Motus MST - Δημόσια παρουσίαση

Από το

Μαύρο Σκύλο

6/4/2011

H “American Sport Tour” η Motus MST παρουσιάσθηκε ολοκληρωμένη σε μια σειρά από εκδηλώσεις. Πρώτα έγινε μια παρουσίασή της στις εγκαταστάσεις της Pratt & Miller Engineering στο New Hudson του Michigan. Η εταιρία αυτή κατασκευάζει τον V4 κινητήρα. Ακολούθησε εκδήλωση στο μουσείο Barber στο Birmingham της Alabama, όπου δίπλα είναι οι εγκαταστάσεις της Motus, και στη συνέχεια η δημόσια εμφάνισή της στη Daytona κατά τη διάρκεια της BikeWeek. Ορισμένοι μάλιστα την οδήγησαν, ενώ η Motus εμφάνισε και μια γυμνή έκδοση της μοτοσυκλέτας, που θα ακολουθήσει σαν μοντέλο 2012, αφού την MST σκοπεύουν να τη βάλουν σε παραγωγή μέσα στο 2011. H νέα αμερικανική μοτοσυκλέτα δηλώνει ξεκάθαρα ότι είναι μια sport touring, ιδιαίτερα άνετη και κατάλληλη για πολύωρη οδήγηση. Δίνουν μάλιστα έμφαση σε αυτό τονίζοντας ότι διαθέτει ρεζερβουάρ 23 λίτρων. Στον κινητήρα εμφανίζεται μια πρωτιά, αφού ο V4 είναι ο πρώτος κινητήρας μοτοσυκλέτας με τροφοδοσία από άμεσο ψεκασμό. Στην κατασκευή του ακολουθείται η αμερικανική παράδοση, έχοντας αποκτήσει ήδη το χαρακτηριστικό ψευδώνυμο “baby block”. Με τους τέσσερις κυλίνδρους να είναι σε γωνία 90ο, έναν εκκεντροφόρο χαμηλά και δυο βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, αποδίδει από τα 1.645 κυβικά του 161 ίππους στις 7.800 στροφές και ροπή 16,5 χιλιογραμμόμετρα στις 4.500. Το πλαίσιο από ατσάλινους σωλήνες τον χρησιμοποιεί σαν ενεργό μέρος του, χάρη στην απουσία κραδασμών, το κιβώτιο έχει έξι ταχύτητες και η μετάδοση γίνεται με αλυσίδα. Η έκδοση R που θα ακολουθήσει θα έχει αναβαθμισμένες αναρτήσεις και φρένα από την Ohlins και την Brembo αντίστοιχα. Η αμερικανική αυτή μοτοσυκλέτα είναι ολοκαίνουρια και δίχως να μοιάζει με καμιά από αυτές που θα ανταγωνιστεί στον στίβο των πωλήσεων.

Bimota: Ετοιμάζει νέο μοντέλο με βάση το Kawasaki ZX-25R [VIDEO]

Με ένα βίντεο teaser η Bimota προαναγγέλλει την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου την Τετάρτη 18 Μαρτίου
bimota
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/3/2026

Σε πρώτη ανάγνωση, το βίντεο είναι αρκετά σαφές. Μια σπορ μοτοσυκλέτα, προφανώς της μητρικής Kawasaki, αναμένεται να αποκαλυφθεί σε λίγες μέρες από τη Bimota.

Η σιλουέτα μιας supersport κατασκευής είναι επίσης προφανής, οπότε ήδη ξέρουμε τι να περιμένουμε: Ninja με ιταλικό τεμπεραμέντο.

Μα, ποιο Ninja;

Εδώ αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον το πράγμα, καθώς προσέχοντας λεπτομερέστερα τη σκιά της μοτοσυκλέτας στο βίντεο της Bimota αποκαλύπτεται αυτό που μοιάζει να είναι μονός δίσκος μπροστά και αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: Ninja ZX-25R.

 

 

Η σκέψη αυτή ενισχύεται από ένα ακόμη γεγονός, πως το teaser βίντεο ανέβηκε μόνο στα ιαπωνικά κοινωνικά δίκτυα της Bimota και όχι στα παγκόσμια. Ταιριάζει γάντι με ένα τετρακύλινδρο μοντέλο που δεν έχει εισαχθεί καθόλου στην Ευρώπη από τη στιγμή που πρωτοπαράχθηκε.

Η ημερομηνία που δίνεται για την αποκάλυψη είναι η 18η Μαρτίου 2026, ημέρα Τετάρτη και όλως τυχαίως δύο μέρες πριν ανοίξουν οι πύλες της πρώτης εκ των τριών ιαπωνικών εκθέσεων μοτοσυκλέτας που θα διοργανωθούν στη διάρκεια του επόμενου μήνα, της έκθεσης της Osaka.

Εκεί θα γνωρίζουμε οριστικά περί τίνος πρόκειται και, αν έχουμε πέσει μέσα στη μαντεψιά μας, θα είναι κάτι που μάλλον δεν θα δούμε διά ζώσης στην Ευρώπη.