Νέες τεχνολογίες στα τουριστικά μοντέλα της HD για το 2019

Κορυφαίο Multimedia και αναβαθμισμένα ηλεκτρονικά
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

23/8/2018

Η Harley Davidson από το 2017 είχε ήδη βάλει στα τουριστικά της μοντέλα το μοναδικό built-in Multimedia System (με την ονομασία BOOM!) το οποίο είχε touch-screen και voice control. Είχαμε δοκιμάσει τις δυνατότητές του στο τεστ της Street Glide Special και μπορούμε και μας είχε εντυπωσιάσει που μπορούσαμε να το χειριστούμε με φορώντας γάντια. Αν υπήρχαν τομείς που θα μπορούσαν να βελτιωθούν από την Harley, ήταν η ανάλυση της εικόνας (τα pixel ήταν χοντρά) και η ταχύτητα απόκρισης και φόρτωσης των δεδομένων. Ακριβώς με αυτούς τους τομείς ασχολήθηκαν οι Αμερικάνοι και το σύστημα BOOM! που θα έχουν τα τουριστικά μοντέλα της από το 2019 θα διαθέτει μεγαλύτερη έγχρωμη οθόνη TFT υψηλής ανάλυσης και γυαλί τεχνολογίας Gorilla, όμοιο με αυτό που χρησιμοποιούν τα καλά smartphone.

Ταυτόχρονα η Harley ισχυρίζεται ότι έχει δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην αποφυγή δημιουργίας αντανακλάσεων και ότι με το νέο BOOM! ο αναβάτης θα μπορείς να βλέπει τις ενδείξεις του ακόμα κι αν ο ήλιος πέφτει κάθετα πάνω στην οθόνη. Ταυτόχρονα, η φωτεινότητά της ρυθμίζεται και προσαρμόζεται αυτόματα για να βρίσκεται σε αρμονία με τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος. Αυτό σημαίνει ότι μπαίνοντας σε ένα τούνελ θα χαμηλώνει η ένταση φωτισμού για να μην σου βγάζει τα μάτια και βγαίνοντας ξανά στο φως του ήλιου θα αυξάνει την ένταση για να μην τα βλέπεις όλα μαύρα. Όπως και το προηγούμενο σύστημα, έτσι και το καινούριο θα είναι πλήρως συμβατό με τα λογισμικά των συσκευών Android και iOS, ενώ έχει προστεθεί και η συμβατότητα με την πλατφόρμα AppleCarPlay.

Αυτή τη στιγμή, είναι το μοναδικό σύστημα multimedia σε μοτοσυκλέτα που ενσωματώνει τις τεχνολογίες voice command (φωνητικές εντολές) και touch-screen.

Όμως η ψυχαγωγία και η πληροφόρηση δεν ήταν οι μοναδικοί τομείς που αναβάθμισαν τεχνολογικά τα τουριστικά τους μοντέλα οι Αμερικάνοι. Για το 2019 η κεντρική μονάδα ECU, γίνεται IMU με ενσωματωμένους αισθητήρες αδράνειας. Έτσι για πρώτη φορά σε Harley έχουμε Traction Control (το οποίο ονομάζεται Drag-torque Slip Control System… για κάτι τέτοιες περιγραφές τους αγαπάμε τους αμερικάνους!). Το ABS παραμένει το δικάναλο συμβατικό και δεν έχει γίνει cornering ABS, όμως πλέον είναι συνδεδεμένο με την IMU, όποτε δεν θα μας κάνει εντύπωση αν η λειτουργία cornering ABS προστεθεί στο μέλλον ή πωλείται ως retro-fit αναβάθμιση με επιπλέον κόστος για όσους την επιθυμούν.

Ο βασικός κινητήρας θα είναι ο αγαπημένος μας 107, όμως από του χρόνου θα διατίθεται και ο 114 για τις εκδόσεις Special, όπως και ο τεράστιος 117 για τις εκδόσεις CVO.  

