου στην Ιταλία έφτιαχναν μοτοσυκλέτες της Aermacchi με τα λογότυπα της Harley Davidson για την Ευρωπαϊκή κυρίως αγορά.   

Hyosung GV250X Roadster: Το νέο V2 cruiser που φέρει ιμάντα αντί για αλυσίδα

Αποδίδει 25,5 ίππους και έχει στάνταρ Traction Control
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/4/2026

Η GV250X Roadster της Hyosung αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2026 και πρόκειται για μία cruiser 250 κ.εκ. που φέρει δικύλινδρο V κινητήρα και ιμάντα στην τελική μετάδοση, αντί για αλυσίδα.

Η μοτοσυκλέτα φέρει έναν δικύλινδρο υγρόψυκτο V κινητήρα με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 60 μοιρών και 248,4 κυβικά που αποδίδει 25,5 ίππους στις 9.500 στροφές και 2,04 kg.m ροπής στις 7.000 στροφές.

Το πρωτοποριακό cruiser φέρει ιμάντα μετάδοσης κίνησης και όχι αλυσίδα, κάτι που σίγουρα θα εκτιμηθεί από τους μοτοσυκλετιστές που δεν αρέσκονται στην συντήρησή της. Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ στο σύστημα πέδησης βλέπουμε τετραπίστονη δαγκάνα με δίσκο 270 mm μπροστά.

Hyosung

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 180 κιλά και το ύψος σέλας στα μόλις 740 mm, ενώ οι τροχοί της είναι διαστάσεων 16 ιντσών μπροστά και 15 πίσω.

Ο εξοπλισμός του Hyosung GV250X Roadster περιλαμβάνει Traction Control, LED φώτα, θύρα USB  και οθόνη LCD. Το νέο cruiser θα είναι σε πρώτη φάση διαθέσιμο στην Ιαπωνία τον Ιούνιο και η τιμή του εκεί θα είναι 3.950 ευρώ. Αναμένουμε νεότερα για το αν θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά.