ΚΤΜ E – speed

Από το

Μαύρο Σκύλο

1/5/2013

Στο Tokyo Motor Show η KTM παρουσίασε το E-Speed, ένα ηλεκτροκίνητο σκούτερ. Ο κινητήρας και οι μπαταρίες είναι ίδια με του Freeride, που έχει ήδη παρουσιάσει, αλλά δεν το έχουν βάλει ακόμη στην παραγωγή. Ο υγρόψυκτος κινητήρας του έχει μέγιστη ισχύ 14,7 ίππων, ροπή 3,6 χιλιογραμμόμετρα ενώ η τελική μετάδοση γίνεται με ιμάντα. H τελική του ταχύτητα θα φθάνει τα 85 χιλιόμετρα και η αυτονομία του τα 60. Η επιθετική του εμφάνιση τονίζεται και από τα μονόμπρατσα ψαλίδια που αναρτούν τόσο τον μπροστινό όσο και τον πίσω τροχό. Επιπλέον θα διαθέτει και ABS.Οι μπαταρίες του είναι ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 4,4kWh και φορτίζονται από το κοινό δίκτυο ενώ αρκούν μόλις δυο ώρες για την πλήρη επαναφόρτισή τους. Η δραστήρια αυστριακή εταιρεία, συνεχώς μεγαλώνει και με την παρουσίαση του E-Speed δείχνει ότι θέλει να δραστηριοποιηθεί σε κάθε τομέα και κατηγορία. Στην σύγχρονη ιστορία της η KTM δεν έχει κάποιο μοντέλο σκούτερ αλλά αυτό αλλάζει με την παρουσίαση του πρωτότυπου E-Speed.

H Sherco ετοιμάζεται να παρουσιάσει “κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί”

Την Πέμπτη 9 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια
sherco teaser
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

7/4/2026

Το teaser που κυκλοφόρησε η γαλλική εταιρεία μας κλείνει ραντεβού για την Πέμπτη 9 Απριλίου και την αποκάλυψη μιας νέας μοτοσυκλέτας, η οποία συνοδεύεται ωστόσο από μια βαρύγδουπη δήλωση: κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί.

Η ερμηνεία της σκοτεινής φωτογραφίας πάντως μας κατευθύνει σε συγκεκριμένες σκέψεις. Πρώτον, είναι ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται για κάτι ηλεκτρικό, διακρίνεται καθαρά η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου και, παίζοντας λίγο με τον φωτισμό της εικόνας, οι λαιμοί των εξατμίσεων που παραπέμπουν σε τετράχρονο κινητήρα.

sherco teaser

Δεύτερον, είναι ένα μοντέλο εντούρο, καθώς επίσης διακρίνεται καθαρά ο προβολέας μπροστά.

Από κει και πέρα όλα τα ενδεχόμενα μοιάζουν ανοικτά, αναμένουμε λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι καινούργιο θα παρουσιαστεί σε δύο μέρες από τώρα.

 

Ετικέτες