       

Vmoto: Τρία ηλεκτρικά scooter εμπνευσμένα από το MotoGP

Με τρείς ειδικές εκδόσεις περιορισμένης παραγωγής ξεκινάει η συνεργασία Vmoto-MotoGP
Vmoto MotoGP
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/5/2026

Η Vmoto ανακοίνωσε νέα στρατηγική συνεργασία με τα MotoGP, μέσω της οποίας θα λανσάρει τρείς ειδικές εκδόσεις ηλεκτρικά scooter εμπνευσμένα από το κορυφαίο πρωτάθλημα ταχύτητας μοτοσυκλετών στον κόσμο.

Η συμφωνία πραγματοποιείται με τη MotoGP Sports Entertainment Group, κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων του MotoGP και προβλέπει τον σχεδιασμό, την παραγωγή και τη διεθνή διάθεση τριών διαφορετικών μοντέλων ηλεκτρικών scooter με αισθητική και στοιχεία εμπνευσμένα από τo MotoGP.

Τα νέα scooter θα διατίθενται παγκοσμίως μέσω του ήδη υπάρχοντος δικτύου διανομής της Vmoto, με την επίσημη κυκλοφορία τους να προγραμματίζεται εντός της σεζόν του 2026.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα περιορισμένης παραγωγής μοντέλα θα διαθέτουν επίσημο MotoGP branding και σχεδιαστικά στοιχεία που θα παραπέμπουν στο πρωτάθλημα.

Η συνεργασία δεν περιορίζεται μόνο στην παραγωγή scooter. Η Vmoto θα αποκτήσει ενεργή παρουσία σε συγκεκριμένους γύρους του MotoGP, παρουσιάζοντας μοντέλα σε επιλεγμένους αγώνες της Ευρώπης, ενώ θα προωθήσει επίσης τεχνολογίες ταχείας φόρτισης και εναλλαγής μπαταριών σε συγκεκριμένες τοποθεσίες.

Παράλληλα, οι δύο πλευρές σχεδιάζουν κοινές παγκόσμιες καμπάνιες marketing χρησιμοποιώντας επίσημο περιεχόμενο.

Η συμφωνία ενισχύει και τη στρατηγική βιωσιμότητας των δύο εταιρειών, καθώς το MotoGP συνεχίζει να επενδύει σε πιο φιλικές προς το περιβάλλον λύσεις, ενώ η Vmoto επεκτείνει τη δραστηριότητά της στην ηλεκτρική κινητικότητα.

Ο διευθυντής της Vmoto, Charles Chen, δήλωσε: “Πρόκειται για μια συμφωνία-ορόσημο για τη Vmoto και είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που το MotoGP, η κορυφαία κατηγορία αγώνων μοτοσυκλέτας στον κόσμο, συνδέει το brand του με τα ηλεκτρικά δίτροχα της Vmoto.”

Ο Υπεύθυνος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Εταιρείας, Graziano Milone, χαρακτήρισε τη συνεργασία ως “θεμελιώδες στρατηγικό βήμα”, υπογραμμίζοντας ότι το MotoGP αναγνώρισε όχι μόνο την ποιότητα των προϊόντων της Vmoto αλλά και το συνολικό οικοσύστημα ηλεκτρικής κινητικότητας που αναπτύσσει η εταιρεία.

Από την πλευρά του MotoGP, ο Επικεφαλής του Τομέα Χορηγιών, Borja de Altolaguirre, ανέφερε: “Η συνεργασία με τη Vmoto αποτελεί μια συναρπαστική ευκαιρία να φέρουμε το MotoGP πιο κοντά στους φιλάθλους σε όλο τον κόσμο με έναν νέο και πιο προσιτό τρόπο. Συνδυάζει επιδόσεις, καινοτομία και βιωσιμότητα, αξίες που είναι κεντρικές για το μέλλον του αθλήματος.”

Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα μοντέλα, τις τεχνικές προδιαγραφές και τις αγορές διάθεσης θα ανακοινωθούν μέσα στους επόμενους μήνες.

 

Ετικέτες